Bekijk volle/desktop versie : Ik voel me zo schuldig



16-03-2004, 00:23
Salaam mensen,
Afgelopen zaterdag heb ik bij een vriendinnetje geslapen, gewoon gezellig met nog twee vriendinnen. Wat ik niet wist was dat de dames van plan waren om te gaan stappen. Nou ben ik zelf nog nooit in me leven uitgeweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik weleens zoiets had van ik weet dat het verkeerd is maar ik zou het toch weleens willen meemaken. Ik denk dat alle dames dat weleens hebben gehad. In ieder geval nadat ze me min of meer hadden overtuigd dat het safe was heb ik toegestemd, ik was best nieuwsgierig eerlijk gezegd. En zo zijn we ergens na middernacht richting discotheek gereden.. Het rare was dat ik continu een raar gevoel had en continu aan me verloofde moest denken die op dat moment nietswetend en ervan overtuigd dat ik was gaan slapen in zijn bed lag.
Ewa eenmaal aangekomen kreeg ik de schrik van me leven, we waren bij een of ander rare tent aangekomen vol met marokkanen, mijn god wat schaamde ik me!!!! Ik ging samen met hen ergens in een hoekje zitten en ik heb me gewoon de hele tijd niet veroerd, oulah het viel zo tegen en die meiden hadden kennelijk wel lol. Ik wil niemand veroordelen begrijp me niet verkeerd, maar toen begreep ik pas wat de marokkaanse jongens bedoelen met hxxxxx en waarom ze de meiden die daar komen zo afzeiken en verachten. Ik viel zowat van me stoel toen ik een marokkaanse meid zag die echt van alle kanten werd gepakt door zowel portiers als mannen. Ik had gewoon medelijden met haar omdat ik zag dat ze onder invloed was van iets.
En dan niet te spreken over de jongens die je daar lastigvallen en minderwaardige blikken geven. Als ik op dat moment een gat had kunnen graven in de grond dan was ik er zo diep mogelijk ingekropen.
En dan nog die smerige stank van sigaretten, smerig gewoon je hele lichaam gaat er gewoon van stinken en het ergste is je haar, bah

Het eerste wat ik heb gedaan toen we thuiskwamen was een hete douche nemen en meteen lfjahr gaan bidden, ik heb gebeden tot de barmhartige om vergiffenis, echt ik bleef maar bidden zoooooooooo een spijt had ik, ook al weet ik dat ik voor de rest nix heb gedaan ik heb toch een zonde begaan en ik hoop nu dat Allah mij vergeeft.

Het ergste was toen ik het mijn verloofde moest vertellen( ik wil altijd eerlijk zijn) hij verklaarde me wel voor gek, maar ik moest beloven het nooit meer te doen. Ik dacht bij me eige wat beloven?? Ik zal het nooit meer in me hoofd halen dat zweer ik, daarvoor hoef ik echt nix te beloven ik heb me lesje echt geleerd.

Ik was zowieso onaangenaam gezelschap dus...

En aan de meiden die net als ik ook een keertje willen proberen, ik raad het je ten strengste af, oulah het is het echt niet waard een en al troep en vunzigheid

16-03-2004, 00:27



Citaat:
Origineel gepost door Sabryne
Salaam mensen,
Afgelopen zaterdag heb ik bij een vriendinnetje geslapen, gewoon gezellig met nog twee vriendinnen. Wat ik niet wist was dat de dames van plan waren om te gaan stappen. Nou ben ik zelf nog nooit in me leven uitgeweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik weleens zoiets had van ik weet dat het verkeerd is maar ik zou het toch weleens willen meemaken. Ik denk dat alle dames dat weleens hebben gehad. In ieder geval nadat ze me min of meer hadden overtuigd dat het safe was heb ik toegestemd, ik was best nieuwsgierig eerlijk gezegd. En zo zijn we ergens na middernacht richting discotheek gereden.. Het rare was dat ik continu een raar gevoel had en continu aan me verloofde moest denken die op dat moment nietswetend en ervan overtuigd dat ik was gaan slapen in zijn bed lag.
Ewa eenmaal aangekomen kreeg ik de schrik van me leven, we waren bij een of ander rare tent aangekomen vol met marokkanen, mijn god wat schaamde ik me!!!! Ik ging samen met hen ergens in een hoekje zitten en ik heb me gewoon de hele tijd niet veroerd, oulah het viel zo tegen en die meiden hadden kennelijk wel lol. Ik wil niemand veroordelen begrijp me niet verkeerd, maar toen begreep ik pas wat de marokkaanse jongens bedoelen met hxxxxx en waarom ze de meiden die daar komen zo afzeiken en verachten. Ik viel zowat van me stoel toen ik een marokkaanse meid zag die echt van alle kanten werd gepakt door zowel portiers als mannen. Ik had gewoon medelijden met haar omdat ik zag dat ze onder invloed was van iets.
En dan niet te spreken over de jongens die je daar lastigvallen en minderwaardige blikken geven. Als ik op dat moment een gat had kunnen graven in de grond dan was ik er zo diep mogelijk ingekropen.
En dan nog die smerige stank van sigaretten, smerig gewoon je hele lichaam gaat er gewoon van stinken en het ergste is je haar, bah

Het eerste wat ik heb gedaan toen we thuiskwamen was een hete douche nemen en meteen lfjahr gaan bidden, ik heb gebeden tot de barmhartige om vergiffenis, echt ik bleef maar bidden zoooooooooo een spijt had ik, ook al weet ik dat ik voor de rest nix heb gedaan ik heb toch een zonde begaan en ik hoop nu dat Allah mij vergeeft.

Het ergste was toen ik het mijn verloofde moest vertellen( ik wil altijd eerlijk zijn) hij verklaarde me wel voor gek, maar ik moest beloven het nooit meer te doen. Ik dacht bij me eige wat beloven?? Ik zal het nooit meer in me hoofd halen dat zweer ik, daarvoor hoef ik echt nix te beloven ik heb me lesje echt geleerd.

Ik was zowieso onaangenaam gezelschap dus...

En aan de meiden die net als ik ook een keertje willen proberen, ik raad het je ten strengste af, oulah het is het echt niet waard een en al troep en vunzigheid
normaal gesproken zou ik weer een dom antwoord geven..maar deze keer heb ik echt alles gelezen..wel goed van je..weet je ook weer hoe het is in discos..is niets voor een net meisje

16-03-2004, 00:28
gelukkig heb je er spijt van!


16-03-2004, 00:40
je moet je niet schuldig voelen meid, omdat je al spijt hebt, dat is meer dan genoeg!
Heb je dat ook ff gehad


16-03-2004, 01:31


bedje is beter dan een tentje ofzo

16-03-2004, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door Sabryne
Salaam mensen,
Afgelopen zaterdag heb ik bij een vriendinnetje geslapen, gewoon gezellig met nog twee vriendinnen. Wat ik niet wist was dat de dames van plan waren om te gaan stappen. Nou ben ik zelf nog nooit in me leven uitgeweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik weleens zoiets had van ik weet dat het verkeerd is maar ik zou het toch weleens willen meemaken. Ik denk dat alle dames dat weleens hebben gehad. In ieder geval nadat ze me min of meer hadden overtuigd dat het safe was heb ik toegestemd, ik was best nieuwsgierig eerlijk gezegd. En zo zijn we ergens na middernacht richting discotheek gereden.. Het rare was dat ik continu een raar gevoel had en continu aan me verloofde moest denken die op dat moment nietswetend en ervan overtuigd dat ik was gaan slapen in zijn bed lag.
Ewa eenmaal aangekomen kreeg ik de schrik van me leven, we waren bij een of ander rare tent aangekomen vol met marokkanen, mijn god wat schaamde ik me!!!! Ik ging samen met hen ergens in een hoekje zitten en ik heb me gewoon de hele tijd niet veroerd, oulah het viel zo tegen en die meiden hadden kennelijk wel lol. Ik wil niemand veroordelen begrijp me niet verkeerd, maar toen begreep ik pas wat de marokkaanse jongens bedoelen met hxxxxx en waarom ze de meiden die daar komen zo afzeiken en verachten. Ik viel zowat van me stoel toen ik een marokkaanse meid zag die echt van alle kanten werd gepakt door zowel portiers als mannen. Ik had gewoon medelijden met haar omdat ik zag dat ze onder invloed was van iets.
En dan niet te spreken over de jongens die je daar lastigvallen en minderwaardige blikken geven. Als ik op dat moment een gat had kunnen graven in de grond dan was ik er zo diep mogelijk ingekropen.
En dan nog die smerige stank van sigaretten, smerig gewoon je hele lichaam gaat er gewoon van stinken en het ergste is je haar, bah

Het eerste wat ik heb gedaan toen we thuiskwamen was een hete douche nemen en meteen lfjahr gaan bidden, ik heb gebeden tot de barmhartige om vergiffenis, echt ik bleef maar bidden zoooooooooo een spijt had ik, ook al weet ik dat ik voor de rest nix heb gedaan ik heb toch een zonde begaan en ik hoop nu dat Allah mij vergeeft.

Het ergste was toen ik het mijn verloofde moest vertellen( ik wil altijd eerlijk zijn) hij verklaarde me wel voor gek, maar ik moest beloven het nooit meer te doen. Ik dacht bij me eige wat beloven?? Ik zal het nooit meer in me hoofd halen dat zweer ik, daarvoor hoef ik echt nix te beloven ik heb me lesje echt geleerd.

Ik was zowieso onaangenaam gezelschap dus...

En aan de meiden die net als ik ook een keertje willen proberen, ik raad het je ten strengste af, oulah het is het echt niet waard een en al troep en vunzigheid
Meid, jij was er duidelijk op tegen en je voelde je daar niet op je gemak. Ik denk dat we dat allemaal wel hebben meegemaakt. Je hoeft je nergens voor te schamen. Want zelf wilde je het niet............ en voor de anderen daar hoef je je ook niet te schamen want die zijn gewoon te triest. Probeer de volgende keer gewoon duidelijk te maken dat je niet wil uitgaan...............hoelang ze ook blijven aandringen. NOOIT iets doen wat je niet wil.
Succes nog met alles.



Kais

16-03-2004, 03:07
schat... ik weet wel wat je bedoeld... maar het is goed dat je er spijt van had


:blauwkus:

16-03-2004, 07:37
Je hebt je lesje geleerd en door je verhaal hier neer te zetten waarschuw je ook andere meisjes. Zulke plaatsen zijn niet voor bnet enass en zo zie je maar weer dat je goed moet oppassen wie je als vriendinnen neemt.

16-03-2004, 09:31
Ik ken dat gevoel wel. Mijn vriend (inmiddels mijn man) was het die me voor de eerste en laatste keer meenam. Ik had de hele tijd het gevoel alsof ik bij de satan op bezoek was.

Gelukkig heb ik het niet zo heftig gezien als jij, maar inderdaad ik schrok ook erg van het gedrag van de jongens en de meisjes. Eén vriend van ons ging direkt staan tongzoenen met een meisje dat hij nog nooit eerder had ontmoet. Ik dacht is dat diezelfde aardige jongen??? Ik had direkt geen milimeter respect meer voor hem. Dat je je zo door iedereen laat aflebberen. Afschuwelijk smerig gewoon.

Zelf ben ik christen en ik mocht daarom ook nooit naar café's of disco's. Gelukkig maar, want nu heb ik gezien hoe leeg het is. Mensen lachen, maar niet vanuit hun hart. Het is een lege vrolijkheid. Een warme blijdschap die vanuit je hart komt, dat is echt geluk. En dat vind je nooit in de disco. Want de disco is het huis van de satan. En de satan is degene die het hardste lacht.

Hier wil ik ook de jongens waarschuwen. Want ik bemerk dat marokkaanse jongens er vaak meer heen gaan. Ook jullie hebben verantwoording af te leggen aan God. Ook jullie moeten rein / schoon blijven tot je gaat trouwen met de vrouw die je van God krijgt. Ook jullie schoonheid / reinheid / waardigheid gooi je weg door daarheen te gaan of door sexueel (ook zoenen) niet netjes te leven.

Ook getrouwden wil ik waarschuwen. Bescherm je huwelijk. Het is waardevol en verdient bescherming. Een huwelijk gaat niet zomaar goed. Je moet veel investeren, ervoor vechten, het beschermen, enz. Dus niet blootstellen aan verleidingen zoals in discotheken of café's. Onderschat die verleidingen niet. De satan is erg slim. Er zijn velen die dit hebben onderschat, die dachten er wel tegen bestand te zijn. En daarna, als je weet dat je toch niet sterk genoeg was, is het TE LAAT !!!

16-03-2004, 09:32
van fouten moet je leren he....
en volgens mij heb jij al heel wat geleerd...

16-03-2004, 11:49
Het is wel goed dat je spijt hebt want allah de barmhartige is vergevenszind. Mohiem zo weet je dat dat geen plaats is voor ons. Je ziet ook meteen in wat iedereen bedoelt met xxxx. Het ergste van al vind ik dat de moslima's zo hun geloof weggooien. Mohiem je weet wat je moet verwachten van zo'n plaatsen en waarom allah het heeft verboden!

boussa kbira

16-03-2004, 12:02
ik ben blij dat je niet de verkeerde kant liep!! ik zelfs ben nooit in een discotheek geweest. maar ja wel een paar keertjes in bar's voor mijn werk 'savonds geweest.
ik werk als taxi-schauffeur en ik moet soms dronken mensen naar huis vervoeren.

16-03-2004, 14:57


Salaam,
Ik wilde ff iedereen bedanken voor de toffe reacties, oulah ik waardeer het heel erg. En voor de dames, denk a.u.b aan mijn verhaal als iemand je probeert over te halen tot zoiets, echt niet waard!!!!!!!!!!!!!!
En al helemaal niet als je verloofd bent of iets dergelijks, het ergste voor mij was dat hij me in eerste instantie niet wilde geloven, zo van jij wel ga ga. Pas toen ik hem aan me kleding liet ruiken, oulah ik durfde hem niet aan te kijken van schaamte. Hij heeft me ook voor l3afrieta en gek uitgemaakt maar vond ik niet erg. Tenslotte heeft hij het me gelukkig vergeven, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ie het zo snel zal vergeten. Tenslotte heb ik zijn vertrouwen geschaad.
En dat vind ik heel jammer, en ik heb het aan me eigen te danken
Thalla allemaal

16-03-2004, 16:38
Je weet dat zulke plaatsen haram zijn, waarom ga je er dan naar toe?

Maar goed, inchallah zul je niet meer zondes begaan onder het mom: "ik ben nieuwsgierig". En moge Allah je vergeven.