Bekijk volle/desktop versie : Een moeder die haar bloed eigen dochter haat..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

14-01-2009, 18:30
deze verhaal is waargebeurd ik hoop dat jullie inzien wat er hier gebeurd!

fadma wat is er waarom negeer je mee steeds.
fadma liep snel door,ik renden haar achterna ewa fadma vertel nou je kan me alles vertellen. Je begrijpt mij toch niet.
Als je niet verteld wat er aan de hand is dan niet nee.

fadma keekverdrietig naar de grond de bel was net gegaan en alle gangen warren leeg alleen de deur van een volle klas lokaal sloeg dicht.
een jufrouw die langs liep die zij of we geen les hadden. Ik verzon snel een smoesje,dat we het 1e uur vrij hadden. alleen maar niet hopen dat ze zou vragen welke klas we zaten. gelukig liep ze daarna weer door.

Fadma kom naar de aula,vertel me wat er is. Nog steeds zij ze geen ene woord tegen mij. Fadma vertel en hoe kom je aan die blauwe oog. Helemaal niet zij ze snel. Ze hield de heletijd haar sjaal voor haar oog om de plek te verbergen.

ik wist dat er wat mis was,ze was het hele school jaar een meisje dat altijd alleen liep,die er onverzorgd eruit zag,altijd de zelfde kleren aan. Als ik haar voorstelden om haar wat kleren te geven zij ze altijd nee ik hoef geen kleren ik heb genoeg kleren. Maar Fadma waarom draag je dan altijd die kleren? Ze was stil en zij niks. Ik kreeg een schuldgevoel ik werd onzekker had ik dat moeten zeggen of was het een belediging? Ik wou haar alleen maar helpen ik wou haar niet kwetsen.

Ik haalden haar sjaal weg bij haar oog ik hield haar hand stevig vast ik fluisterde haar zacht Fadma vertel het me wollha je kan me vertrouwen,meschien kan ik je helpen.

Even was ze stil,ze wou iets zeggen er kwam geluid uit haar mond maar ik verstond het niet,er rolden een traan over haar wang,ik veegde hem weg en ik trooste haar.
fadma wil je het vertellen. Ze was weer stil,uiteindelijk zij ze heel zacht ja.

14-01-2009, 18:34


het meisje genaamd fadma zit bij mij op school..

14-01-2009, 19:08
Wil je het me hier vertellen of heb je liever buiten school?
Nee Yassina het hoef niet hier is het ook goed,maar beloof me dat je het echt aan niemand door verteld.
ik vertel helemaal niks door je kunt me echt vertrouwen.
Oke zij Fadma heel zacht.

Luister Yassina,als ik van school kom moet ik altijd in de keuken staan ik wordt gedwongen om alles voor me broers en me ouders te doen me kleren was ik zelf eten kook ik zelf,alleen me moeder kookt eten voor haar zelf en me broers,me oudere broer die getrouwt is ook hij komt elke avond.
met mij broer heb ik geen contact het ging allemaal om iets heel kleins.
waar over dan Fadma
dat doet er toch niet toe schreeuwde ze,Fadma luister ik wil je gewoon helpen. nee nee je hoeft dat niet te weten. ik was stil ik schrok van haar dat had ik nog nooit gezien van haar dat ze zo tekeer ging. oke fadma als je het niet wilt vertellen vertel dan verder wat er met je aan de hand is. wil je mij vertellen hoe je aan die blauwe oog komt.

Ja Yassina maar wil je echt tegen niemand zeggen,nee ik vertel het aan niemand.
het ging zo,mij vader kwam me zoals gewoonlijk van school ophalen, ik zij salam maar hij zij niks terug. toen ik in de auto zat reed hij heel hard normaal doet hij dat nooit hij rijdt altijd op zijn gemak. toen we op de snelweg waren stopte hij bij een vluchtstrook hij keek mij via de spiegel diep aan. die blik vergeet ik nooit Yassina nooit. ik was bang ik wist niet wat er ging gebeuren hij liep naar buiten en pakten zijn telefoon hij deed de deur opslot zodat ik geen kant meer op kon gaan,hij was aan het praten en was heel agresief aan de telefoon,later hing hij op en ging helemaal opgefockt op de vangrail zitten. waar wachten hij nou op ik deed een poging om weg te kommen,ik wist dat me vader de deur opslot had gedaan maar toch probeerden ik hem te openen. Me vader deed de deur open en pakte me bij me haren vast Khim Din!
hij sloeg de deur dicht en deed de auto weer opslot.

toen ik naar achtere keek zag ik uit het raam mij broer aan rijden daar zaten al mij broers in wat is er ik begon de gillen en ik schreeuwden,ik wist dat ze niet zomaar zouden kommen. Mij broer stopte achter de auto van mij vader en al me broers stapte uit samen met me vader troken ze mij uit de auto,mij ene broer deed de deur van de auto van me oudere broer open ze gooide mij er in ze pakten me vast bij me haren en schopte van alle kanten. me vader stapte ook in liet zijn auto staan en we reden weg. al me broers tufte op me sloegen me en ik had pijn overal ik wist niet wat er was wat is er dan vertel. STIL jij moet je bxk gewoon houden jij hebt hier niks te zeggen,en gaf me een klap in me gezicht.

Fadma stopte met praten,er rolden weer tranen over haal wang ik om helste haar stevig en ik huilden met haar mee. ik had het echt niet kunnen weten Fadma sorry sorry zij ik als maar. Yassina je kan er echt niks aan doen je wist toch van niks. ik was stil maar de tranen rolden maar door over mij wang. Fadma stoterde ik wil je mij het verhaal verder vertellen? Ja zij fadma.. en begon weer te huilen..

14-01-2009, 19:35
ik was stil ik durfte niks meer te zeggen ze reden naar onze huis,toen ze stopte keek ik naar de voorkant ik zag me moeder uit het raam kijken met een grote glimlach op haar gezicht,ik was bang wat was er...
Kom opstaan lopen en gewoon je mond houden,ik deed wat me gevraagt werd en ik liep gewoon met ze mee,me moeder had de deur al wagenwijd opstaan.
een van me broers trok me bij me haren mee naar binnen. hij nam me mee naar de woonkamer gooide me op de bank. ik was doodsbang,mij moeder sloot de deuren en deed de gordijnen dicht. Yema ewa schiet op! zij een van me broers,voor dat me broer klaar was was ze der al,mij vader kwam naar benden hij had een riem in bij zich. mij broer pakte een stok en de andere een schoen van me vader.

wat heb jij uitgespookt zeg nu,ik weet niet waar je het over hebt,jij weet niet zij me vader hij sloeg met de ijzere gisp van de riep tegen me aan precies 4 keer zeg zeg dan zij me broer liegt me moeder zekker.
als jij nou niet verteld maak ik je af. wat moet ik vertellen ik weet niet eens waar jullie het over hebben. me broer me de stok in zijn hand sloeg en sloeg Mohammed stop maar we vertellen wel wat er aan de hand is.

er warren een aantal vrouwen naar mij moeder toegekommen en hadden gezegt dat jij met een jonge bij jowu op school om gaat,niet helemaal niet waar Yema liegt gewoon!
riep Fadma.. Je moeder gaat niet liegen. zij gaat dat niet zomaar verzinnen. mij moeder was gewoon stil en lachte gewoon. al me broers en me vader geloofde haar natuurlijk hoe moest zij hun wijs maken dat het een leugen is. ik wist niet wat ik moets doen ik rennden naar boven naar me kamer me moeder en me broer rennden me achterna ik sloeg de deur dicht en deed de deur snel opslot.
ik ging op me bed zitten,ik keek naar vloer,waarom haar mij moeder mij waarom doet zij mij dit aan ik doe alles voor haar als ze ziek is zorg ik voor haar voor me broers waarom wat heb ik fout gedaan ze wilt mij gewoon zwart maken bij al mij broers. ik droomde helemaal weg,of ik niet meer bij bewust zijn was. op de achtergrond hoorden ik gebonk op mij slaapkamer deur doe open nu bij broer en me moeder waren allemaal op me aan het schelden. iemand renden met grote voetstappen naar boven ik schrok het was zekker me oudere broer waar ik toch geen contact meer mee had als je nou niet open doet eeh Fadma trap ik de deur open het was al telaat en...

14-01-2009, 19:45


Ik werd op een hele andere plaats wakker ik deed rustig mij ogen open er scheen vel wit licht in mij ogen,de dokters om me heen zijde dat het wel goed kwam met me,ik wist het nog steeds niet hoe kwam ik hier terecht. de deur van mij kamer ging open het was me moeder ik wist niet wat er met mij aan de hand was maar ik had zo'n een henkel aan haar gekregen,het voelden niet goed. de dokter zij volgens mij is dat je moeder. ik was stil ik zij niks.. wat doe ik hier waarom lig ik hier,de dokter kwam dichter bij hij steelden me zachtjes op me hoofd,je hebt een ongeluk gehad en je bent net uit coma ontwaakt je hebt er een weekje in gelegen. ik wist er niks meer van me moeder kwam naar me toe lopen ze keek me raar aan. ik keek haar aan of ik mij moeder misten als kies pijn. ze zij in het marokaans allemaal worden maar ik wist het niet meer. ik letten alleen op de blik in haar ogen ik voelden me niet meer veilig ik keek de dokter aan. de dokter zij nog ik laat jullie even allen ik wou zeggen dat me moeder weg moest maar het leek net of mij mond verlamd was..

14-01-2009, 19:50
upaa Ga snell Verder


Yasminaaaaa

14-01-2009, 20:04
Toen me moeder mij hand vast hielt trok ik me hand weg er flitsten allemaal beelden door mij hoofd,ik wist het weer mij moeder mij moeder is de boos doener.
GA WEG ga weg! ik gilden alleen die worden. me moeder gaf me een tik tegen me hoofd. Skar! de dokter kwam binnen en vroeg wat er aan de hand was. ik zij dat me moeder weg moest gaan. maar Fadma je moeder komt je bezoeken,nee nee ze moet weg. anders ga ik zelf wel. de dokter keek de me moeder toen angstig aan..

fadma was weer stil,fadma ga verder vertrouw me.
Yassina weet je wel hoe moeilijk het voor me is. Ja natuurlijk weet ik dat maar met iemand er over praten lucht je hart op..
je kan alles bij me kwijt.
ze zij tegen me dat ze weer verder wou praten,het leek dat het steeds moeilijker werd voor haar om er over te praten ze kreeg het benauwd en werd zweeterig.
Fadma als je niet meer wilt hoeft het niet meer als het niet meer gaat. Jawel Yassina.

de dokter stuurden me moeder weg me moeder deed net of ze hem niet hoorden ze keek me aan diep aan ze had zo'n dreigende blik ik werd bang ik stapte uit me bed om te vluchten de dokter leip naar me toe Fadma je moet rusten je ontwaakt net uit je coma. Ik voelden me duizelig en ik viel flauw, een paar minuten later werd ik weer wakker de zelfde dokter stond bij me bed met een glaasje water,ik lag weer in me bed en me moeder was weg. ik was opgelucht en was nog wel bang dat ze nog terug zou kunnen komen. ik zij tegen de dokter dat ik bang voor haar was de dokter vroeg me waarom,ik weet het niet maar het voelde niet goed
Dokter? vroeg ik toen, wat voor ongeluk heb ik dan wel gehad,je ouders hadden gezegt dat je aanwas gereden op de fiets een auto had je onderschept en je kwam met je hoofd tegen de stoep rand aan.

dat kan niet!
fadma het zou wel zo zijn je weet niks meer je kan je niks meer herineren je hebt in coma gelegen maar wei heeft me hier naar toegebracht? De ambulance,hebben ze mij dan zien liggen? Ja fadma. Het kan niet het voelt niet goed. waar is het gebeurd? je kwam van school fietsen en voor je huis werd je aangerden door een auto waar een man met een marokaanse afkomst in zat. Hoe zag hij er uit dan. Sorry maar dat kan ik je niet vertellen Fadma,ik was er niet bij.

14-01-2009, 20:22
het oproep aparaatje begon te piepen..
Sorry Fadma ik moet er van door.
doeii, Ik zij niks terug helmaal niks ik keek naar de dokter tot dat hij de deur uit liep.
ik draaide me eigen om,en keek vanuit het raam naar buiten. Een buitelandse man,ik moet terug gaan met me gedachten proberen terug gaan. wat was er precies gebeurd.
opeens voelden ik een koude hand op mijn zij. het voelden niet goed ik kreeg het zelfde gevoel als bij me moeder. Hoe gaat het klonk een mannen stem. het was haar oudere broer,ik keek hem aan dieper en dieper. het gevoel was er niet meer ik voelden mij benen niet meer. ik weet het weer. ik had geen ongeluk gehad,het warre me ouders en me broers hun hebben mij mishandelt,hij was het die ik voor het laast zag in me kamer en dat ik hier ineens wakker werd.
het was geen ongeluk dat hadden ze natuurlijk allemaal verzonnen ze hadden me zo mishandelt dat ik gewoon bewusteloos was ze waren in paniek geraakt en hebben toen alles in serne gezet ze hebben me zogenaamd voor ons huis neer gelegt met een Fiets en de man met de marokaanse afkomst was gewoon mij oudere broer met zij auto dat ik door hem werd aangerden perongeluk,ze hebben me hoofd tegen de stoep gelegt omdat me hoofd toch bloeden door al die pak slaag,vandaar die verband om me hoofd. en toen de ambulance ariveerden leek het net dat het een echt ongeluk was.

Ik was helmaal weg met me gedachten me broer stond naast mij en ik staarden alleen naar het plafon. Fadma waarom zeg je niks? ik keek me broer aan en zij niks ik draaide me hoofd weer om en keek weer naar het plafon. ik mag het niet laten merken dat ik het weer weet,ze denken dat ik alles ben vergeten omdat ik in coma heb gelegen...

15-01-2009, 07:51
Bedankt voor al jullie reactie meer fans bij!

15-01-2009, 11:23
Ik werd de volgende dag weer wakker,langzaam opende ik mij ogen ik was moe moe zo moe ben ik nog nooit geweest. Heel mij familie stond aan mij bed. wat was er gaande is er iemand overleden? dacht ik bij me zelf..
de zelfde dokter die mij had gerealimeert stond er ook.. ik hoorden hem zeggen dat ik teveel stress had en daardoor een hartaanval had gehad. Het was nog moeilijk om weer opnieuw te gaan beginnen zij hij omdat ik pas uit me coma was ontwaakt.

Oooh wat erg Fadma,zij ik op school. vandaar dat jij het begin van het school jaar niet op school was..
Jaa zij ze heel zacht,ze keek me niet eens aan! Mij tranen stroomde maar door..
Yassina zij ze heel zacht.. je hoef niet te huilen echt niet het is allemaal voorbij.. ik kijk uit naar vooren en vergeet het verleden... Maar Fadma het is allemaal zo erg hoe heb je het vol kunnen houden??

Ja gewoon op me eigen benen staan en voor me zelf opkommen ik moest vechten voor me leven,en dat heb ik ook gedaan het is me gelukt en kijk ik zit hier nu,met jouw als ik terug ga naar de tijd toen ik dat allemaal heb meegemaakt speeld het weer als een film weer door me hoofd.

ik was stil ik zij niks.. ik moest alleen aan Fadma denken.
Als ze het niet had gehaald wat dan. dan zat ze hier niet meer..

Fadma wil je verder vertellen of vindt je dit genoeg.
nee nee,ik vertel je alles alles....

15-01-2009, 12:13
Upppp!!!!
Keiii Mooiii

15-01-2009, 16:50
Een week later...

15-01-2009, 17:01


ga gauw verder meid wat erg wat er met fatima is gebeurt
dikke kus crazy_ladyy ps nieuwe fan

15-01-2009, 17:10
Ik werd ontslagen uit het zieken huis. Ik was bang Doods bang ik durfde niet meer in de ogen van me broers en me ouders te kijken.
zou alles weer opnieuw beginnen of is het allemaal voorbij.
een droom in mij leven die uit zou komen dat als ik terug kon in de tijd gewoon dat alles anders kon.. ik Dacht dat de hele tijd bij me zelf. Me moeder stond bij de deur,met me vader en een van me broers. ik moest zelf me tas inpakken. Ik hoorde de dokter aan komen me ouders deden net of ze me hielpen ze deden aardig gaven complimentjes. maar ik was stil ik ging op het bed zitten en keek naar de grond er viel een traan. Ik verdiepte me in de traan ik dacht weer terug aan die tijden,alles zag ik spelen als een film in die traan die daar op de grond lag. de dokter noemden me naam een paar keer,ik was helemaal ergens anders met me gedachten ik dacht voor uit wat zou er met me gebeuren moet ik hier nog blijfen of moet ik de andere kant van de wereld zien..
alles was vaag onduidelijk en moeilijk te begrijpen.. Fadma hallo.. Ik schrok wakker uit heel mij speelfilm... Fadma je mag naar huis nu.. het was leuk om je ontmoet te hebben. Ja.. dat was het eenigste wat ik zij geen bedankt of geen doei. ik liep met me sloffen de deur uit me broer hield zogenaamd de deur voor me open ik bleef maar naar de grond staren me ouders liepen dood stil achter me. toen we bij de lift waren kwamen er een groepje mensen uit,Bloemen kaarten gebak.. allemaal voor de zieken,ik werd gewoon jaloers,ik had dat nog nooit mee gemaakt of ze niet wisten was bloemen waaren ofso. Toen we de lift instapte stond ik helemaal tegen de muur in een hoekje.. Ik zag een paar mensen naar de lift rennen ze wouden mee maar me vader duwde snel op het knopje naar de begaande grond. waarom doet hij zo raar waarom dacht ik bij me zelf. toen de lift dicht was keken me ouders me aan ik voelden het gewoon ik keek naar de vloer. me benen voelden ik niet meer. ik keek naar ze op,WEET JE IETS!? zij me broer. ik was stil ik zij niks daar begon heel het verhaal weer van voor af aan. ZEG! mij moeder schold me uit in het marokkaans dat ik zogenaamd stoer doe sinds ik uit het ziekenhuis kom. Fadma zij me vader wrrm zeg je niks tegen ons,weet je iets? de laaste woorden weet je iets,tuurlijk wist ik dat het ging om die mishandeling dat ik daar door in het ziekenhuis heb gelegen. Fadma! praat. gelukkig ging de deur van de lift open heleboel mensen stonden daar te wachten in de lift. ik was zo opgelucht. Ik stapte als laast de lift uit ik bleef staan,me moeder pakte me stevig vast bij me boven arm ze slurden me gewoon mee. het deed pijn,door me oog hoeken zag ik een aantal mensen hoofdschuddend kijken.. Ik schaamde kapot,voor me ouders leek het de normaalste zaak van de wereld... Tot dat ik weer in de auto was gestapt....

15-01-2009, 17:13
thnxx schat en uppp

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12