Bekijk volle/desktop versie : Van Hanegem:Ik zeg geen nee tegen Feyenoord



15-01-2009, 13:10
Willem van Hanegem staat niet negatief tegenover een functie als interim-coach van Feyenoord. De 64-jarige oud-international bekleedde de functie bij de stadionclub eerder tussen 1992 en 1995. In die periode won hij tweemaal de KNVB-beker een eenmaal de landstitel.

‘Ik zeg geen nee. Ik zie het wel zitten om Feyenoord tot het einde van het seizoen uit de brand te helpen,’ zei Van Hanegem tegenover het radioprogramma Evers staat op. ‘Mario Been is de geschikte kandidaat om het daarna definitief over te nemen,’ aldus Van Hanegem, die eraan toevoegde nog niet te zijn gebeld door Feyenoord om de woensdag ontslagen Gertjan Verbeek op te volgen.

Volgens De Kromme, die in 1970 als speler met Feyenoord de Europa Cup 1 won, de huidige Champions League, zal het zijn laatste klus zijn. ‘Daarna is het mooi geweest,’ besluit de in december van het vorig jaar door FC Utrecht ontslagen coach.

15-01-2009, 13:23


Been trainer en Willem assistent

15-01-2009, 13:52
Co adriaanse zou ook een mogelijkheid kunnen zijn..

15-01-2009, 13:57
Ik zie ook liever Been komen maa geen probleem als Willem de seizoen mag afmaken bij Feyenoord

15-01-2009, 14:16


Ik denk dat niemand die gast meer als trainer wilt

15-01-2009, 18:52
t woord s nu aan de spelers de druk s nu ontzettend groot bij de selectie
zij zn verantwoordelijk da de trainer onslagen s en nu moete ze laten zien da ze zonder verbeek kunnen presteren
klote bejaarde mongole

15-01-2009, 19:08

Citaat door amazigh-boy:
t woord s nu aan de spelers de druk s nu ontzettend groot bij de selectie
zij zn verantwoordelijk da de trainer onslagen s en nu moete ze laten zien da ze zonder verbeek kunnen presteren
klote bejaarde mongole


kom is pakkie eten dan

15-01-2009, 19:45

Citaat door rette177:
kom is pakkie eten dan


jha k kom daalijk

15-01-2009, 19:47
Spelers verraden Verbeek


Giovanni van Bronckhorst heeft toegegeven dat het ontslag van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord bij de spelersgroep vandaan komt.

Voor de microfoon van RTV Rijnmond zei de aanvoerder van Feyenoord dat de spelers contact hebben gezocht met de media, terwijl Verbeek in overleg met de directie was. De spelers communiceerden naar de media toe dat Verbeek ontslagen was, waardoor de directie geen kant meer op kon.

werke voor je kk geld!


training vn vanochtend
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/3014125/__FILMPJE_Fans_Feyenoord_roeren_zich__.html?p=22,1