Bekijk volle/desktop versie : Venlo



Pagina's : [1] 2

25-10-2002, 14:57
IEDEREEN HEB DENK IK AL HET VERHAAL GEHOORD OVER DE DOODGESLAGEN JONGEN UIT VENLO.
ALLEMAAL ECHT TRIESTIG.

IK WIL GRAAG JOUW PERSOONLIJKE MENING HIEROVER HOREN.

LATEN WE NOU NIET GELIJK WEER DOORDRAAIEN DAT HET EEN MAROKAAN WAS.NEEH GEWOON EEN KEER ZONDER RASSENSCHEIDINGEN.IK WORD DAAR ECHT KAPOTMISSELIJK VAN.

WAT IK HET ERGSTE VOND VAN DEZE GEBEURTENIS.
DAT ZO EN ZO DE NORMEN EN WAARDE KWIJT ZIJN.JE DOET HER NIET ZOMAAR ZO HARD LANGS EEN OUDJE KROSSEN.EN ALS IEMAND ER DAN WAT VAN ZEGT LAAT HET GEWOON.WAAROM ALTIJD GELIJK WEER AGRESSIE???

HET ERGSTE VAN ALLES ELKAAR NOOIT HELPEN ALS DIT SOORT DINGEN VOORKOMEN.20 GETUIGEN EN NIEMAND DIE ER TUSSEN IS GESPRONGEN OM ZE UIT ELKAAR TE HALEN.TE ERG GEWOON.MAAR WEL ALLEMAAL MEELOPEN MET DE STILLE TOCHT.TERWIJL DIT HAD KUNNEN VERKOMEN.WAT ZOU JIJ DOEN ALS JIJ MENSEN ZIET VECHTEN????ZOU JE ERTUSSEN SPRINGEN?OM ZE UIT ELKAAR TE HALEN? OF ZOU JE GEWOON DOORLOPEN?DE POLITIE BELLEN?????

25-10-2002, 15:31


zou je geen schuldgevoel hebben als je achteraf hoort
dat die jongen alleen maar door klappen is overleden.
hoor wat ik zeg 20 mensen!!!!!!het had verkomen kunnen worden!

25-10-2002, 15:34
ik zou zelf de politie gaan bellen
en schreeuwen voor hulp
en proberen met de jongens rustig te gaan praten
xxxxxxx chica

25-10-2002, 16:21
man katala nafssan ka-anama katala anassa jami3a

25-10-2002, 16:24


sorry dat begrijp ik niet.
kan je het even in het nederlands zetten.

25-10-2002, 16:45
Sommige marokkaanse jongens moeten leren om met andere om te gaan. Ten eerste moeten ze niet zo omgaan met die oudere vrouw ten tweede ze moeten niet meteen gaan slaan als iemand iets tegen ze zegt wat ze niet bevalt. Toen ik het hoorde zei ik nog ik hoop maar dat t geen marokkaantje is en wat blijkt........

25-10-2002, 16:51

Citaat:
Origineel gepost door sherine
sorry dat begrijp ik niet.
kan je het even in het nederlands zetten.
Eindelijk mag ik wat vertalen

'Gij die een leven neemt, is als of gij het leven van de heel mensheid heeft genomen'

25-10-2002, 16:52
hoezo verwachtte je het? hoe komt het zo dat marokkaanse jongens niet weten hoe ze met anderen moeten omgaan? volgens jouw.
door de opvoeding?of is het zo in marokko dat je ouderen en jongeren hetzelfde zijn.dacht het niet he

25-10-2002, 16:53
dankje voor de vertaling.....
erg mooi gezegd trouwens,mijn complimenten.

25-10-2002, 18:34
Die andere dader was trouwens een nederlander. Maar ja wie let daar nou op he.

In ieder geval er kan niet worden gezegd dat de marokkanen het weer eens zijn want een nederlander heeft ook meegedaan.

In het journaal werd weliswaar met nadruk aangegeven dat de dader Khalid .... van marokkaanse afkomst is en over de andere dader werd alleen de naam vrij gegeven. Zonder zijn afkomst erbij te vermelden. Dat is dan meteen duidelijk wat de afkomst is. Wanneer er geen afkomst bij wordt vermeld dan gaat het altijd om een nederlander.

PS: Dit is niet de reactie waar je om had gevraagd maar dit moest ik gewoon even kwijt.


Groetjes

25-10-2002, 20:43
Je ziet nu een reportage op ned1 netwerk ... over deze gebeurtenis ...

25-10-2002, 20:51
pfff..... ik keek gister ook naar het condoleance register van die gast.... zo'n beetje al die mensen die daar gereageerd hebben, hadden het alleen over die marokkaan en dat marokkanen het land uit moeten en dat soort dingen.... echt allemaal racistische opmerkingen.... en dan zeggen ze niet: die marokkaanse jongen, maar de marokkanen....
iedereen wordt dus weer over een kam geschoren, nadat één iemand het heeft verpest....

kiss

25-10-2002, 20:58


Salaam aleikom.....

Heb net de reportage erover gevolgd op NL 1.... Er werd gesproken met de ouders van de verdachte...

De moeder van de verdachte van Nederlands afkomst, was van mening, dat ieder die dit doet moet terug worden gestuurd naar zijn land van afkomst...... Ze doelde daarmee op de Marokkanen, ''oprotten daarmee'' Waar wil ze haar zoon dan naartoe sturen??? Friesland??

Het is natuurlijk heel erg wat er is gebeurd, de manier hoe hij aan zijn einde is gekomen wens je niemand toe........

25-10-2002, 21:00
Salaam

wollah ik was er echt tussengesprongen!!!
ik zou naar die marokkaanse jongen hebben gelopen en gezegd hebben
'kijk wat je doet a sukkel, doe normaal en dan een kick in his NUTS!!!!
maar dan in het marokkaans
Schande dat de mensen zo laf waren om niet mee te helpen je had op z'n minst mensen bij elkaar kunnen roepen en dan de jongens tegengehouden.

enige wat ik kan zeggen op dit moment

xje

26-10-2002, 17:53
ik vind dat er word gediscrimineert onzin.
alle rassen praten over elkaar.
zowel de marokkanen over de nederlanders en de nederlanders over de marokkanen.
iedereen heb gelijke kansen.maar het is gewoon zo de laatste tijd gebeuren er teveel erge dingen met marokkanen en/of moslims
dit is alleen nog het bekende nieuws maar ga maar eens in je eigen buurt na wat er wel allemaal niet voor gruwelijks gebeurt.
niet normaal gewoon.

Pagina's : [1] 2