Bekijk volle/desktop versie : Welke Buggy Is De Beste??



14-01-2009, 00:03
hey damens,

ik heb een vraagje welke buggy is de beste die niet al te groot is als je hem inklapt?en ook niet te prijzig is.Mijn dochter is nu 10 maandjes heb nu een quinny buzz maar die vindt ik niet meer zo goed rijden.

dus welke hebben jullie en zijn jullie daar tevreden mee?

bedankt

14-01-2009, 01:52


Groene Koelstra buggy(Zippo) en voor de twee meiden een X-adventure tweelingwagen, en de Koelstra is echt fijn.. Bij van Asten in Tilburg gehaald destijds voor 70 euro, compact inklapbaar, met regenkap en boodschappenmand, zit- en ligstand, zwenkwielen aan de voorkant, rem op beide achterwielen, ziet er netjes uit, kortom, heel fijn!

http://www.florentina.nl/koelstra%20buggy_bestanden/image012.jpg

14-01-2009, 02:06

Citaat door jammiemammie:
Groene Koelstra buggy(Zippo) en voor de twee meiden een X-adventure tweelingwagen, en de Koelstra is echt fijn.. Bij van Asten in Tilburg gehaald destijds voor 70 euro, compact inklapbaar, met regenkap en boodschappenmand, zit- en ligstand, zwenkwielen aan de voorkant, rem op beide achterwielen, ziet er netjes uit, kortom, heel fijn!

http://www.florentina.nl/koelstra%20buggy_bestanden/image012.jpg




oke jah dat is belangerijk natuurlijk bedankt ik zal eve kijkje nemen en ligstand is belangerijk ik dacht aan quinny zapp maar daar het kind niet in liggen.

14-01-2009, 02:15
Nou weet je, als het kind wat groter is, moet je jezelf wat adem gunnen; zo'n lichte buggy is en leuk om te zien, handig, en spaart je rug een beetje. Ga gewoon even lekker naar een babywinkel, kijk rond en dan zie je vanzelf de buggy die je graag wilde hebben. Allahi 3Awnek, en met de opvoeding van je kindje, In Sha Allah veel geluk en trots toegewenst, en dat het maar een vroom kindje mag zijn met een goed hart... Amin..

14-01-2009, 14:42



Citaat door jammiemammie:
Nou weet je, als het kind wat groter is, moet je jezelf wat adem gunnen; zo'n lichte buggy is en leuk om te zien, handig, en spaart je rug een beetje. Ga gewoon even lekker naar een babywinkel, kijk rond en dan zie je vanzelf de buggy die je graag wilde hebben. Allahi 3Awnek, en met de opvoeding van je kindje, In Sha Allah veel geluk en trots toegewenst, en dat het maar een vroom kindje mag zijn met een goed hart... Amin..



jah dat is de beste wat ikkan doen,dank je wel voor je mooie woorden ik hoop inch allah het zelde voor jou.

bedankt