Bekijk volle/desktop versie : *terugblik*



Pagina's : [1] 2 3 4

16-01-2009, 10:48
Ladies, verveel me dus dacht open effe een topic over de terugblik naar het begin van jullie relatie!
Als jullie terug denken aan de periode waarin je je man voor het eerst ontmoette, verschijnt er dan een groot glimlach op je gezicht, of kan je je wel op je kop slaan en is dat een moment om snel te vergeten? (:hihi
Was het een periode waarin je opeens de ene blunder naar de andere maakte elke keer wanneer je hem zag of vond je hem in het begin juist niets ?
Let me know
ps: mag ook blunders tijdens het hand vragen melden!

16-01-2009, 10:56


hele leuke topic

T gaat nu niet zo lekker tussen mij en hem ..maar om een antwoord te geven op je vragen.

Ik was niet gelijk verliefd op hem (word niet gauw verliefd). Vond m er wel leuk uitzien meer niet.

Als ik terug denk aan de dag dat ik hem voor het eerst zag heb ik zeker een big smile op mn face. Ik weet nog precies hoe het ging:

Het was de bruiloft van een vriendin van mij en hij was/is een van de beste vrienden van de bruidegom. We verzamelden ons voor de stoet en ik belande bij hem in de auto (om het maar kort te houden)..

16-01-2009, 11:00
hahah als ik moet denken aan de eerste keer dat ik hem zag
moet ik zeker lachen
hij was kei vrolijk ik verkocht een spc weet ik veel zo een computer ding ps 3 of zo en vroeg aan een goeie vriend van mij of hij iemand kenden die het wou over kopen toen, later werd ik gebelt hij zei dat hij zelf de computer ding kwam ophalen en zo zag ik hem voor het eerst en wat ik zo leuk aan hem vond vanaf de begin al dat die heel erg vrolijk is

16-01-2009, 11:02

Citaat door Mamita_bonita:
hele leuke topic

T gaat nu niet zo lekker tussen mij en hem ..maar om een antwoord te geven op je vragen.

Ik was niet gelijk verliefd op hem (word niet gauw verliefd). Vond m er wel leuk uitzien meer niet.

Als ik terug denk aan de dag dat ik hem voor het eerst zag heb ik zeker een big smile op mn face. Ik weet nog precies hoe het ging:

Het was de bruiloft van een vriendin van mij en hij was/is een van de beste vrienden van de bruidegom. We verzamelden ons voor de stoet en ik belande bij hem in de auto (om het maar kort te houden)..


wat leuk! samen in een auto toeteren en feesten voor een andere bruiloftpaar en ploem, jullie vinden elkaar haha!
Gair incha allah en hoop dat het weer goed komt tussen jullie!

16-01-2009, 11:03



Citaat door Yogha_girl:
hahah als ik moet denken aan de eerste keer dat ik hem zag
moet ik zeker lachen
hij was kei vrolijk ik verkocht een spc weet ik veel zo een computer ding ps 3 of zo en vroeg aan een goeie vriend van mij of hij iemand kenden die het wou over kopen toen, later werd ik gebelt hij zei dat hij zelf de computer ding kwam ophalen en zo zag ik hem voor het eerst en wat ik zo leuk aan hem vond vanaf de begin al dat die heel erg vrolijk is


aaaah echt leuk!

16-01-2009, 11:05

Citaat door salima#$:
aaaah echt leuk!

ja he

16-01-2009, 11:07

Citaat door salima#$:
wat leuk! samen in een auto toeteren en feesten voor een andere bruiloftpaar en ploem, jullie vinden elkaar haha!
Gair incha allah en hoop dat het weer goed komt tussen jullie!


ja funny eh..thnx hbiba insha allah

16-01-2009, 11:11
, leuke topic!

16-01-2009, 11:15

Citaat door Widiiiiiiiiii:
, leuke topic!

thanks jij niets te vertellen??

16-01-2009, 11:16
en jij topicstartster????

16-01-2009, 11:18

Citaat door Mamita_bonita:
en jij topicstartster????

awlidi, nesh wagari 7aad haha (je kan toch wel berbers he?)

on topic: mag ook blunders zijn toen hij je hand kwam vragen!

16-01-2009, 11:21

Citaat door salima#$:
awlidi, nesh wagari 7aad haha (je kan toch wel berbers he?)

on topic: mag ook blunders zijn toen hij je hand kwam vragen!



nee alleen chel7a en arabisch...wat betekend het??

16-01-2009, 11:22


Dit word weer een leuke topic en ik kan zelf niks plaatsen heb nog niemand

16-01-2009, 11:24

Citaat door Mamita_bonita:
nee alleen chel7a en arabisch...wat betekend het??


wil je niet weten haha, nee het betekent dat ik niemand heb.
(ach, wat klinkt dat zielig man grr)

16-01-2009, 11:26

Citaat door salima#$:
wil je niet weten haha, nee het betekent dat ik niemand heb.
(ach, wat klinkt dat zielig man grr)


ow zo

komt wel insha allah. op elk potje past een denkseltje


Pagina's : [1] 2 3 4