Bekijk volle/desktop versie : ~~~~~~~~~.Vurige Liefde.~~~~~~~~~



17-01-2009, 17:59





''Amine ik haat jou, waarom doe jij mij dit aan.'' Zei ik boos terwijl ik hem heen en weer schudde. Hij begon te lachen en hij keek me vies aan. ''denk je nou echt dat ik van jou hou?'' zei hij lachend. Ik nam een stap naar achter en ik keek hem raar aan. ''Alles was nep ja!'' antwoordde hij nog eens. Ik kan het allemaal niet geloven. ''Maar ik hou van jou Amine'' zei ik terwijl ik mijn handen op zijn gezicht plaatste. Hij haalde mijn handen van zijn gezicht af en hij schudde zijn hoofd heen en weer ''Ik niet van jou Dounya, Ik niet van jou'' herhaalde hij nog eens. Hij keerde terug en hij wandelde zijn pad naar rechts en ik naar links. Zo eindigde ons liefde voor elkaar met een traan. Ieder ging zijn pad op. Het eindigde in een Gedoofde Liefde.

[/SIZE][/FONT]

[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=59756868&postcount=2'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Personages[/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=59756934&postcount=3'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Voorwoord[/SIZE][/FONT] [/url]
[url='http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=59757463&postcount=4'] [FONT="Palatino Linotype"][SIZE="2"]Hoofdstuk 1 Soufian. [/url]


17-01-2009, 18:00



[SIZE="6"]Personages[/SIZE]

Vijanden
Amine 21
Samira 20
___________

Soufian 22
Zusje er van Nouaima 19
Moeder Latifa
Neef Rafik 23
Vader overleden
___________

Dounya 19
Broer Samir 23
Moeder (Louisa) & Vader (ghalik) Gescheiden
Nicht Malika 21


17-01-2009, 18:01


[SIZE="6"]Voorwoord[/SIZE]

Salaam lieverds Ik ben FramB0osjuh, Zo als jullie zien ben ik een verhaal begonnen. Vurige Liefde. Het gaat om Dounya en haar avonturen ze is smoor verliefd op Amine. Maar Amine gebruikte haar en was niet serieus met haar. Zal nog een jongeman in haar leven komen die haar ooit nog gelukkig zal maken. Of blijft ze nog altijd aan Amine denken? Zal Samira haar vijand haar nog ooit met rust laten of zal ze haar leven verzieken! Veel pelezier met lezen en ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vinden. Zo ja plaats een upje of een reactie als het jullie uitkomt,

.


17-01-2009, 18:12


[SIZE="6"] Hoofdstuk 1 Soufian.[/SIZE]

Ik liep en ik liet bij elk stap die ik voort zette en traan. Hoe had dit kunnen gebeuren. Ik ben ook dom geweest. Zo dom. Ik trapte in zijn praatjes die niet eens waar zijn. Waarom hij mij dit heeft aangedaan weet ik ook niet. Het ergste van al is dat ik hem geloofde. Ik leende hem altijd geld. Ik werkte kapot hard maar ik moest alles met hem delen. Hij voerde niks uit, geen opleiding geen werk. Maar toch hield ik van hem. Ik raakte zo vaak in de problemen door hem.

Ik heb zo vaak klappen ontvangen van mijn broer. Maar ik bleef altijd bij hem. Omdat ik in ons liefde geloofde. Wat absoluut gewoon de domste iets was. Ik droomde verder en ik voelde hoe de wind mij rustig naar voren duwde. Ik zag dat het begon te regenen want ik zag allemaal druppeltjes op de grond. Maar voordat ik het wist botste ik tegen een lijf aan. Ik viel naar achter en ik deed mijn ogen open. Ik stond oog in oog met een jonge ik schaamde me erg. En ik sloeg mijn ogen neer, hij stak zijn hand uit en ik greep zijn hand vast. Daar stonden we dan in de regen ik voelde me lichaam branden. Niet van pijn maar.. maar .. van iets wat ik niet eens weet wat het is. Hij bracht zijn hand naar mij toe en deed mijn haren voor mijn ogen weg en hij glimlachte. Zijn handen voelde zo zacht aan. En zijn tanden glinsteren van geluk. Een prachtige verschijning. Het maakt je dag helemaal goed. ''Sorry, maar gaat het'' hoorde ik een zacht stem zeggen. ''Ja het gaat wat beter'' zei ik stotterend. Ik bukte om mijn tas op te pakken, maar op de zelfde moment bukte hij ook waar ons handen samen op 1 plek raakte we keken elkaar heel doordringend aan. Zijn ogen zo mooi blauw, net als de zee. Zijn volle wimpers zo zwart als een olijf. Ik bedachte me weer in wat voor situatie ik eigenlijk was en ben. Ik ging weer recht op staan en hij gaf mijn tas aan.

''Sorry maar ik moet er weer vandoor heel erg bedankt voor je hulp'' zei ik gek. ''Graag gedaan'' antwoordde hij lief. ''Tot een keer inshallah'' zei hij en hij liep zijn weg weer eens op. En daar stond ik weer alleen, keerde mijn rug toe naar een verleden die mij aan het denken heeft gezet dat ene jongen met blauwe ogen, schrijft zijn dagboek in mijn hart.


17-01-2009, 18:17


up.


17-01-2009, 18:18

Citaat door aithouzinefreen:

:NIJN: up.


WELKOMM

17-01-2009, 18:20

Citaat door FramB0osjuh--:
WELKOMM


dankjewel,

zied wil vervolgje.


17-01-2009, 18:46

up.

mooi verhaal.


18-01-2009, 20:51
ga verder is een leuek verhaal

18-01-2009, 21:10
Mooi, Ga zo door meid

19-01-2009, 16:26

vervolgje ?