Bekijk volle/desktop versie : walgen van een meisje



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-01-2009, 21:26
please boys let me know van wat jullie kunnen walgen bij een meisje vanwie jullie houden???

vrouwen mogen ook regearen hoe zal jij je manneke doen walgen?

14-01-2009, 21:28


Een meisje dat zich niet vrouwelijk gedraagd, een golddigger en lelijke meisjes die denken dat ze de hemel hebben gehaald!!

14-01-2009, 21:31

Citaat door Vrijgezellig:
Een meisje dat zich niet vrouwelijk gedraagd, een golddigger en lelijke meisjes die denken dat ze de hemel hebben gehaald!!



oke maar ik bedoel dan in een relatie hoe kan jouw vriendin pas doen walgen dat je nooit meer met haar zou omgaan. en pls geen bedrog zeggen als je weet dat het onmogelijk is aangezien je 2meter van bij haar woont iedereen kent met wie ze omgaat enzo....

14-01-2009, 21:36

Citaat door Chiama:
oke maar ik bedoel dan in een relatie hoe kan jouw vriendin pas doen walgen dat je nooit meer met haar zou omgaan. en pls geen bedrog zeggen als je weet dat het onmogelijk is aangezien je 2meter van bij haar woont iedereen kent met wie ze omgaat enzo....

Ja ik kan niet van haar walgen, tenzij ik uitgekeken ben op haar en dat mijn liefde voor haar in haat omschakeld

14-01-2009, 21:38


Ik walg van meiden die dik zijn en rode hakken dragen
Ik walg van meiden die dikke zwarte sproeten op hun gezicht hebben

14-01-2009, 21:39

Citaat door Vrijgezellig:
Ja ik kan niet van haar walgen, tenzij ik uitgekeken ben op haar en dat mijn liefde voor haar in haat omschakeld



en hoe kan je liefde voor haar in haat worden?

14-01-2009, 21:39

Citaat door Zara_Zara:
Ik walg van meiden die dik zijn en rode hakken dragen
Ik walg van meiden die dikke zwarte sproeten op hun gezicht hebben




14-01-2009, 21:40
ik walg van meiden die helling op moeten fietsen!
weet je hoe lelijk dat is om te zien!!

14-01-2009, 21:41

Citaat door Chiama:


Ohw jah dan hebben sommige te veel moedervlek op hun gezicht en soms, bij buitenlandse meiden steken er haartjes uit vooral als er een zwarte dikke uitstekende moedervlek met twee haartjes erin. ( liphaar)

14-01-2009, 21:41

Citaat door chiwascola:
ik walg van meiden die helling op moeten fietsen!
weet je hoe lelijk dat is om te zien!!


pshyco...

14-01-2009, 21:42

Citaat door chiwascola:
ik walg van meiden die helling op moeten fietsen!
weet je hoe lelijk dat is om te zien!!



maar dat is mijn vraag niet hoe kan een meisje van wie je hou je doen walgen

14-01-2009, 21:43

Citaat door Zara_Zara:
Ohw jah dan hebben sommige te veel moedervlek op hun gezicht en soms, bij buitenlandse meiden steken er haartjes uit vooral als er een zwarte dikke uitstekende moedervlek met twee haartjes erin. ( liphaar)




14-01-2009, 21:45



Citaat door Chiama:
maar dat is mijn vraag niet hoe kan een meisje van wie je hou je doen walgen


walgen gaat te ver, maar ik kan mijn zelf wel ongemakkelijk gaan voelen in bepaalde situaties!

14-01-2009, 21:45

Citaat door Chiama:
en hoe kan je liefde voor haar in haat worden?

Doordat ik iets beters op straat heb gezien, doordat ik een ander meid vind dat beter voor me is dan dat zij is!!! van alles kan je bedenken

14-01-2009, 21:47

Citaat door Vrijgezellig:
Doordat ik iets beters op straat heb gezien, doordat ik een ander meid vind dat beter voor me is dan dat zij is!!! van alles kan je bedenken


Ohw jongen, straks trouw je nog en dan kom je nog een mooiere vrouw tegen wat doe je dan ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8