Bekijk volle/desktop versie : israel bombardeert weer een school



17-01-2009, 15:55
Doden bij bombardement op VN-school in Gaza

De Israëlische bombardementen blijven aanhouden.
Minstens drie mensen, een vrouw en twee kinderen, zijn gedood toen een Israëlische artilleriegranaat terechtkwam in de buurt van een school van de Verenigde Naties op de noordelijke Gazastrook.

De lokale media berichtten dat honderden mensen in de school een schuilplaats hadden gezocht uit vrees voor de voortdurende gevechten.

Verschillende VN-instellingen zijn tijdens het grondoffensief door Israël aangevallen, inbegrepen schuilkelders, een school - waar 40 mensen werden gedood - en een gebouwencomplex, waar een warenhuis met grote voorraden voedsel en geneesmiddelen tot op de grond afbrandde. Het leger had niet onmiddellijk commentaar. (belga/vsv) 17/01/09 10u24

HLN

17-01-2009, 15:57


Israel is een monster daar is big2 zelfs nu mee eens

17-01-2009, 15:58
La hwala wa la qouata illa billah...

17-01-2009, 15:59
Israel kindermoordenaars, kunnen wel tegen weerloze kinderen.

Lafaards zijn het. Die joden denken nu alles te maken, kotsmisselijk zijn ze.
Vrouwen en kinderen doden, waar een land trots op kan zijn. Wat voor geweten moet je dan hebben

17-01-2009, 15:59


deze video vind ik echt geslaagd:

17-01-2009, 16:02

Citaat door Dirkan:
deze video vind ik echt geslaagd:


Ooit zal het Israël driedubbel betaald worden gezet voor haar misdaden nu.

17-01-2009, 16:14

Citaat door big2:
Als Hamas afgelopen week toegestemd had met een wapenstilstand, dan waren de gevechten al gestaakt, maar ze willen doorvechten.


Als Israel had ingestemd met de eisen van Hamas dan was er nu ook een einde aan de oorlog.

17-01-2009, 16:17
iedereen wijst elke keer naar Hamas lekker makkelijk, doen of je neus bloedt.

Terwijl zij elke keer het bestand schenden en doen alsof Hamas de schuldige zijn. ik zie hamas geen VN scholen of VN mensen die komen helpen doden, maar Israel wel, wat doet de rest van de wereld niks!!

maar Owww jeetje als het Hamas was, dan stond de hele wereld in vuur en vlam

17-01-2009, 16:21
Hasbouna allah wa ni3ma wakiel!!!

17-01-2009, 16:21

Citaat door ik ben t maar:
iedereen wijst elke keer naar Hamas lekker makkelijk, doen of je neus bloedt.

Terwijl zij elke keer het bestand schenden en doen alsof Hamas de schuldige zijn. ik zie hamas geen VN scholen of VN mensen die komen helpen doden, maar Israel wel, wat doet de rest van de wereld niks!!

maar Owww jeetje als het Hamas was, dan stond de hele wereld in vuur en vlam


Ik begrijp wat je bedoelt. Na diverse bombardementen van VN-gebouwen zou de wereld toch zo ver moeten zijn dat ze Israël moeten aanpakken, maar Israël geniet weer eens van haar gunstige positie in de vriendespolitiek. Terwijl onschuldige burgers en vluchtelingen daarvan het slachtoffer worden, terwijl Hamas niet eens het bestand geschonden had, maar Israël zelf.
Geloof je het zelf? Een moordenaar die van het Openbaar Ministerie nog vrijuit mag om meer mensen te vermoorden...

17-01-2009, 16:25

Citaat door ik ben t maar:
iedereen wijst elke keer naar Hamas lekker makkelijk, doen of je neus bloedt.

Terwijl zij elke keer het bestand schenden en doen alsof Hamas de schuldige zijn. ik zie hamas geen VN scholen of VN mensen die komen helpen doden, maar Israel wel, wat doet de rest van de wereld niks!!

maar Owww jeetje als het Hamas was, dan stond de hele wereld in vuur en vlam


Hamas schiet al 8 jaar duizenden raketten bewust richting kleuterschooltjes in Israel. Dat ze niet kunnen richten doet er niet toe. De intentie telt.
Daarom is het nu oorlog. En in oorlog vallen onschuldige slachtoffers. Die gaan allemaal op het conto van Hamas.

17-01-2009, 16:28

Citaat door Stavast:
Hamas schiet al 8 jaar duizenden raketten bewust richting kleuterschooltjes in Israel. Dat ze niet kunnen richten doet er niet toe. De intentie telt.
Daarom is het nu oorlog. En in oorlog vallen onschuldige slachtoffers. Die gaan allemaal op het conto van Hamas.




Als je het een paar keer herhaalt ga je et wellicht zelf ook geloven

17-01-2009, 17:03


israel: gruwelstaat, staat gebouwd op lijken.

17-01-2009, 17:20
De crisis in de Gazastrook is uitzonderlijk, omdat kinderen en hun families letterlijk geen kant uit kunnen. Hoe het zou zijn om in een afgesloten gebied nergens heen te kunnen, is voor een volwassene in vredestijd al een verontrustende gedachte. Dus wat zal er omgaan in het hoofd van een kind dat daadwerkelijk gevangen zit temidden van meedogenloos geweld?

17-01-2009, 18:49

Citaat door Dirkan:
deze video vind ik echt geslaagd:


ja deze is van aljazeera, laat effe de leugens van de zionisten heel duidelijk zien.