Bekijk volle/desktop versie : Sevilla klopt alweer bij Nancy aan voor Basser-Chretien



17-01-2009, 16:32
Sevilla klopt alweer bij Nancy aan voor Basser-Chretien

FC Sevilla lijkt weer in de markt te zijn voor de Marokkaanse vleugelverdediger Mickael Basser-Chretien. De Spaanse topper wordt nu al voor de zoveelste keer met Basser in verband gebracht.

Ontevredenheid over Abdoulaye Konko doet de naam van Chretien weer herrijzen in Sevilla. De Marokkaanse Senegalees word geplaagd door blessures en wordt door critici verweten niet het niveau te halen dat ze willen zien.

Nadat de speler bijna hersteld was van een blessure is hij gisteren op de training weer geblesseerd geraakt en ditmaal is hij minimaal 3 weken buitenspel. Chretien heeft al bevestigd benaderd te zijn door Sevilla maar dat zou over een eventuele transfer in juni 2009 gaan.

Door de nieuwe blessure van Konko lijkt Sevilla echter al eerder te willen hengelen naar de diensten van de Marokkaanse verdediger.


Bron:ik

17-01-2009, 16:33


Atletiqo-madrid,Lyon,blackburn hebben ook intresse in deze man.

17-01-2009, 17:26

Citaat door elzhar8:
Sevilla klopt alweer bij Nancy aan voor Basser-Chretien

FC Sevilla lijkt weer in de markt te zijn voor de Marokkaanse vleugelverdediger Mickael Basser-Chretien. De Spaanse topper wordt nu al voor de zoveelste keer met Basser in verband gebracht.

Ontevredenheid over Abdoulaye Konko doet de naam van Chretien weer herrijzen in Sevilla. De Marokkaanse Senegalees word geplaagd door blessures en wordt door critici verweten niet het niveau te halen dat ze willen zien.

Nadat de speler bijna hersteld was van een blessure is hij gisteren op de training weer geblesseerd geraakt en ditmaal is hij minimaal 3 weken buitenspel. Chretien heeft al bevestigd benaderd te zijn door Sevilla maar dat zou over een eventuele transfer in juni 2009 gaan.

Door de nieuwe blessure van Konko lijkt Sevilla echter al eerder te willen hengelen naar de diensten van de Marokkaanse verdediger.


Bron:ik



wat jij je zult vast atlas-lions bedoelen

17-01-2009, 17:26

Citaat door elzhar8:
Atletiqo-madrid,Lyon,blackburn hebben ook intresse in deze man.
en as roma

17-01-2009, 17:28


ahahah ik vriend wat atlas-lions ik heb hem hier geplaats dus is het mij bron ... :ego

17-01-2009, 17:31

Citaat door elzhar8:
ahahah ik vriend wat atlas-lions ik heb hem hier geplaats dus is het mij bron ... :ego



klopt dat jij hum hier hebt geplaats maar je hebt de info van atlas-lions of wil je me bewijzen dat je nauwe banden met sevilla of basser hebt

17-01-2009, 17:35
whahaha zeker weten vriend Kanoute zei het tegen mij

17-01-2009, 17:50
ik hoor al 5 jaar dat hij bij Nancy weggaat....maar ik zie hem toch elke zondagmorgen in de samenvattingen op TF1

17-01-2009, 17:52
er is intresse maar ze willen hem niet laten gaan snap je

17-01-2009, 18:01
jha maar hopelijk gaat hij