Bekijk volle/desktop versie : Schaamte en bidden?



14-01-2009, 01:14
Tuurlijk schaam ik me niet, maar als ik zo geconsentreerd bezig ben tijdens het bidden, en plotseling komt mijn man of schoonbroer of nicht/tante binnen, dan raak ik alles kwijt, en weet niet meer hoeveel rak3aats ik heb gedaan.

Tis zo vervelend, wie heeft dat ook

14-01-2009, 01:19


Raak je ook in de war als je man binnen komt?
mm heb zoiets niet eerder gehoord, maar van je schoonbroer begrijp ik!

14-01-2009, 10:31
Ik bid altyd in mijn kamer en nooit voor de neus van mijn broer

14-01-2009, 10:35

Citaat door toutou20:
Tuurlijk schaam ik me niet, maar als ik zo geconsentreerd bezig ben tijdens het bidden, en plotseling komt mijn man of schoonbroer of nicht/tante binnen, dan raak ik alles kwijt, en weet niet meer hoeveel rak3aats ik heb gedaan.

Tis zo vervelend, wie heeft dat ook


Ik. Ik raak niet mn rak3aats kwijt ma heb wel een gevoel van schaamte wrm weet ik niet.

14-01-2009, 11:50


het is beter om te bidden op een plek waar niemand binnen kan komen of waar je niet afgeleid kan worden.

14-01-2009, 13:10
salaam
je kunt in je slaapkamer bidden.
en wie komt nu met de door in huis vallen,is er geen bel op je deur.
of is er een opendeurdag,iedereen is welkom.

15-01-2009, 01:35

Citaat door Harteloze_Bitch:
schaamte omdat ze je vormen zien tijdens roekoe en soejoed?


ik raak door de war, en vergeet alles, ik moet dan hellemaal opnieuw beginnen.

15-01-2009, 16:26

Citaat door toutou20:
ik raak door de war, en vergeet alles, ik moet dan hellemaal opnieuw beginnen.



Dat heb ik ooooooook

15-01-2009, 17:15
Probeer achter je man te bidden dan ziet hij je niet en dan bidden jullie samen wat beter is omdat je dan in een soort groepsverband bidt.

15-01-2009, 18:03

Citaat door toutou20:
Tuurlijk schaam ik me niet, maar als ik zo geconsentreerd bezig ben tijdens het bidden, en plotseling komt mijn man of schoonbroer of nicht/tante binnen, dan raak ik alles kwijt, en weet niet meer hoeveel rak3aats ik heb gedaan.

Tis zo vervelend, wie heeft dat ook


Ik heb dat ook daarom bid ik het liefst alleen maar als ik gezamelijk ga bidden heb ik dat niet.

Ik heb notitieblaadje en staat op: NIET BINNEN KOMEN. IK BID!. die plak altijd op mijn deur zodra ik ga bidden.

15-01-2009, 19:41
waar bid jij dan als k vragen mag??
je kan toch in je slaapkamer bidden.....

Ik heb dat ook , ook al bid ik in me slaapkamer ..ik raak altijd kwijt hoeveel rak3aat's ik bid