Bekijk volle/desktop versie : oefeningen waarbij je veel calorieen verbrand

Pagina's : [1] 2

16-03-2004, 11:00
weet iemand dat
gewoon die je thuis kunt doen
zomer komt eraan weet je

16-03-2004, 12:22

schoonmaaken meschien grapje....
now kijk vroeg volgens mij tussen de 8:00 en 9:30 komt een programma op ned 1 of 2 op die tijdstip kan je veel calorieen verbranden

16-03-2004, 14:36

Citaat:
Origineel gepost door atlas_boy
schoonmaaken meschien grapje....
now kijk vroeg volgens mij tussen de 8:00 en 9:30 komt een programma op ned 1 of 2 op die tijdstip kan je veel calorieen verbranden
WHAHAHHAHAHAHHA wollah ik heb dat ook wel eens gezien,dat programma slaat nergens op...die oefeningen die ze doen wejowww...met die kleine neger mannetje
Ik zag het vanochtend nog!!!!! Ik gelijk zappen....
Is dat wel Het programma dat jij bedoelt?????

16-03-2004, 21:56
oja?? ik heb dat nog nooit gezien?

17-03-2004, 11:45

ja die ken ik ook
dat klein negertje is volgens mij Molukker
die oefingen die ze doen zijn gewoon bullshit

18-03-2004, 10:08

Citaat:
Origineel gepost door missysaloua01
ja die ken ik ook
dat klein negertje is volgens mij Molukker
die oefingen die ze doen zijn gewoon bullshit
Ja egt grappig he...enigste wat ze doen is heen en weer met ene voeten ofzo....egt vaaag...Maarja Kan wel dat ie Molukker is dan zie ik niet zomaar

18-03-2004, 19:47
dat trainings programma door dat molukkertje is voor de wat oudere mensen ... Dat merk je toch zo als je kijkt naar de pasjess die hij maakt en de mensen die achter hem meedoen .................

19-03-2004, 03:21
Hai ...

Ga joggen in de ochtend ... zo verbrand je veel calorieen en als je t s´ochtends doet en je jogt mininaal 20 min. dan blijft je vetverbranding de hele dag werken ....

Anders je kan ook fietsen en veel water drinken ! Minimaal 1.5 liter per dag ...

Succes

19-03-2004, 16:18
winsor pilates kan je proberen

19-03-2004, 17:08
gaaaaaaaaaaa hard lopen is heel goed en val je er snel van af

19-03-2004, 17:11
Elke dag als je opstaat sit-ups doen.....

21-03-2004, 19:25
minder marmita eten en van de sjfendzj aflblijven.

het is onmogelijk om af te vallen zonder dat je, op je voedsel gaat richten. Eet kleinere porties maar wel vaker eten, veel water drinken, eet gezond. MAARRRR honger je zelf niet uit, wees niet te streng voor je zelf. Want dan is het risico dat je vreetbuien krijgt enorm hoog.

JE kan inderdaad gaan rennen op een hele rustige tempo en dat voor een halfuurtje lang. Je kan zwemmen(voor vrouwen Alleen) fietsen.Zorg ervoor dat je iedere dag een half uurtje beweegt.(discipline is heel belangrijk)

Maar ik wil jou niet adviseren om een mooiere lichaam te krijgen zodat jij in de zomer aan mensen kan laten zien wat voor een lichaam je hebt.

Bedek je zelf en laat alleen je man genieten van je schoonheid niemand anders!!

a salaam aleikoum

21-03-2004, 22:23

Touwtje springen in je kamer..het hele huis beweegt mee, maar goed, het is voor een goed doel

22-03-2004, 11:02

Citaat:
Origineel gepost door hayete
WHAHAHHAHAHAHHA wollah ik heb dat ook wel eens gezien,dat programma slaat nergens op...die oefeningen die ze doen wejowww...met die kleine neger mannetje
Ik zag het vanochtend nog!!!!! Ik gelijk zappen....
Is dat wel Het programma dat jij bedoelt?????
ja klopt, maar ja dat is wel iets voor beginners

22-03-2004, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door atlas_boy
ja klopt, maar ja dat is wel iets voor beginners
Ooo oke ik snap het

Pagina's : [1] 2