Bekijk volle/desktop versie : Ik ga een vrouw zoeken om mee te trouwen!!



Pagina's : [1] 2 3

16-01-2009, 17:49
Ik ga naar een Universiteit dan zoek ik een nette rustige blonde studente meisje. Ik leer haar tmazight en mamita maken, dan trouw ik met haar. In die richting ga ik het zoeken, want marokkaanse meiden zijn neu.kobject!!

16-01-2009, 17:52


Doe niet alsof je Casanova bent!!!!


het is maar de vraag of ze jou willen!

16-01-2009, 17:53
Doe niet alsof je Casanova bent!!!!


het is maar de vraag of ze jou willen!

16-01-2009, 17:53

Citaat door paranoid:
Ik ga naar een Universiteit dan zoek ik een nette rustige blonde studente meisje. Ik leer haar tmazight en mamita maken, dan trouw ik met haar. In die richting ga ik het zoeken, want marokkaanse meiden zijn neu.kobject!!



mag ik vragen waarom jij het nodig vind zulke vieze taal uit te spreken over je zusters?

en waarom jij denkt te magen oordelen over ander en ze maar allemaal over een kam te scheren?

16-01-2009, 17:56



Citaat door marokkaan18:
Doe niet alsof je Casanova bent!!!!


het is maar de vraag of ze jou willen!



16-01-2009, 17:56

Citaat door verdwaalde:
Doe niet alsof je Casanova bent!!!!


het is maar de vraag of ze jou willen!




Zo moeilijk is het niet

16-01-2009, 17:56

Citaat door verdwaalde:


16-01-2009, 17:57
Uni wijven gaan universeel ! heb je dat nooit gemerkt?

16-01-2009, 17:59

Citaat door keukeprinsesje:
mag ik vragen waarom jij het nodig vind zulke vieze taal uit te spreken over je zusters?

en waarom jij denkt te magen oordelen over ander en ze maar allemaal over een kam te scheren?



Aller eerst marokkaanse meiden zijn mijn zusters niet in de islam. Hollandse meiden zijn meer moslim dan jullie eigenlijk zijn. En ik oordeel niet, ik vertel alleen mijn plannen en mijn mening. In mijn ogen zijn jullie marokkaanse meiden sexobjekt. Dat is mijn mening en dat zul je moeten respecteren!!

16-01-2009, 18:00

Citaat door Sxxxxxxxno-tjap:
Uni wijven gaan universeel ! heb je dat nooit gemerkt?



Hoe bedoel je??

16-01-2009, 18:01
je moet een turk vinden jonge kan lkkre swarma maken

16-01-2009, 18:01

Citaat door paranoid:
Aller eerst marokkaanse meiden zijn mijn zusters niet in de islam. Hollandse meiden zijn meer moslim dan jullie eigenlijk zijn. En ik oordeel niet, ik vertel alleen mijn plannen en mijn mening. In mijn ogen zijn jullie marokkaanse meiden sexobjekt. Dat is mijn mening en dat zul je moeten respecteren!!



ten eerst blijft het zo of je het wil of niet...ieder moslim is je broeder en is je zuster.
ten tweede het was wel een oordeel lees maar terug...want hoe jij het zegt is het je mening niet over 1meid niet over 2 maar over alle marokkaanse meiden en die ken jij niet allemaal.....dus waag het niet te zeggen dat ze alle eve slecht zijn want ik zie er ook genoeg machallah prachtig marokkaanse moslimas

16-01-2009, 18:01



Citaat door paranoid:
Zo moeilijk is het niet

waarom is het niet moeilijk?

omdat het toch blondjes zijn..

16-01-2009, 18:03

Citaat door marokkaan18:
je moet een turk vinden jonge kan lkkre swarma maken



Turken zijn zelfde materiaal als marokkaanse meiden, en ze hebben allemaal vierkant hoofd. Misschien wat voor jou!!

16-01-2009, 18:04

Citaat door paranoid:
Aller eerst marokkaanse meiden zijn mijn zusters niet in de islam[/SIZE]. [SIZE="4"]Hollandse meiden zijn meer moslim dan jullie eigenlijk zijn[/SIZE]. En ik oordeel niet, ik vertel alleen mijn plannen en mijn mening. [SIZE="4"]In mijn ogen zijn jullie marokkaanse meiden sexobjekt. Dat is mijn mening en dat zul je moeten respecteren!!


Triest. Wollah echt triest.

Dan heb je zeker alleen de verkeerde ontmoet.

Ga eerst de Islam verdiepen dan weet je wat de zusters fi Deen zijn.

En niet alle mocro meisjes zijn sxxobjecten.

Pagina's : [1] 2 3