Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat is beter??



17-01-2009, 09:24
Dames,

Ik ben aan het twijfelen tussen een krultang en krulset.

Wat raden jullie mij aan.....

Met welk apparaat ben je het snelst klaar en krijg je het beste resultaat!!


Kom op dames....help me out!

17-01-2009, 10:14


Salaam aleikoem wa rahmatoellahi wa barakatoeh

Ik denk dat je met een krultang sneller klaar bent, maar dat een krulset een betere resultaat zal opleveren. Ik weet het niet zeker, want ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel. Haar haren zijn veel voller wanneer ze een krulset gebruikt. Hopelijk heb je er iets aan sis.

17-01-2009, 10:16
welke krulset kun je dan ook het beste gebruiken? ik heb lang haar tot mijn heup. en vroeg me dus af welke ik moet gebruiken. topicstarter liever geen krultang dat gaat je haar echt erg beschadigen. heb het een keer gebruikt en het deed mijn haar geen goed

17-01-2009, 10:29

Citaat door Butterfly_B:
welke krulset kun je dan ook het beste gebruiken? ik heb lang haar tot mijn heup. en vroeg me dus af welke ik moet gebruiken. topicstarter liever geen krultang dat gaat je haar echt erg beschadigen. heb het een keer gebruikt en het deed mijn haar geen goed

Ik weet niet welke het beste zijn, maar ik heb er 3 gevonden bij dixons: http://www.dixons.nl/De_online_winkel/Categorie/xp/shop/Verzorging/verzorging_hairstylers/default.aspx?currentpage=1

En 5 gevonden bij de kijkshop: http://www.kijkshop.nl/producten/244-878-882/persoonlijke-verzorging/haarverzorging/krulsets/

17-01-2009, 10:48


Salaamoe alaikoem,

Bedankt voor de reacties en de tips. Ik heb zelf niet heel lang haar, maar wel dik/zwaar haar. Ik denk dat daarom ook een krulset beter is.

@Butterfly: bleven de krullen wel zitten (nadat je de krultang had gebruikt).

Ik heb dezelfde vraag als butterfly. Heeft iemand ervaring met krulsets en welk (merk) is het beste.

17-01-2009, 14:33

Citaat door Oegt_Rachida:
Salaamoe alaikoem,

Bedankt voor de reacties en de tips. Ik heb zelf niet heel lang haar, maar wel dik/zwaar haar. Ik denk dat daarom ook een krulset beter is.

@Butterfly: bleven de krullen wel zitten (nadat je de krultang had gebruikt).

Ik heb dezelfde vraag als butterfly. Heeft iemand ervaring met krulsets en welk (merk) is het beste.

Amatullah86, dank je ik zal ff een kijkje nemen...oegr rachida ja die krullen blijven wel zitten...althans bij mij toen wel

17-01-2009, 17:05
butterfly bedankt voor je reactie.

Andere dames nog tips??