Bekijk volle/desktop versie : Help! Jullie mening graaagg!!



Pagina's : [1] 2

15-01-2009, 15:39
Ik wil jullie mening

Je neemt 3 lebsat, je doet 2 zonder hoofddoek(want je bent alleen met vrouwen).En de 3e lebsa doe je met hoofddoek omdat je door mannen wordt gedragen op de el3amaria. En als laatst de bruidsjurk ook met hoofddoek, omdat je dan weggaat.

Dus eerste 2 zonder en laatste 2 met hoofddoek?


Wat vinden jullie?


15-01-2009, 15:40


is toch goed...
als je niet wil dat mannen je zonder hoofddoek zien dan vind ik het een goed idee...
bij de eerste 2 jurken kan je tenminste je haar mooi kappen

15-01-2009, 15:45
dat is inderdaad een optie. zo heb je én fotos zonder hoofddoek én met

allah ikmel belgheer

15-01-2009, 15:46

15-01-2009, 15:49


heb echt bewondering voor jou.

je moet het wel met je negaffa bespreken, omdat het een hele klus word.

tenzij je de eerste 2 zonder hoofddoek doet, en de laatste 2 met hoofddoek

en niet

1 zonder dan l3emaria en dan nog 1 zonder en dan bruidsjurk met...
dat is niet te doen...

lay kemel bel 7ire...
Rabi ysahal...

15-01-2009, 15:54

Citaat door ElHarras:
heb echt bewondering voor jou.

je moet het wel met je negaffa bespreken, omdat het een hele klus word.

tenzij je de eerste 2 zonder hoofddoek doet, en de laatste 2 met hoofddoek

en niet

1 zonder dan l3emaria en dan nog 1 zonder en dan bruidsjurk met...
dat is niet te doen...

lay kemel bel 7ire...
Rabi ysahal...




nee, ik wil de eerste 2 zonder hoofddoek doen, en bij 3amaria en bruidsjurk gewoon met hoofddoek.


15-01-2009, 15:55

Citaat door Mamita_bonita:
dat is inderdaad een optie. zo heb je én fotos zonder hoofddoek én met

allah ikmel belgheer




Ja, dan heb je van beide fotos.

15-01-2009, 18:03
Maar als ik dit bv tegen mijn moeder zeg, dan zegt ze dat slaat nergens op. of je doet alles met of alles zonder.

15-01-2009, 18:29
mensenn,

jullie meninggg!!!

15-01-2009, 18:34
Je moeder heeft wel een beetje gelijk. Maar waarom laat je je niet gewoon door vrouwen draagen? Met je bruidsjurk kan ik het nog begrijpen. Een andere oplossing is ook selham.

15-01-2009, 18:48

Citaat door princess87:
Je moeder heeft wel een beetje gelijk. Maar waarom laat je je niet gewoon door vrouwen draagen? Met je bruidsjurk kan ik het nog begrijpen. Een andere oplossing is ook selham.


Mijn man zal ook gedragen worden, en ik denk niet dat er vrouwen zijn die hem ook gaan dragen.

15-01-2009, 18:54

Citaat door lady_bushie:
Mijn man zal ook gedragen worden, en ik denk niet dat er vrouwen zijn die hem ook gaan dragen.





Dat denk ik ook niet, maar als je van huis wordt opgehaald vindt ik dat je ook je hoofddoek op moet doen, aangezien er dan niet alleen vrouwen aanwezig zijn!

15-01-2009, 18:57



Citaat door lady_bushie:
Mijn man zal ook gedragen worden, en ik denk niet dat er vrouwen zijn die hem ook gaan dragen.


Op die manier. Nou ik begrijp jemoeder wel dat het een beetje gek is. Maar je moet het zelf zien. Mss een mogelijkheid dat je man niet gedragen wordt? Of willen jullie dat zo graag

15-01-2009, 18:58

Citaat door Temshoemt:


Dat denk ik ook niet, maar als je van huis wordt opgehaald vindt ik dat je ook je hoofddoek op moet doen, aangezien er dan niet alleen vrouwen aanwezig zijn!



ja schat, als ik wordt opgehaald dan heb ik hoofddoek op. Maar in de zaal als we alleen met vrouwen zijn wil ik een kapsel. Maar dan heb ik een klein probleempje met de 3amariaaaaa!!!

Is het zo raar?

15-01-2009, 19:00

Citaat door princess87:
Op die manier. Nou ik begrijp jemoeder wel dat het een beetje gek is. Maar je moet het zelf zien. Mss een mogelijkheid dat je man niet gedragen wordt? Of willen jullie dat zo graag
Hij zegt dat het voor hem niet hoeft. Maar ik wil dat wel zo graag

Pagina's : [1] 2