Bekijk volle/desktop versie : Zo belanden ik in mij rolstoel (waargebeurd)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-01-2009, 21:34
Het gaat over een jonge die hield van uitgaan en altijd stoer deed,maar zijn leven in een klap veranderde!

Hij moest ook een motor,zij vrienden hadden er ook een. Altijd was het onderwerp motor bij hem altijd.
Op een dag kwam zij droom uit hij kocht een motor,en deed zijn rijbewijs die haalde hem in 1 keer.

Hee Marjana,
ik heb me rijbewijs gehaalt zij Reda,wollha Reda jij spoort echt niet een motor rijden is levens gevaarlijk.
Nee man,ik heb mij rijbewijs gehaalt. dat is mij vrouwtje ik ben met die motor getouwt. Marjana wist niet wat ze moest zeggen aan de telefoon een slecht gevoel had ze al..
maar Reda ik moet ophangen ik moet even naar me zoontje want die is aan het huilen. Oke ik kom wel langs vanavond,met mij motor zij Reda.
Oke doei broertje maar doe wel voorzichtig eeh. Ja Ja natuurlijk maak je geen zorgen.

15-01-2009, 21:47


upp ( komt me bekend voor ,, )

15-01-2009, 21:54
later op de avond kwam Reda aan,en zo gezegt met zijn motor. Ik weet het nog het wat eeh helemooie en hele grote blauwe van de merk yamaha.
hij had zijn motorpak aan en kwam met een grote glimlach aan de deur Marjana deed de deur open en liet haar broertje Reda binnen.
binnen vertelde hij hoeveel de motor had gekost en kon zijn motor maar niet uit zijn gedachten houden,zijn zwager zij hem dat hij voor zichtig moest doen. Reda laat je Motor gewoon hier staan,en bel je vriend op om je naar huis te brengen. Reda was stil, nee man hoef toch niet er kan niks gebeuren. Je weet maar nooit Reda zij zijn zwager tegen hem. hij dacht er even over na en besloot hem toch bij ze zus te laten staan...

15-01-2009, 21:58
een week later...

15-01-2009, 22:00


Een week later...

16-01-2009, 00:46
Ga gauw verder x crazy_ladyy

16-01-2009, 07:41
bedankt voor jullie reaties!

16-01-2009, 16:19
Mama,wat gaan we doen vandaag? We gaan even naar de tuincentrum..
Me moeder wou kleine palmboompjes halen voor in de woonkamer..

Een uur later vertrokken we,me broer bleef thuis...
me moeder had de hele dag een heel raar gevoel,ze wou het niet zeggen en wou onze dag niet verpesten..

We gingen naar de Mc Donolds en ook nog naar het tuincentrum zoals mij moeder al zij..
het werd laat en we gingen naar huis..

Maar toen,veranderde de leven van mij moeder in een klap!...

16-01-2009, 17:40
Doe wat aan je schrijf-stijl! Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld, hoor. Maar gewoon een tip!

Naffessa.


16-01-2009, 18:04

Citaat door Naffessa:
Doe wat aan je schrijf-stijl! Dit is absoluut niet aanvallend bedoeld, hoor. Maar gewoon een tip!

Naffessa.


oke..

16-01-2009, 18:41
We kwamen Thuis aan..
Mama mama zij me broer.. Malika heeft gebelt,Ja zij me moeder wat zij ze?
Ze vroeg is je moeder thuis,ik zij nee en toen vroeg ze of je haar wou terug bellen. Ow oke is goed..
me moeder ging even zitten.. Malika terug bellen is er iets aan de hand ofso. ze twijfelden geen moment en belden haar op..

was het slecht of goed nieuws???

16-01-2009, 21:07
ze ging malika bellen maar ze nam niet op meerderen keeren maar het lukte niet..
Ze ging even zitten,ze keek naar de klok het was 8 uur.. de telefoon ging..
Ik was samen met me broer verstoppetje aan het spelen en ik herinner het me nog als de dag van gisteren..
hallo met Marjana..
Marjana,je moet nu naar het ziekenhuis komen.. Nu Nu
waar heb je het over zij ze tegen haar jongere broertje Rayan..
Rayan ik heb geen zin in grapjes..
Marjanaaaa hij begon te huilen.. Wat is er Rayan..
Reda heeft een motor ongeluk gehad hij ligt op de intensifcare..
Wat Marjanaa huilden ze raakte in paniek ze wist niet wat ze moest doen. Rayan is hij verlamd? Marjanaa ik weet het N-niet zij hij.. ik weet nog mij Moeder ging kapot..

16-01-2009, 23:33


ga snel verder

16-01-2009, 23:34
je schrijft prachtig en is echt erg wat er gebeurd wollah tis echt erg om met een beperking te leven vooral als je eerst alles kon ik heb ook beperkingen maar dat heb ik me hele leven dat is anders als je er over wilt praten moet je het zeggen want bij je andere verhaal zij je dat het je familie is die het is overkomen

17-01-2009, 09:34

Citaat door MoCrOcInDeRelLA:
je schrijft prachtig en is echt erg wat er gebeurd wollah tis echt erg om met een beperking te leven vooral als je eerst alles kon ik heb ook beperkingen maar dat heb ik me hele leven dat is anders als je er over wilt praten moet je het zeggen want bij je andere verhaal zij je dat het je familie is die het is overkomen
Bedankt voor je lieve reactie!!

Ik ga gauw verder!

Pagina's : [1] 2 3 4 5