Bekijk volle/desktop versie : ....Que$tion 2 the Momz in Hereee....



17-01-2009, 19:48
Assalamoe Alaikoem collega mama's !!

Mijn zoontje van 9 maanden slaapt nu s'nachts alhamdulilaah eindelijk in zijn eigen bedje, maar overdag wil dat maar niet lukken....

Ik laat zet hem in zijn bedje voor het middagdutje, en laat hem gewoon huilen tot hij in slaap valt maar dit werkt niet....
Hij huilt dan zeg maar een uur lang en slaapt maar een half uurtje terwijl hij wel heeel moe was.

Kennen jullie dit probleem? Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken en het consultatiebureau belt me maar niet terug ....................

Pleasseeee tipssss ???

BarakAllahu fiekhoem



Oum Abdullah

17-01-2009, 20:23


je moet er een ritueel van maken, eerst neem je hem mee naaar zn kamer doe je de gordijntjes dicht en zeg tegen hem we gaan nu goeshi goeshi hihi zo doe ik het tenminste en dan in bed leggen dekentje erover knuffeltje ernaast leggen en dan rustig de kamer uitgaan en deur dicht doen, na een paar dagen herkent ie het en gaat ie vanzelf rustig slapen

succes is moeilijk in het begin maar doorbijten meid

17-01-2009, 20:27
Ja zeker moeilijk!! Alleen die dekentjes dat hoef ik niet te doen meneer gaat meteeeen weer rechtopstaan in bed en krijsen of zn leven er vanaf hangt :P

Toch heel erg bedankt voor je reactie meid!!! xxx

17-01-2009, 20:41

Citaat door jihadannafs:
Ja zeker moeilijk!! Alleen die dekentjes dat hoef ik niet te doen meneer gaat meteeeen weer rechtopstaan in bed en krijsen of zn leven er vanaf hangt :P

Toch heel erg bedankt voor je reactie meid!!! xxx



Waarom probeer je nie zo een slaapzak waar je ze in kan ritsen dat doe ik ook, dan hoef je ook nie bang te zijn dat ie het koud krijgt,

17-01-2009, 20:44



Citaat door jihadannafs:
Ja zeker moeilijk!! Alleen die dekentjes dat hoef ik niet te doen meneer gaat meteeeen weer rechtopstaan in bed en krijsen of zn leven er vanaf hangt :P

Toch heel erg bedankt voor je reactie meid!!! xxx


Hij moet waarschijnlijk ook ff wennen.
Mijn kinderen heb ik ook altijd wakker in bed gelegd en hoe jong ze ook waren, ze wisten dat huilen geen zin heeft. Bedtijd is bedtijd.