Bekijk volle/desktop versie : Wees oplettend O oprechte Selefie!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-01-2009, 21:30
As Salaam Aleikum Wa Raahmatu ALLAAHI Wa Baarak Katuho,

Shaych Rabie' ibn Haadie al-Madchalie حفظه الله zegt aan het einde van zijn boek: Manhadj Ahloes-Soennah wal-Djama'ah fie Naqd al-Koetoeb war-Ridjaal wat-Tawaa-if blz. 185:

Wees oplettend O oprechte Selefie! En pas op dat je niet meegesleurd wordt naar de verdediging van Ahloel-Bid`ah, -dwaling en -atheïsme, die allen (hedendaags) zijn aangesloten tot de hizbie- en politieke sekten. Want voorwaar, velen die beweren Selefie te zijn doen vandaag de dag niets anders dan de problematische Ahloel-Bid'ah, zoals: de Raafidah, Chawaaridj en de gravenaanbiddende Soefies de belijders van al-Hoeloel en al-Itihaad [1] te verdedigen. Degene waar Shaychoel-Islaam ibn Taymiyyah over zegt: "Degene die hen verdedigt is erger als degene die de christenen en de godenaanbidders verdedigt!" [2] En vergeet de verdediging, van diegene die Selefiyyah claimen, voor Ahloel-Bid'ah tijdens de zaak Konar [3] en de Golfoorlog tegen de mensen van Tauwhied op het Schiereiland (Saoedi-Arabi&euml niet. Als je echter een tijdje door hen in de maling bent genomen, wordt dan wakker! ((Een gelovige laat zichzelf niet tweemaal uit hetzelfde holletje bijten!)).

14-01-2009, 23:02


Oke, ik ga voortaan goed xxxxxxxen. Scheelde niks.

15-01-2009, 21:34
hehe masja'Allah.
Insja'ALlah agy.

02-02-2009, 18:40
Noem jezelf zoals Allah jullie heeft genoemd naar wat onze Vader Ibrahiem heeft genoemd: Howa sammakom al moslimoeeeen, jullie zijn moslims, geen assalaf assaali7, maar al gilaaf van assalaf a ssaalih.

noem je liever anders moe'min want zo spreekt Allah jou aan: yaa ajoha alladiena AAAAAMANOE (geen SALAFOE)

02-02-2009, 18:43


Wie zegt dat zij zichzelf salaf u saalieh noemen?

Al gilaaf oe salafoeSallieh is hetzelfde als Selefie

Oke Mozlan habi?

02-02-2009, 18:53

Citaat door Donkergroen:
Wie zegt dat zij zichzelf salaf u saalieh noemen?

Al gilaaf oe salafoeSallieh is hetzelfde als Selefie

Oke Mozlan habi?


Wat wil je daarmee zeggen?

02-02-2009, 18:54
Is het niet duidelijk genoeg?

02-02-2009, 19:00

Citaat door Donkergroen:
Is het niet duidelijk genoeg?



met zeveel woorden kan ik door de bomen het bos niet zien, dus maak je punt duidelijk graag.

02-02-2009, 19:04

Citaat door mozlan:
met zeveel woorden kan ik door de bomen het bos niet zien, dus maak je punt duidelijk graag.


Haha! ik heb sechts gereageerd op jou reactie,dus misschien een idee om jou reactie terug te lezen en daarna de mijne

02-02-2009, 19:06

Citaat door sjodimieter:
Oke, ik ga voortaan goed xxxxxxxen. Scheelde niks.

Waarom censuur? Ik zei alleenmaar "uit-kijk-en".

02-02-2009, 19:17

Citaat door Donkergroen:
waarom ben je zo schijnheilig,word er misselijk van sjonge jonge,

Waar heb je t over? Rabi' zegt uit-kijk-en. Dus op school, op de markt, leger des heils, alles. De vijanden kunnen overal zitten.

02-02-2009, 19:18

Citaat door Donkergroen:
Haha! ik heb sechts gereageerd op jou reactie,dus misschien een idee om jou reactie terug te lezen en daarna de mijne


Goed, dan moet ik het maar doen met wat ik tot mijn beschikking heb.


Citaat:
Wie zegt dat zij zichzelf salaf u saalieh noemen?

Al gilaaf oe salafoeSallieh is hetzelfde als Selefie

Oke Mozlan habi?
Dat zei ik dus niet he. Je moet het in 1 betekenis van het woord zien. We hebben a sahaba radiaLlaho 3anhoem, en de salaf assalih na hun, en de groep na hun is de lgilaaf van assalafo assaalih. Die kan je niet in 1 adem noemen met assalaf assaalih.

En wat moet dat betekenen? Mozlan habi? is dat turks of een andere benaming van ahlu hauwa zals de salafieoen graag anderen mee bestempelen?


Zie mijn ondertekening.... daarin zit een duidelijke boodschap voor iedereen.

02-02-2009, 19:20



Citaat door sjodimieter:
Waar heb je t over? Rabi' zegt uit-kijk-en. Dus op school, op de markt, leger des heils, alles. De vijanden kunnen overal zitten.


Ik heb het niet over de topic,maar over de topicstarter zelf.

02-02-2009, 19:21

Citaat door mozlan:
Goed, dan moet ik het maar doen met wat ik tot mijn beschikking heb.



Dat zei ik dus niet he. Je moet het in 1 betekenis van het woord zien. We hebben a sahaba radiaLlaho 3anhoem, en de salaf assalih na hun, en de groep na hun is de lgilaaf van assalafo assaalih. Die kan je niet in 1 adem noemen met assalaf assaalih.

En wat moet dat betekenen? Mozlan habi? is dat turks of een andere benaming van ahlu hauwa zals de salafieoen graag anderen mee bestempelen?


Zie mijn ondertekening.... daarin zit een duidelijke boodschap voor iedereen.


Je doet teveel je best,jammer.

02-02-2009, 19:27

Citaat door Donkergroen:
Je doet teveel je best,jammer.



Dat bedoel ik dus, door de bomen het bos niet zien. (ironie)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8