Bekijk volle/desktop versie : #___ Love is like heaven, but can hurt like hell.



16-01-2009, 19:24
#___ LOVE IS LIKE HEAVEN, BUT CAN HURT LIKE HELL. [/SIZE][/FONT]







[FONT="Century Gothic"][SIZE="2"]`Ouderliefde, broerliefde, zusliefde. Echte liefde. Wat is echte liefde? Alleen je ouders? Alleen je familie? Of is er nog meer ... honderd vragen. Maar nooit beantwoord. Meningen verschillen, antwoorden te onduidelijk. Ik wilde dat alles gewoon zo makkelijk is. Maar nee, mijn leven is raar en ingewikkeld.
Net als ik, i'm complicated, is that a good thing?´



--

16-01-2009, 20:18


`Hahahahaha, jaa serieus iwallah. Ik dacht al van wie is dit toch?´ Ik liep zijn kamer in en schreeuwde hem dat hij moest opstaan van zijn bed. `Nee asahbi, gewoon straight to the point, ga naar haar ouders´ . Ze3ma relatie therapeut en dan zit ik hier als zijn schoonmaker het bed te verschonen. `Stil ik kan er niet overpraten.´ hoorde ik hem zeggen en gelijk ging ik zitten. `Amira, kan je uit mijn kamer gaan?´ zei hij lief, maar ik trapte er niet in. Ik ben uberhaupt zijn zusje, dan moet hij geen geheimen verborgen houden als ik dat ook niet mag doen. `Nee, je houd toch geen geheimen voor mij Mounir?´ zei ik terwijl ik lachte, maar ik begon hem te irriteren. Hij trok aan mijn arm en duwde me uit zijn kamer. Dat is Mounir's oplossing voor als het hem teveel word. `HAHAHA, JE HEBT RECHT OP PRIVACY ZEKER?´ zei ik terwijl ik giechelend naar beneden ging. Ik liep in de keuken en ik zag mijn zus Selma de aanrecht poetsen, dat deed ze elke dag als ze klaarwas met alles. Ik deed boven, zij deed beneden en dat was onze dagelijkse huishouden. `Wat is er?´ zei ze met een smile en ik gaf haar een kus op d'r wang, `niks hoor schat´ en ik liep naar de bank om naast mijn ouders te ploffen. Aljazeera, nou geweldig saai dacht ik en ik pakte mijn telefoon en belde mijn beste vriendin op. `Hallo met Siara ´ `Dag lieverdje!´ `Amiraa! Hoest?´ `El7amdoullilah [ = zoals Allah het wilt] met jou dan schatje?´ `Ja gaat goed hoor, waarom bel je mop?´ `Nou het is zaterdag, laten we naar de stad gaan´ `Ik moet je nog iets vertellen ja, vertel hoelaat moet ik langskomen?´ `Hahaha, okee lieverd. Kom maar om half 1!´

16-01-2009, 20:20

Verder?


16-01-2009, 20:53

Citaat door zenep:
Upp!

Dankjewel schat! , na 4 reacties ga ik verder! -sad-


16-01-2009, 20:59


Zéker verder!

16-01-2009, 21:02
Ga verder!

08-02-2009, 20:58
Hoeveel verhalen heb je eigenlijk? En met hoeveel ben je ook daadwerkelijk verder gegaan?