Bekijk volle/desktop versie : weekend naar italie??



Pagina's : [1] 2

17-01-2009, 14:24
dames, wie is er wel eens naar italie geweest voor een weekendje?
Is het te doen? voor een weekendje?
En, is het wel leuk?

17-01-2009, 23:13


niemand die er is geweest?

18-01-2009, 00:21
millaan lijkt me ook leuk..mijn zus is in Florence geweest, Venetie
is wel mooi daar.

18-01-2009, 00:41

Citaat door Nadinalove:
millaan lijkt me ook leuk..mijn zus is in Florence geweest, Venetie
is wel mooi daar.



Oh leuk voor hoe lang is ze geweest??
EN vondt ze het leuk?
En milaan lijkt me ind ook erg mooi.

19-01-2009, 14:29


Italie is heel goed te doen voor een weekendje. Tegenwoordig kan t allemaal heel goedkoop. Met transavia bijv. Bologna vind ik zelf heel leuk. Niet te groot, lekker shoppen lekker eten. Heerlijk.

20-01-2009, 21:19

Citaat door Maryam22:
Italie is heel goed te doen voor een weekendje. Tegenwoordig kan t allemaal heel goedkoop. Met transavia bijv. Bologna vind ik zelf heel leuk. Niet te groot, lekker shoppen lekker eten. Heerlijk.


Oke klinkt leuk ind, heb jij dit zelf ervaren?? en wat kan je er nog meer doen buiten het shoppen om?

21-01-2009, 20:48
Wil ik ook insha Allah!

21-01-2009, 20:51
Ik ben zelf nooit in Italie geweest maar heb begrepen dat Milaan en Rome echte aanraders zijn...

Rome trekt mij meer dan Milaan vanwege de vele bezienswaardigheden uit het Romeinse Rijk, lijkt me prachtig dat eens gezien te hebben...

26-01-2009, 16:17

Citaat door Anisaatje:
Ik ben zelf nooit in Italie geweest maar heb begrepen dat Milaan en Rome echte aanraders zijn...

Rome trekt mij meer dan Milaan vanwege de vele bezienswaardigheden uit het Romeinse Rijk, lijkt me prachtig dat eens gezien te hebben...



oke oke, tnx meiden voor jullie advies..
Maar, k vraag me af of het genoeg is voor een weekendje??

26-01-2009, 18:38

Citaat door saida_marouan:
dames, wie is er wel eens naar italie geweest voor een weekendje?
Is het te doen? voor een weekendje?
En, is het wel leuk?



hoe duur is het voor een weekend lijkt me ook leuk om een weekend te gaan.

26-01-2009, 23:08

Citaat door aanbidster:
hoe duur is het voor een weekend lijkt me ook leuk om een weekend te gaan.


Hey meid,
Ik weet het zelf niet ik moet nog kijken hoe en wat.
Het was meer dat me man zij kies maar, wat uit en ik dacht aan italie, maar eerst wil ik ervaringen horen.

26-01-2009, 23:13
lijkt mij zeker leuk om naar daar te gaan

27-01-2009, 13:45



Citaat door saida_marouan:
Hey meid,
Ik weet het zelf niet ik moet nog kijken hoe en wat.
Het was meer dat me man zij kies maar, wat uit en ik dacht aan italie, maar eerst wil ik ervaringen horen.



als je wat gevonden heb laat het me weten.. ben ook toe om even tussen uit te gaan,.

28-01-2009, 13:34
Dag dames,

Ik ben vorig jaar voor 4 dagen naar Italie geweest.
We vlogen naar Milaan.
Milaan is leuk voor een dag, maar daarna heb je het wel gezien. We zijn daar gaan shoppen, maar het is daar peperduur! Volgende dag zijn we naar het Comomeer gereden, we hebben trouwens een auto gehuurd, echt een aanrader. Dat is ook onzettend mooi om te zien, daarna zijn we naar Zwitserland gereden, is een kilometer of 50 van Milaan. Daar zijn we naar Fox outlet geweest. Echt een aanrader, vet dure merken voor betaalbare prijzen! De volgende dag zijn we naar Venetie gereden, dat is 350 km van Milaan, maar het was de moeite waard. Echt een romantische stad en mooi om een keer gezien te hebben. Volgende dag teruggevlogen naar huis.

28-01-2009, 13:41
up rome lijkt me en venetie

Pagina's : [1] 2