Bekijk volle/desktop versie : US journalists calls Livni a 'terrorist'



Pagina's : [1] 2

17-01-2009, 09:50
US journalists calls Livni a 'terrorist'


Shortly after signing anti-smuggling agreement with Secretary of State Rice, foreign minister attends event at Washington Press Club. Several journalists take advantage of opportunity to shoot accusations at her over Gaza operation

Yitzhak Benhorin Published: 01.17.09, 10:12 / Israel News


WASHINGTON – Foreign Minister Tzipi Livni was surprised Friday night by three journalists who shot accusations at her over the fighting in the Gaza Strip.



The incident took place at the Washington Press Club, after Livni signed a cooperation agreement with US Secretary of State Condoleezza Rice aimed at preventing the smuggling of weapons from Iran to Hamas.

One of the journalists called Livni a "terrorist" and complained that Israel was preventing reporters from covering the war in Gaza.



"What, are you like Zimbabwe?" another woman told the foreign minister.



The journalists took advantage of the opportunity and the stage to read out sections from human rights organizations' reports on Israel's conduct during Operation Cast Lead.



Livni's bodyguards were on high alert when at a certain stage one person, who did not introduce himself, began accusing Israel of murdering innocent civilians.



The event's host asked the man to settle for one question, but the latter cried out, "You let her speak here and don't let as ask questions. Since when are terrorists accommodated here?"

17-01-2009, 10:19


Ik vraag me af of die persoon wel werkelijk een journalist was.

Maar los daarvan had die persoon natuurlijk wel gewoon gelijk.

17-01-2009, 12:48
up , journalisten hebben gelijk!!!

17-01-2009, 13:00
nu hoort ze het eens van een ander!!!

17-01-2009, 13:06


Respect voor die journalisten!!

17-01-2009, 13:53

Citaat door Peej:
Ik vraag me af of die persoon wel werkelijk een journalist was.

Maar los daarvan had die persoon natuurlijk wel gewoon gelijk.


Een journalist dient objectief de feiten weer te geven, het nieuws brengen, niet zelf het nieuws worden. Daarom twijfel ik dat het hier over een echt journalist gaat eerder of een stagiair.

17-01-2009, 14:00

Citaat door garf23:
Een journalist dient objectief de feiten weer te geven, het nieuws brengen, niet zelf het nieuws worden. Daarom twijfel ik dat het hier over een echt journalist gaat eerder of een stagiair.


Als een journalist had verteld (dit heeft HAMAS met de zionisten gedaan) dan had je het zeker geloofd!!!

17-01-2009, 14:12

Citaat door garf23:
Een journalist dient objectief de feiten weer te geven, het nieuws brengen, niet zelf het nieuws worden. Daarom twijfel ik dat het hier over een echt journalist gaat eerder of een stagiair.
het is heel objectief om te stellen dat dat mens een terrorist is zoals het objectief is dat IDF terroristen zijn en de staat israel een terroristische staat die op dit moement aan het massamoorden is.

het is ook objectief om te stellen dat israel VN resoluties niet erkent.

17-01-2009, 14:20
zijn er geen video s ofsow ??

17-01-2009, 14:41

Citaat door playette:
het is heel objectief om te stellen dat dat mens een terrorist is zoals het objectief is dat IDF terroristen zijn en de staat israel een terroristische staat die op dit moement aan het massamoorden is.

het is ook objectief om te stellen dat israel VN resoluties niet erkent.


Indien je een minister een vraagt stelt spreek je die als journalist aan met "mevrouw de minister" of "mevrouw" etc.. maar niet "Tuig" "babymoordenaar" "terrorist" een Haaretz journalist zal Nasarillah ook niet als "meneer de terrorist" aanspreken.
Respect is dezer dagen ver te zoeken.

Trouwens het IDF terroristen noemen en Hamas helden noemen getuigd ook niet echt van objectiviteit

17-01-2009, 14:45

Citaat door garf23:
Indien je een minister een vraagt stelt spreek je die als journalist aan met "mevrouw de minister" of "mevrouw" etc.. maar niet "Tuig" "babymoordenaar" "terrorist" een Haaretz journalist zal Nasarillah ook niet als "meneer de terrorist" aanspreken.
Respect is dezer dagen ver te zoeken.

Trouwens het IDF terroristen noemen en Hamas helden noemen getuigd ook niet echt van objectiviteit


Respect voor mensen die bevel geven tot het aanvallen van burgerdoelen, baby's, vrouwen, bejaarden en vluchtelingen?

Terroristen verdienen de volle laag.

17-01-2009, 17:06

Citaat door garf23:
Indien je een minister een vraagt stelt spreek je die als journalist aan met "mevrouw de minister" of "mevrouw" etc.. maar niet "Tuig" "babymoordenaar" "terrorist" een Haaretz journalist zal Nasarillah ook niet als "meneer de terrorist" aanspreken.
Respect is dezer dagen ver te zoeken.

Trouwens het IDF terroristen noemen en Hamas helden noemen getuigd ook niet echt van objectiviteit
ik noem hamas geen helden, nooit gedaan ook. IDf noem ik terroristen en kindermoordenaars omdat ze het zijn.

17-01-2009, 17:42



Citaat door Ilyaas:
Respect voor mensen die bevel geven tot het aanvallen van burgerdoelen, baby's, vrouwen, bejaarden en vluchtelingen?

Terroristen verdienen de volle laag.


Ik ben blij te horen dat je ook walgt van de personen die jonge mensen met een bommengordel op pad sturen.

17-01-2009, 18:39

Citaat door garf23:
Ik ben blij te horen dat je ook walgt van de personen die jonge mensen met een bommengordel op pad sturen.


als je familie voor je neus is afgeslacht, je huis neergehaald voor een illegale muur enzovoorts dan wil je ze terugpakken op wat voor manier dan ook. als je dan geen wapens hebt dan maar zo.

17-01-2009, 19:48

Citaat door sangbes:
Jonge mensen worden gedwongen en gemanipuleerd door hun ouders. Deze ouders worden gemanipuleer door de koran.

Deze oorzakelijke gevolgen zijn er

geesten van duivel - manipuleren mohamed - schrijft koran op - koran manipuleerd ouders - ouders manipuleren kind

Elk mens wordt gemanipuleerd als het niet in zijn vrijheid wordt gerespecteerd, als uniek individue door God geschapen om zijn eigen keuzes te maken.

Als je de koran volgt, volg je de manipulerende geesten die daarachter schuil gaan.

Jezus zei al: de waarheid is geest en leven. Wie de waarheid volgt, volgt het leven, en geen wet is daarop tegen.

Wie een ander opdraagt de dood in te gaan:

Jezus zegt: wie een van deze kleinen (=kinderen) aanstoot geeft, voor hem zou het beter zijn geweest dat een molensteen om zijn hals werd gehanhen en in de diepte van de zee werd gegooid.

Mohamed wordt voor zijn misdaden rechtvaardig geoordeeld.




Heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gelezen

Pagina's : [1] 2