Bekijk volle/desktop versie : Wat een Talent heeft deze jongen LEEES LEEES LEES



Pagina's : [1] 2 3 4

14-01-2009, 14:17
Mijn Verhaal de moeite waard heb echt talent


Kleine jongee is iedereen wel geweest behalve meisjes natuurlijk hihi. in het begin droeg ik maat 20 die is nu al flink gestegen naar maat 43. want ik ben een echte man ik heb zelfs haar op mijn tenen nu. ben een nette jongen ik draag zwarte sokken anders zie je dat ze vies zijn. en ik doe netjes gel in mijn haar. op mijn tiende begon het leve. ik nam een krantenwijk. het geld stroomde binnnen aan het einde van het maand. ik pinde het geld elke maand op en liep met een dikke stapel van briefjes van 5. ik ging altijd stoer doen bij die kaaskoppe. al kochte hun 1 blikje ik kocht 6 ze3ma kenl3ebha. op mijn dertiende begon ik groot te denke naastmijn krantewijk nam ik nog een baantje bij. ik ging oppassenn bij mijn bovenburen. ze betaalde me extra omdat hun zoontje lelijk was, maarja zo ben ik weer lellijk zijn boeit niet want het BETAALD goed. ik haalde al gauw die 3 barkie binne permaand.. ik kocht mijn eerste nikies soo ik kon de hele wereld aan.. SKOEN B7ELIE.. ik deed mijn nikies aan het eerste meisje dat ik zag trok ik gelijk mijn stoere manne blik en deed die sexy knipoog. dus ik doe me stoere loopje en loop naar haar toee

ik zeg: eey fakaa dan kan je ook achteruitlope
Meisje zegt: hihi orginele openings zin
ik zeg: Aah joh heb nog een helehoop in de schuur
meisje zegt: aah en je bent ook nog grappig hihi
ik zeg: eey paas die nr dan je weet tog belle enzo
meisje zegt: 0681442388
ik zeg: effe pen en papier pakke en notteerde haar nr

Ik loop weg bij der met mijn stoere loop natuurlijk en mijn hande in mijn zakkee.. en begon te denkee oke ik ben nu 13. ik moet een GSM kope want dat is Fucking stoer ik moet hem hebbe komaaaaan mennnn. ik denke en denk en denke. ik ging geld ophale voor blinde mensen maar deed het geld in mijn zak ik haalde al gauw die barkie binne. Dus ik weer met mijn stoere loopje naar de winkel en ja hoor die vette gsm stond daar eenzaam. ik betaalde die barkie en die telefoon was van mij. ik deed die telefoon om mijn nek iedereen moet hem natuurlijk zien. boys van 18 konde het niet hebbe kleine boy met tel.. dus ik langs hun lope natuurlijk met mijn stoere loopje en mijn hande in mijn zakke. mijn vriend jeroen hadook een GSM van zijn vader gekrege (rijkestinkert). dus ik zeg tege hem als ik langs die chiks loop moet je me oppiepe. dus ik loop langs hun ja me beltoon ging voor het eerst over en ik nam stoer op.. Eey bel mij niet joh laat me met rust joh. die meide miij aankijke enzoo je weet tog. 3 jaar later eindelijk 16 jaar ik dacht bij me zelff. nu moet je echt wakker worde en beginne te leve. ik ging pennen verkopen op straat. ik had alle kleure bijna blauwe gele zwarte enz. wie 2 penne kocht kreeg een gratis a4tje. ik haalde al gauw die Barkie binne einde van de week had ik 6 barkie. ik kocht gelijk een stoere scooter. zo een met 2 wiele soo en wat kon i kgas geve zeg.

14-01-2009, 14:24


Fan Nummer 1 Meldt Zich Voor Dit Verhaal Ga Gauw Door En Een Jongen Die Een Verhaal Schrijfttttt Op M.nl Jij Durftttt En Ik Hoop Dat Je Nog Meer Complimentjes En Fans Krijgt Toegewezen.

14-01-2009, 14:25
hihi je maakt me verlegen :$

14-01-2009, 14:30
Van de streeets

14-01-2009, 14:35


ske3ed (up)

14-01-2009, 14:58
Meh nesh nigh?........... Enesh emoeeeeeeeeee

15-01-2009, 10:52
Nieuwe fann !!!
GO GO GO ON!!
up up up up up up
afz Misses Welooetjj

15-01-2009, 11:14
heb meer fans nodig

26-01-2009, 10:38
wuauahauhauhahua
upaa

26-01-2009, 11:17
Deel 2

mijn 16 de verjaardag dat is niet zomaar iets een echte sweet sixteen moest het worden.. k houde de grootse verjaardag uit nl en waar kan dat anders dan de ARENA... Er kwamen duizende mensen op mijn verjaardag. de meeste heb ik niet eens uit genodigd bijv bilal ik heb ooit 1 keer hoi gezegd tege hem en hij denkt gelijk dat ie mij kent.. of Fatima ik hielp haar een keer met een bank binne sjouwe ze denkt ik ben haar broer. maar maakt neit uit ben een goed mense al die mense kwame binne en liep gauw vol. duizende cadeautjes werde er mee gebracht ik kon er wel in zwemme. ik kreeg de gekste dinge kleurpotlode dan denk ik bij me zelf komop ben 16. en ik kreeg van iemand 10 gummen in een pakje ik dacht bij me zelf zo kan ik een heel bibliotheek weggumme. bij de derde was ik het zat ik kreeg pennen. ik denk huh ben tog geen nerd. ik was alles zat ik schenkte al mijn cadeaus aan GAZA.. ze waren er blij mee ik kreeg hele leuke berichtjes via hyves. bijv die van EBRU ANKU wel menneer jij bent heel lief ook al ken ik je niet nu kan ik eidnelijk de les in want ik werd er altijd uitgestuurd omdat ik geen pennen had. maar door jou kan ik eindelijk naar school en een diploma halen. Ja daar stond ik dan in de ARENA met duizende mensen om me heen en ik stond in de spotlight met een microfoon in mijn hand... HALLLOOO alle uitgenodigde en de niet uitgenodigdee. ik bedank jullie allemaal dat jullie er zijn. om te beginne wil ik jullie allemaal verwelkome met dit prachtige nr dat ik zelf geschreve heb:

OOOOOOOOOH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOh
ik ben vandaag jarigggg dat was ik voorig jaar ook en dat jaar daarvoor
ik ben blij dat ik jarifg ben nu kunne we lekker taart eteeeeeeeeee
en daarna lekker pakje wickkyy drinkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

OOOOOOOOOH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOh
gooi jullie handee 16 keer inde lucht want ik ben 16 jaaaaaaaaaaar
ooo iedereen doet het echttttt ik ben gataaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr

SOOO de hele arena ging lossss geschreeuw van meidee ik wil jouuuuuuuu anders ga ik dood ik denk bij me zelf je bent nog jong meidddd..... en ik kreeg ook te horeeeee mag ik bij je volgende verjaardag weer zijn dan denk ik bij me zelff dat is nog een jaar te gaan. maarja een gekke wereld
er ware nog vele leuke optredens en live acts BILAL BORAS hij kon electric boogie doe n met zijn hoofd. . en jamal boe3edis AT 20 taarten op in 5 minute en onze zangeres FATIMA boetmiezha

26-01-2009, 11:40
hahahahahahhhahaha ga doooor

26-01-2009, 12:41
moet ik door gaan naar 17 de jaas

26-01-2009, 12:44


Haha ga verder dan!

26-01-2009, 13:43
17 jaar een helehoop vrienden bij gekregen door mijn tegekke sweet sixteen. Ik kreeg een mooie scooter van mijn vader en 2 helmen voor als iemand plakt en achterop wil. we ginge verhuize vanuiit een stad naar een dorp. Wat was dat anders een hele andere wereld. we ginge in een flat wonen. mijn buurman heette Klaas hij is gescheide en heeft een blinde kat. ik merkte al gauw dat hij niet goed in zijn hoofd was. ik vroeg hem wat hij dagelijks allemaal deed. ik citeer : nou kijk ben 65 jaar en vrouwe die ben ik spuugzat. ik vind dat ze een eigen land moeten krijgen vrouwenland. mijn hobbys zijn rondjes rennen om de flat. Tenen tellen. en voetballen met een basketbal. ik heb een mooie corsa zie je hem staar ja die fel gele die is van mij dat is al 3o jaar mijn schatje. ik kwam niet meer bij door mijn buurman. ik woonde in een achterstands wijk terwijl ik een voorsprong had op alles.
daarging ik dan zomervakantie voorbij de scholen zijn weer begonnen. ik ging naar het JEWEETWEL COLLEGE. ik kwam aan op mijn eerste schooldag. me haartjes gedaan mijn mooie Celtics schoenen en mijn Puma trui. borst vooruit en tas op mijn schoouders daar ginge ik hoor lopend met mijn hande in mijn zakken over de gang.

daar kwam ik een meid tege op de gang

ik : Ewa hoe heet je dan
Fatma: haha jij bent grapig tss
ik: weet je hoet het komt omdat ik grappig ben
FATMA : nou
ik omdat ik grapjes maak

en daar liep ze door en ze kwam neit meer bij van het lache. ik richting mijn lokkaal. ik ging helemaal achter zitte want het was spannend wist niet met wie ik het hele jaar door moest brenge. de leerlinge kwame binnee. het leek wel alsof ik op school was beland met lelijke mense. ik voelde me al metteen hoog terwijl ik gewoon zat. Arnold kwam naast me zitte. hij had een grote bril op en een broek tot zijn navel.

Arnold : hoi ik ben arnold hihi
ik : als je niet snel een ander plaats gaat zoeke pest ik je de rest van het jaar pesten

Voordat ik om keek was arnold al weg hij zat vooraan in de klas met zijn handen overelkaar en muis stil. we krege eerst een uurtje ak daarna hadden we gym. ik kwam niet meer bij om onze vriend burak hij is 17 jaar en weegt 130 kilo. daar zag je hem renne in de gymzaal met een shirtje waar ik in kon zwemme en een korte broek waar ik een broek va n kon make. We moeste bok springe oo wat was ik een talent tog PSS skoen bhelli niemand kon me aan. En toen was het hoogtepunt BURAK was aan de beurt. burak was bang en deed het letterlijk in zijn broek. zijn GROTE kortebroek was nat. en ja hoor daar ging hij huilend rennend richting de bok hij zette af met zijn hande en hij vloog voorover op de grond. iedereeen stond met de schrik te kijkee en de docent was geschrokkee.. BURAK stond lachend op OO NIET BEZORGT ZIJN HOOR niks aa nde hand ik ben op mijn buik beland HIHI.

26-01-2009, 14:11
Ske3ed (up)

Pagina's : [1] 2 3 4