Bekijk volle/desktop versie : Verloven.



Pagina's : [1] 2

16-01-2009, 22:38
Ik wil Insc'Allah binnenkort gaan verloven maar ik moet nog alles regelen. Ik weet niet wat voor jurk of jurken ik moet aandoen of ik het thuis of in een zaal moet houden.
Wie kan mij helpen...?

16-01-2009, 22:50


gefeliciteerd meid,
als je niet zo veel mensen gaat uitnodigen op je verloving dan zou ik het gewoon thuis doen. scheelt heel veel hoofdpijn.hihi
Sommige doen gewoon een mooie bruidstekshita aan met klein sleepje en sommige een mooie avondjurk, maar het kan ook beide. het is net wat je zelf fijner vind.

16-01-2009, 22:52
Allah Kemel beghair
veelsuc6.

16-01-2009, 22:55
Ik heb zelf best veel familie en mijn aanstaande ook. Maar ik weet nog echt niet wat ik moet doen. En waar kun je die jurken halen of huren...
ik weet echt niet waar ik moet beginnen...:S

16-01-2009, 23:03


nou om te beginnen kun je bij mij een kijkje komen nemen voor tkashet en avondjurken. of je kunt iets laten maken natuurlijk

17-01-2009, 07:56
Hey meid,

Ik heb binnenkort ook mijn verloving inshallah. Ik hou het gewoon thuis. Lekker gezellig :-)

Een negeffa komt mijn haar doen en make up.. Ik heb uit haar collectie 2 jurken gekozen. Jurk nummer 1 voor het eten en jurk nummer 2 na het eten. En bij jurk 2 worden de ringen uitgewisseld inshallah.

Ik wens jou in ieder geval heel veel geluk! (alsmede alle andere bruidjes)

Groetjes N.

17-01-2009, 19:24

Citaat door Zayna83:
Hey meid,

Ik heb binnenkort ook mijn verloving inshallah. Ik hou het gewoon thuis. Lekker gezellig :-)

Een negeffa komt mijn haar doen en make up.. Ik heb uit haar collectie 2 jurken gekozen. Jurk nummer 1 voor het eten en jurk nummer 2 na het eten. En bij jurk 2 worden de ringen uitgewisseld inshallah.

Ik wens jou in ieder geval heel veel geluk! (alsmede alle andere bruidjes)

Groetjes N.



Sukran sgat,
En voor jou natuurlijk het zelfde allah kemel kom bighir

waar heb jij je jurken gehaald?

17-01-2009, 19:26

Citaat door bario_tetouania:
nou om te beginnen kun je bij mij een kijkje komen nemen voor tkashet en avondjurken. of je kunt iets laten maken natuurlijk


Kun je mij een pm sturen van wat je hebt..?

Sukran

17-01-2009, 20:09

Citaat door _fouzia_berbers:
Kun je mij een pm sturen van wat je hebt..?

Sukran

tuurlijk meid geef je e-mail adres dan mail ik het

18-01-2009, 07:49
Hey lieverd,

Ik heb een mooie gouden lebsa aan, en de tweede jurk is een witte jurk. Ik verheug me er al op inshallah :-)

Kus. N.

18-01-2009, 10:27



Kijk hoe breed je budget is en hoeveel gasten je hebt!
Daaruit moet je kijken wat je wilt!

Een tip; Hou het lkkr klein met alleen je naasten, is het gezelligst


18-01-2009, 10:36
Salaam eilkom meid een Witte Jurk zou heel mooi zijn met verloving vind ik je moet gewoon beetje en nergens kijken je zou er wel uit komen inschalah

Lay khamal rahbi bgair

Liefs EL Yasmin

22-01-2009, 11:25



Citaat door lady_zitoena:
Salaam eilkom meid een Witte Jurk zou heel mooi zijn met verloving vind ik je moet gewoon beetje en nergens kijken je zou er wel uit komen inschalah

Lay khamal rahbi bgair

Liefs EL Yasmin




sukran sgat,

Amien

26-01-2009, 23:45
xx Mocht je interesse hebben in een mooie elegante verlovingsjurk, inclusief sieraden? Pm me dan voor meer info! xx

Mvg. Impress2Dress

27-01-2009, 17:47
ik stuur je het 1 en ander kwa foto's.heb trouwjurken en bank en wanddecoratie waar de bruid zit (ideaal voor thuis) en selham en andere dingetjes bekijk je pm meid

Pagina's : [1] 2