Bekijk volle/desktop versie : Eerste date, ook laatste?



16-01-2009, 14:01
Dit is de eerste keer dat ik een verhaal schrijf. sorry voor spelfouten en al die dingen.. mischien niet echt perfect, maar ik doe me best.

drrrrrrrrrrrr drrrrrrrrrrrrrrrrrrr

''shit, het is pas half 10 man''(praat ik tegen me zelf, me alarm ging af)


Ik sta op, neem een douche, schere, parfum en dat hele gedoe.
trek me kast open en denk na wat ik moet aantrekken?(tjah, je kent een meisje via internet, nog nooit gezien alleen via telefoon meer dan 1000 uur gepraat). dus ik trok gewoon een blauwe spijkerbroek, wit t-shirt met een zwarte overhemd met korte mauwe.

Ik bel haar en hoor met een slaperige stem ''halo?'' dus ik ging helemaal trippen. ik zo ''DAMN, SLAAP JE NOG STEEDS?'' ze zegt '' valla sorry, je moet tog 2 uur in de trein zitten geen probeem''. Dus ik loop helemaal trippend naar me vriend toe. ik ga met ze ov, anders moest ik €35.20 geven, dacht het niet. Ik had al via internet gekeken op welke peron en hoelaat die zou vertrekken. trein ging om 11.02 uur op peron 14A. Ik was daar rond 10.50 dus wachtend op trein stak ik een sigaretje op, vervolgens kwam de trein en stapte ik. Me telefoon ging af

ik: ja?
zij: waar ben je nu?
ik: rotterdam centraal, net ingestapt
zij: oke, dan ga ik in douche
ik: oke

Dus ik zit rustig in de trein, maar der spooktje allemaal dingen in me hoofd. stel je voor conducteur betrapt me? of meisje komt niet? vechtpartij? en ga zo maar door. rotterdam-alexder, gouda, utrecht centraal was zonder controle. toen kwam ik aan bij amesfoort en er was pauze van 5 min, dus ik ging efe roken en stapte weer in en ging slapen. Ik werd waker gemaakt en zag dat de conducteur naar me keek ''shit? wat moet ik doen?'' helemaal paniek jonge, maar ik liet rustig me ov zien, hij zei ''bedankt'' en ging weg. ik was opgelucht jonge, ik sweer het.

Dus was nog 5 min en dan was ik er bijna, me telefoon ging af

zij: ey!
ik: ja?
zij: ik heb me trein gemist
ik: ow, kom je niet dan?
zij: tuurlijk wel, alleen moet ik nu 30 min wachten
ik: ik zei heel rustig oke

en ik deed weer dicht, ondertussen kriebels in me buik jonge, soow..
zovaka ruzie gehad terwijl we elkaar niet kennen, zovaak wouden we weg gaan van elkaar maar altijd bij elkaar gebleven, wie is dit meisje nou? ik ga haar zien, die meisje waarmee ik 8 maande fulltime heb gepraat.

Ik kwam aan bij Zwolle en ik wachte op haar. die kriebels werden erger, hoelanger het duurde hoe erger het werd.. me telefoon ging weer af

ik: jaaaaa?
zij: waar ben je
ik: voor paar bushaltes
zij: kijk naar links, ik ben daar
ik keek naar links, en slomotion gebeurde er iets. hoe ze naar me keek enzo(niet te omschrijven)
dus ik hing op en volgde haar
we kwamen bij een parkje aan en verder op was een bankje, dus we gingen daar zitten. het was 2 uur toen ze kwam, naja, chille, prate, rokken en al die dingen. opeens was het 9 uur, overal is donker, je ziet bijna niks.

Der kwamen 2 jongens op ons af en die linker zei '' geef die meisje aan ons en je mag weg'' ik stond op en zei ''blijf af van haar'' hij zei'' laatste kans of we maken je af'' ondertussen stond zij ook op en ik zag dat hij ze vuiste balde. hij gaf me klap en ik viel om de grond, ik stond op en gaf een klap terug en ik keek naar links en zag dat die andere jonge probeerde haar te verkrachte, vervolgens schopte ik die jonge(die haar probeerde te verkrachte) op z'n hoofd. dus ik schope slaan, alles wat ik kan en ik hoorde haar schreeuwe ''murat help'' .

ik pakte dinge jonge en sla ik hem vol in z'n gezicht, vervolgens schreeuwde ik ''REN WEG RENN'' dus ik kreeg paar klapen van een van de jongens, en zag dat die andere achter haar ging dus rende ik ook achter hem aan en onderweg zag ik een sten en pakte ik die steen. ik liet die jonge truikelen en begin met de steen te slaan, vervolgens kreeg ik een klap en zag alles zwart worden en viel op de grond. Ik werd wakker door me telefoon, was vlauw gevallen, ik kon me telefoon niet opnemen omdat me arm pijn deed. overaal onder bloed. gezicht, handen, tshirt, jas en noem maar op. Ik pakte moeilijk me telefoon en zag dat ze meer dan 100 keer had gebeld, en me telefoon ging weer af.

ik: ja(met zwakte stem)
zij: EEEEEEY(huilend en schreeuwend)
toen zei ze, help me, ze zijn hier op het station.
ik rende, overal vol me bloed en zag die twee jongens op het station voor de meisje wc staan. ik rende ................


Als jullie willen dat ik verder ga, geef maar reacties.. Ik kan pas maandag verder gaan.

16-01-2009, 14:10


up ga verder