Bekijk volle/desktop versie : heb krullen maar wil stijl haar, hebben jullie advies voor mij?



Pagina's : [1] 2

14-03-2004, 23:03
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje aan de dames die hun haar welleens hebben laten stylen: ik heb van mezelf krullend (geen kroes) haar maar zou het graag willen stylen. Ik heb er zelf van dat relaxing spul ingedaan die je bij de chinees kunt kopen, maar heb nog steeds krullen. Ik styl het regelmatig met de fohn, maar dat is zo slecht voor je haar en als het regent dan is het anderhalf uur stylen voor niets geweest...
Is er iemand die zijn haar heeft laten relaxen bij een surinaamse kapper en heeft diegene ook tips voor mij? Ik vraag me namelijk af of je haar dan stijl blijft nadat het nat is geweest en of je het niet hoeft te fohnen. Ook vraag ik me af hoelang het stijl blijft en of het je haar niet ontzettend uitdroogd. Zou ook graag willen weten welke kappers het goed doen (omgeving Utrecht).

Hoop graag advies van jullie te krijgen.... alvast bedankt..

15-03-2004, 12:45


als ik jou was zou ik het maar niet doen.
Mijn zusje heeft het gedaan eerst was het heel mooi en stijl maar daarna ging het breken en ze kreeg haaruitval.
het beste is gewoon een fonh of een stijltang.

15-03-2004, 13:12
Klopt, ik heb het ook gedaan, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er spijt van heb gekregen.

Ik had eerst een mooie dikke bos krullen, en zoals het standaard is wou ik natuurlijk steil haar. Nou dat heb ik geweten. In het begin was het steil en mooi glad, maar meteen in de tweede week kreeg ik toch een haaruitval!!!!!

Elke keer als ik het borstelde zat er een kilo haar in me borstel!

En nu??

Nu zit ik met een staartje zo dun als, tsja als wat eigenlijk????

Dus mijn advies, doe het niet!!!

GRTZ xMHx

15-03-2004, 13:23
nogmaals: als je krullen hebt zul je tot aan je dood krullen hebben
je kunt je haar laten stijlen maar na een tijdje gaat het weer krullen
het zit gewoon in de GENEN
iets wat in de genen zit kun je NOOIT veranderen.

ik heb 100% stijl haar en ik zal NOOIT krullen krijgen.
het zit in mijn genen.
mijn voorouders hebben nooit krullen gehad, dit betekent ik zal ook NOOIT krullen krijgen.


conclusie: je kunt steeds geld blijven uitgeven en alle mogelijke doen om te ontkrullen en op den duur heb je een fobie.
wees tevreden wat je van ALLAH hebt gekregen!

15-03-2004, 21:08


jeetje, ik had het eigenlijk kunnen weten, want ik heb nu al best wel haaruitval gekregen van het stylen met de fohn en van dat spul van de chinees. Nou, laat ik het inderdaad maar niet doen... Meiden, heel erg bedankt voor jullie tips! Beter een bos krullen, dan straks helemaal geen haar meer op mijn hoofd...

15-03-2004, 21:12

Citaat:
Origineel gepost door SalmanKhan
nogmaals: als je krullen hebt zul je tot aan je dood krullen hebben
je kunt je haar laten stijlen maar na een tijdje gaat het weer krullen
het zit gewoon in de GENEN
iets wat in de genen zit kun je NOOIT veranderen.

ik heb 100% stijl haar en ik zal NOOIT krullen krijgen.
het zit in mijn genen.
mijn voorouders hebben nooit krullen gehad, dit betekent ik zal ook NOOIT krullen krijgen.


conclusie: je kunt steeds geld blijven uitgeven en alle mogelijke doen om te ontkrullen en op den duur heb je een fobie.
wees tevreden wat je van ALLAH hebt gekregen!
JE HEBT HELEMAAL GELIJK, WALLAH!!

15-03-2004, 21:40
alhamdullilah heb ik het nie gedaan hebnu gewoon bos krulle hoef geen styl haar nie alhamdullilah ben ik nu blij met me haar

16-03-2004, 11:12
heb krullen en ben er trots op
hoef geen steil haar

16-03-2004, 15:34
Strijken meid.... Dat doet ook wonderen...... Hahahhaha

Groetjes,

F&A

16-03-2004, 15:48
eey girlygirly ik ken een marokkaanse kapster in bergen op zoom ze heeft een paar mensen die ik ken behandeld. Ze heet ouria en stijlt je haar voor 6 maanden voor maar 20.- heb je meer info. nodig stuur me een pm

16-03-2004, 15:57
NIET doen, echt waar ik ken mensen die het hebben laten doen en het is echt superschadelijk voor je haar. Je krijgt symptomen zoals ze hier ook al beschreven als, haaruitval, uitdroging, je haar breekt af door al dat chemisch spul.

En mensen die het wel hebben laten doen, het is een kwestie van geduld maar je uiteindelijk krijg je wel je eigen haar terug. Tot die tijd verzorg het goed door haarmaskers in te doen en olijfolie, is echt zeer gezond voor je haar. Het resultaat zie je niet binnen enkele dagen, maar het is goed voor je hoofdhuid en haarwortels dus na een tijdje zul je het vanzelf wel merken.

16-03-2004, 16:15
je kan je haar laten stylen bij cosmo kapperszaken ik heb zelf ook krullend haar maar het is wel 1 malig dan stylen ze het echt glad en blijft ook lang zitten tot dat je het weer wast!!!!!!!!!

16-03-2004, 17:03


Bedankt allemaal, één ding weet ik nu wel: IK LAAT HET NIET DOEN! Dan maar af en toe zelf stylen met de fohn, want dat doe ik wel soms...

16-03-2004, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door AHLAM1201
Strijken meid.... Dat doet ook wonderen...... Hahahhaha

Groetjes,

F&A
hahaha heb ik ook een keer gedaan... ROTKLUSJE om te doen...

20-03-2004, 22:09

Citaat:
Origineel gepost door girlygirly
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje aan de dames die hun haar welleens hebben laten stylen: ik heb van mezelf krullend (geen kroes) haar maar zou het graag willen stylen. Ik heb er zelf van dat relaxing spul ingedaan die je bij de chinees kunt kopen, maar heb nog steeds krullen. Ik styl het regelmatig met de fohn, maar dat is zo slecht voor je haar en als het regent dan is het anderhalf uur stylen voor niets geweest...
Is er iemand die zijn haar heeft laten relaxen bij een surinaamse kapper en heeft diegene ook tips voor mij? Ik vraag me namelijk af of je haar dan stijl blijft nadat het nat is geweest en of je het niet hoeft te fohnen. Ook vraag ik me af hoelang het stijl blijft en of het je haar niet ontzettend uitdroogd. Zou ook graag willen weten welke kappers het goed doen (omgeving Utrecht).

Hoop graag advies van jullie te krijgen.... alvast bedankt..
salaam,
een vriendin van mij had haar haar laten stylen bij een kapster hier in utrecht, genaamd Nidal..
ze is erg voorzichtig met staighten..t ziet er heel natuurlijk uit!!
ik zou zeggen..ga een x langs!!

Pagina's : [1] 2