Bekijk volle/desktop versie : bruidjes die wilen afvallen doen jullie mee?



Pagina's : [1] 2 3 4

14-01-2009, 16:29
dames ik heb de knoop doorgehakt en ben het zat met het jojo-en.

heb woensdag 21 jan afspraak bij dieetist en ga er vanaf die dag hard tegenaan, zodat ik met een maatje 36/38 mijn bruidsjurk insha-allah in ga, ipv 42/44.

Doen jullie ook mee?

14-01-2009, 16:40


ik zeker mee....

14-01-2009, 16:41
sorry foutje (Ik doe zeker mee )was en beetje te snel hahaha

14-01-2009, 16:47
ja ik doe ook mee!!! en nu is het afgelopen!!!
hoeveel tijd heb je nog?

14-01-2009, 16:54


he dames leuk dat jullie meedoen i

ik heb nog een jaar te gaan, maar ik wil daarvoor ruim de tijd aan mezelf geven en ben het ook zat eigenlijk. ik trouw pas inha-allah juli 2010, maar wil daarvoor al ruim op streefgewicht zijn aangezien ik ook van de zomer naar marokko ga met mijn mannetje samen, dan wil ook lekker in mijn vel zitten, herkennen jullie dit?

leuk dat jullie meedoen ik zal jullie dan elke avond op de hoogte houden. wanneer ik mijn schemavan de dieetist krijg zal ik het erop zetten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14-01-2009, 17:06
hey meiden zelf ben ik een maatje 34, maar een maatje 42 -44 is toch niets mis mee. Zolang jij je prettig voelt en lekker in je vel zit moet je niet druk maken want dat doet je verloofde ook niet hij neemt je toch hij gaat met je trouwen. Je moet er wel gezond uitzien. Ik zelf zou wel een maatje 36-38 willen hoor!!. Ik ben aan de pil dus wie weet.

vergeet niet innerlijke schoonheid is veel belangrijker. je kan proberen af te vallen maar op een verantwoorde manier . Succes alle meisies

14-01-2009, 17:07

Citaat door jbala_chaouen:
he dames leuk dat jullie meedoen i

ik heb nog een jaar te gaan, maar ik wil daarvoor ruim de tijd aan mezelf geven en ben het ook zat eigenlijk. ik trouw pas inha-allah juli 2010, maar wil daarvoor al ruim op streefgewicht zijn aangezien ik ook van de zomer naar marokko ga met mijn mannetje samen, dan wil ook lekker in mijn vel zitten, herkennen jullie dit?

leuk dat jullie meedoen ik zal jullie dan elke avond op de hoogte houden. wanneer ik mijn schemavan de dieetist krijg zal ik het erop zetten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


je bent verloofd en je trouwt in 20100000000000 lees ik dat goed. Waarom eigenlijk als ik vragen mag

14-01-2009, 17:10
ik wil juist aankomenmaar dat lukt me maar niet,

14-01-2009, 17:12
he meisje dieet helpt.. weet je wat je moet doen .

je moet geen snoep meer eten en geen vette hap meer eten alleen gezonde dingen dat is alleen maar beter.

als je op dieet gaat dan kom je net zo hard weer aan.
ik ben er ook mee bezig om niet te snoepen en niet vette hap te nemen ik ben zekker wel afgevallen ik had maat 44 en ben nou naar 42 gegaaan

want ik hed allemaal gevolgd die dieet maar dat is echt niks volg dit maar eens en je zult de resultaat zien. veel water drinken.
en inchallah val je veel af en dat je droom jurk aan kan doen
besslama. Teminste bij help het wel om geen snoep te eten en geen vete hap meer eten goed sporten en je zult het zien.

14-01-2009, 17:12
we hebben nog geen huisje en dan ben ik ook klaar met mijn studie
in dit jaartje kunnen we ook rustig aan doen wanneer we het huis krijgen, anders zit ik strax in de schulden geen zin in.


begrijp je x

14-01-2009, 17:13
ik heb maatje 36/38 gehad stond me beeldig dus ik wil er weer naartoe

14-01-2009, 17:14

Citaat door jbala_chaouen:
we hebben nog geen huisje en dan ben ik ook klaar met mijn studie
in dit jaartje kunnen we ook rustig aan doen wanneer we het huis krijgen, anders zit ik strax in de schulden geen zin in.


begrijp je x


Meid, je hebt helemaal gelijk. Doe lekker rustig aan tot je een huisje hebt ingericht en al, spaar rustig voor je bruiloft zodat je niet hoeft te besparen op belangerijke dingen.

14-01-2009, 17:15


jij begrijpt me tajintje

knuffel

14-01-2009, 17:17
ik was zomer ook erg afgevallen door sporten en geen zoet en al te eten, maar ik heb jojo effect heel erg daarom ga ik naar de dieetist woensdag voorgoed van de overtollige kilos af te zijn

xxx

14-01-2009, 17:23
dames up wie doet er nog meer mee

Pagina's : [1] 2 3 4