Bekijk volle/desktop versie : Demonstratie Denhaag - Be there



Pagina's : [1] 2

17-01-2009, 19:07
Zondag
18 Januari 2009

Demonstratie in den Haag op het Malieveld van 14-16 uur.
De demonstratie wordt georganiseerd door de volgende organisaties: Milli Görus, World Islamic Mission, Ned.Islamitische Federatie, Unie van Marokkaanse moskeeën en een beraad van Marokkaanse moskeeën in den Haag. Hoofdleus: "Stop het geweld in Gaza". Doel: protest tegen het geweld van de staat Israel jegens de Palestijnse burgers in GAza. Belangrijkste spreker imam Bakkali.

info: Nora X tel. 020 626 1877 of 06 19 647 969

Zoveel mogelijk doorsturen en probeer zoveel mogelijk mensen mee te nemen..

Zeker aanwezig zijn..

(ps: voor degene die 't haram verklaren, ik heb even geen zin in jullie gezeik... Zie jij het als een zonde? dan zie je dat maar zo. Wij volgen wie wij willen volgen en jullie volgen wie jullie willen volgen. En dienona yosr. Jullie maken 't alleen maar moeilijk voor jezelf. Terwijl de Islaam gemakkelijk is!)

17-01-2009, 19:26


ok stel de demonstratie is geweest, verandert de huidige situatie hiermee? ik zeg nee, wat zeggen jullie

17-01-2009, 19:55

Citaat door bouchiba:
ok stel de demonstratie is geweest, verandert de huidige situatie hiermee? ik zeg nee, wat zeggen jullie



't is ook nee. Moeten we dan steeds naar de beelden gaan kijken? Du3a verrichten we sowieso al. ipv dat we steeds naar de beelden kijken kunnen we ook demonstreren. en als mensen de daliel gebruiken dat we met mannen lopen. dan vraag ik me werkelijk af waaarom zie ik ze alsnog buiten (braderieen etc ) lopen. Is dat dan anders?

17-01-2009, 19:56

Citaat door Scarf:
Wanneer?



morgen inshAllah

17-01-2009, 19:56


Barakllaahu feeki!

17-01-2009, 20:35

Citaat door Scarf:
Barakllaahu feeki!



Neem zoveel mogelijk mensen mee en stuur 't door

17-01-2009, 20:36

Citaat door BintAbderahman:
't is ook nee. Moeten we dan steeds naar de beelden gaan kijken? Du3a verrichten we sowieso al. ipv dat we steeds naar de beelden kijken kunnen we ook demonstreren. en als mensen de daliel gebruiken dat we met mannen lopen. dan vraag ik me werkelijk af waaarom zie ik ze alsnog buiten (braderieen etc ) lopen. Is dat dan anders?


Wij moslims dienen de bewijzen te volgen niet onze begeerten.

assalaam 3alaykoem.

17-01-2009, 21:03

Citaat door N0ur_:
Wij moslims dienen de bewijzen te volgen niet onze begeerten.

assalaam 3alaykoem.



Welke bewijzen ya zuster welke bewijzen? Van 1 a 2 geleerde die dezelfde madhab volgen? Geef mij maar van alle wetscholen adila waarin letterlijk staat dat demonstraties haram zijn.

17-01-2009, 21:10

Citaat door BintAbderahman:
Welke bewijzen ya zuster welke bewijzen? Van 1 a 2 geleerde die dezelfde madhab volgen? Geef mij maar van alle wetscholen adila waarin letterlijk staat dat demonstraties haram zijn.



Haram heb ik niet gezegd afgeraden is een ander verhaal. De bewijzen zijn hier vaker vermeld, zoek en gij zult vinden incha Allaah. Ik heb de bewijzen namelijk niet voor me vandaar. Zoals vele geleerden hebben gezegd, keer terug naar de quran en de sunnah en dan zullen we tot de winnaars behoren!

17-01-2009, 21:20

Citaat door N0ur_:
Haram heb ik niet gezegd afgeraden is een ander verhaal. De bewijzen zijn hier vaker vermeld, zoek en gij zult vinden incha Allaah. Ik heb de bewijzen namelijk niet voor me vandaar. Zoals vele geleerden hebben gezegd, keer terug naar de quran en de sunnah en dan zullen we tot de winnaars behoren!



Ze3ma alle bewijzen van de wetscholen? Ons terug keren naar Soennah? Oké! Wat deden Khadija en Aicha radiyaallahoe 3anhoem?

17-01-2009, 21:23

Citaat door BintAbderahman:
Neem zoveel mogelijk mensen mee en stuur 't door
Ik zelf kan niet, maar zal het doorgeven insha Allaah.

Djazaakillaah.

17-01-2009, 21:24

Citaat door BintAbderahman:
Ze3ma alle bewijzen van de wetscholen? Ons terug keren naar Soennah? Oké! Wat deden Khadija en Aicha radiyaallahoe 3anhoem?



Zehma? Beste zuster ik heb niet gereageerd om een discussie te beginnen als je dat wil en denkt dat je toch gelijk hebt en de geleerden niet dan raad ik je aan om de geleerden te bellen en hun duidelijk te maken dat ze het mis hebben.

17-01-2009, 21:31



Citaat door N0ur_:
Zehma? Beste zuster ik heb niet gereageerd om een discussie te beginnen als je dat wil en denkt dat je toch gelijk hebt en de geleerden niet dan raad ik je aan om de geleerden te bellen en hun duidelijk te maken dat ze het mis hebben.



Jouw context is gebasseerd op zero! Ik heb ook nergens gezegd dat ik gelijk heb. Ik vraag alleen om adila van alle wetscholen waarin staat dat demonstraties haram worden verklaard. En niet alleen van1.

17-01-2009, 22:00

Citaat door BintAbderahman:
Jouw context is gebasseerd op zero! Ik heb ook nergens gezegd dat ik gelijk heb. Ik vraag alleen om adila van alle wetscholen waarin staat dat demonstraties haram worden verklaard. En niet alleen van1.




Alles wat ik typ is gebasseerd op bewijzen, nogmaals bel de geleerden.

17-01-2009, 22:18

Citaat door N0ur_:
Alles wat ik typ is gebasseerd op bewijzen, nogmaals bel de geleerden.



Ik wacht wel op de bewijzen... Zodra je de bewijzen hebt, wil je dan even pmen naar Tangawia_Jeblia. Aangezien deze account niet van mij is.

Bij voorbaat bedankt!

Pagina's : [1] 2