Bekijk volle/desktop versie : Het lelyke meisje dat alléén maar werd gepest todat...



15-01-2009, 12:55
Ik stond op uit m'n bed, de vakansie was weer voorbij, het was weer school.
Eigelijk wou ik helemaal niet, het liefste wat ik wenste is dat ik voor eeuwig niet meer naar school hoefde. Ookal zal m'n toekomst verkloot zijn, ik kan der gewoon niet meer tegen! Al dat gepest het stopt gewoon niet het zal nooit stoppen!
Met die gedachten stond ik op, ik liep naar m'n klerenkast. Ik had niet zoveel kleren.
Dat kunnen mijn ouders niet betalen, dus ik had alleen maar verotte kleren.
Kleren die niemand ooit zal dragen, die niemand ooit leuk vindt.
Maar het moest maar, denk ik bij mezelf terwel ik een witte jokings broek pakte hij zat een beetje onder de vlekken, maar dat boeide me niet ik zag der toch altijd raar uit. En ik pakte een truiwtje een witte truiwtje die ook een beetje onder de vlekken zat. En ik trok me verotte ballerina's eronder. Ik liep naar de douch en begon me gezicht te wassen, totdat me broer binnen komt het was mijn tweeling. Maar hij is zo mooi, als hij m'n broer niet was zal ik zo verliefd op hem kunnen worden. Hij is gewoon het tegenoverstelde van mij! Hij heeft merkkleding maar hij verdient z'n geld allemaal zelf. En hij kwets me altijd, terwel ik gewoon een deel van hem ben! En mijn andere broer faisal van 16 die haat me. Volgens mij komt het allemaal omdat ik zo lelijk ben! Alleen mijn zus Salima hield echt veel van mij dacht ik altijd en m'n moeder. Me vader wou alleen maar dat ik dingen voor hem deed pak dit pak dat.
Ik keek denkend in de spiegel, en zag altijd een heel lelijk meisje..
Nabil (haar tweeling broer); Safae kowed is.
Hij duuwt haar de deur uit en doet de deur opslot.
Safae; Hou je bek joh niet me aanraken! schreeuw ik boos.
Nabil doet de deur weer open en geeft Safae een trap.
Nabil; xx lelijkerd vieze zwerfer jij bent mijn zusje niet dus kom niet stoer doen!
Ik liep weg huilend naar mijn kamer, hoe kan die dit nou zeggen.
Ik lag een kwartiertje huilend op me bed met die domme gedachtes.
Yemma: Nabil, Safae, Faisal, Salima kom eten.
Ik droog me tranen af en keek in de spiegel ik had rode ogen en ik liep naar benede.
Mijn moeder en mijn vader & mijn broer en zus zaten al aan tafel ik kwam erbij zitten. Ik pakte een broodje gezond en schenkte thee in voor mezelf, toen kwam me tweeling broer Nabil. Hij kwam aan tafel zitten.
Me moeder zag dat ik had gehuilt, en dat ik heel erg stil was aan tafel normaal praten ik altijd heel erg veel met mijn moeder of met mijn zus.
Yemma: Safae wat is er mijn dochter waarom heb je gehuilt.
Safae: Neenee yemma er is niks aan de hand.
Ik stond op en pakte mijn tas in en ik ging nog tv kijken in de woonkamer.
Daarna kwamen mijn broers binnen, mijn zus was aan het afwassen.
Faisal: Geef die xx afstandbediening!
Ik gaf de afstandbediening van de tv en ik liep weg.
Jamilla moest straks gaan werken, en ik zat samen op school met mijn tweeling broer Nabil & Faisal. Faisal zat in de vierde en Nabil & ik zitten in de 2e. Ik moet altijd lopend naar school. Faisal gaat altijd met zijn scooter & nabil gaat achterop bij hem.
Ik gaf me moeder en zij me vader gedag en ik liep naar school met de gedachtes dat ik straks weer gepest word door de hele school.............


Zeg maar als ik door moet gaan of niet -xx

17-01-2009, 14:29


echt mooi ga veder