Bekijk volle/desktop versie : Waarom Wordt De Vrouw Altijd Misbruikt??

Pagina's : [1] 2 3

25-10-2002, 00:08
ja dat vraag k me altijd af,waarom wordt de vrouw altijd misbruikt en als minderwaardig gezien????

Is het nog niet bekend dat de islam evenveel rechten geeft aan de vrouw als aan de man.....!!!!!

liefs elhabiba

25-10-2002, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door elhabiba
ja dat vraag k me altijd af,waarom wordt de vrouw altijd misbruikt en als minderwaardig gezien????

Is het nog niet bekend dat de islam evenveel rechten geeft aan de vrouw als aan de man.....!!!!!

liefs elhabiba
ik erger me er echt dood aan
dat vrouwen voor minder aangezien worden
daar kan ik echt niet tegen man
gelukkig ben ik een heel ander soort man
dan de meeste mannen hier op deze topic
ik toon echt veel respect voor vrouwen

25-10-2002, 00:14

Citaat:
Origineel gepost door Kifaya
ik erger me er echt dood aan
dat vrouwen voor minder aangezien worden
daar kan ik echt niet tegen man
gelukkig ben ik een heel ander soort man
dan de meeste mannen hier op deze topic
ik toon echt veel respect voor vrouwen
oooo helaas denk ik dat iedereen zo iets zal zeggen...maar als het er echt op neer komt,nou dan blijkt iets heeeeeeeeeeeeeel anders!!!!

liefs elhabiba...

ps...ik bedoel het niet negatief!!!

25-10-2002, 00:16

Citaat:
oooo helaas denk ik dat iedereen zo iets zal zeggen...maar als het er echt op neer komt,nou dan blijkt iets heeeeeeeeeeeeeel anders!!!!

liefs elhabiba...

ps...ik bedoel het niet negatief!!!
wat ik net zei is echt zo
ik ben totaal anders dan de standaard mannetjes
die de vrouwen dollen etc.

25-10-2002, 00:33

Citaat:
wat ik net zei is echt zo
ik ben totaal anders dan de standaard mannetjes
die de vrouwen dollen etc.
ik heb niet alleen over vrouwen dollen enzo....Alhoewel dat ook heeeel veel voorkomt!!!

liefs elhabiba

ps..als je 1 van de weinige mannen bent...dan houden zooooo!!!!
Want die zijn er tegenwoordig echt weinig

25-10-2002, 00:36

Citaat:
ik heb niet alleen over vrouwen dollen enzo....Alhoewel dat ook heeeel veel voorkomt!!!

liefs elhabiba

ps..als je 1 van de weinige mannen bent...dan houden zooooo!!!!
Want die zijn er tegenwoordig echt weinig
ok!
ik hou het zo
neem dat maar van me aan
beslama

25-10-2002, 00:38

Citaat:
ok!
ik hou het zo
neem dat maar van me aan
beslama
dan ius het goed

25-10-2002, 00:42

Citaat:
Origineel gepost door MissHajar
ahhh wat ben je toch lief

whahahah thx thx dat hoor ik vaker hahaha nee hoord grapje

25-10-2002, 00:50

Citaat:
whahahah thx thx dat hoor ik vaker hahaha nee hoord grapje
hahahaha....jajaja...

25-10-2002, 09:37

Citaat:
hahahaha....jajaja...
whahahaha ja kan er ook niks aan doen hihi

25-10-2002, 17:14
ik denk het volgende hierover een vrouw is iets wat zeer kostbaar is en waar met liefde moet voor gedragen worden (omdat je er uiteindelijk maar 1 zult hebben) . neem als voorbeeld je eigen moeder, je gaat het toch ook niet graag hebben dat ze slecht wordt behandeld door je vader.Daarom is het net belangrijk voor je vrouw te zorgen zoals er over is geschreven. Regels in de Kor'an gelden zowel voor mannen als vrouwen. En als er iemand zegt dat die man zijn vrouw slecht behandeld denk er dan bij na of hij wel/niet volgens de islam leeft.

En als je wil dat je kinderen van je blijven houden en je als voorbeeld willen behouden, doe dan zeker niets verkeerd tegen hun geliefde moeder. Dus mannen zorg ervoor dat jullie je vrouw en kinderen niet kwetst.

Een 20 jarige jongen,Laah i jawan

25-10-2002, 17:25

Citaat:
Origineel gepost door Weld-Nas
ik denk het volgende hierover een vrouw is iets wat zeer kostbaar is en waar met liefde moet voor gedragen worden (omdat je er uiteindelijk maar 1 zult hebben) . neem als voorbeeld je eigen moeder, je gaat het toch ook niet graag hebben dat ze slecht wordt behandeld door je vader.Daarom is het net belangrijk voor je vrouw te zorgen zoals er over is geschreven. Regels in de Kor'an gelden zowel voor mannen als vrouwen. En als er iemand zegt dat die man zijn vrouw slecht behandeld denk er dan bij na of hij wel/niet volgens de islam leeft.

En als je wil dat je kinderen van je blijven houden en je als voorbeeld willen behouden, doe dan zeker niets verkeerd tegen hun geliefde moeder. Dus mannen zorg ervoor dat jullie je vrouw en kinderen niet kwetst.

Een 20 jarige jongen,Laah i jawan
MANNEN NEEM EEN VOORBEELD HIERVAN!!!!

Maarre seriues....inderdaad door het goeie voorbee;ld te geven leren wij er ook van.Maar wat als er geen goeie voorbeeld is....ewa dan moetd ie gene het zelf aanleren...of niet!!!

liefs elhabiba

25-10-2002, 17:28

Citaat:
Origineel gepost door abdelsamad
je moet niet alle mannen over 1 kam scheren versta ja.niet alle mannen zijn zoals jij denkt.misschien zijn alleen die mannen die jij kent uit jouw buurt zo of ergens anders.maar jij kan niet zeggen dat er maar weinigen zijn.ma'a salama.elhabiba dit is voor u bedoeld.beslama
je voelt je toch niet aangesproken!!!
(geintje!!!)

Nee ik weet wat je bedoelt...inderdaad zoms heb ik de neiging om iedereen over 1 kam te scheren.K weet zelf ook wel dat er nog goeie jongens bestaan en zo....Maar ja,zeg niet dat ze veeeel zijn...k denk toch dat ze weinig zijn....of ze laten hun ware ik niet zien...Die laten ze alleen zien aan de gene die het verdienen...kan ook...

liefs elhabiba

25-10-2002, 18:10

Citaat:
Origineel gepost door Stille
Hoe oud ben jij als ik vragen mag
is dat van belang?????maar ben 18!!

liefs elhabiba

25-10-2002, 18:20

Citaat:
Origineel gepost door Stille
Zeker van belang je bent nog 18 jaar over 2 jaar kom ik terug met een reactie dan ben je echt een beetje volwassenen...
Je zegt dat vrouwen als minderwaardig worden beschouwd .. hoe kom je aan die stelling is het wat jij in je omgeving ziet ...
tja....inderdaad het is wat ik in mijn omgeving zie en wat ik heb meegmaakt....dat kun jij niet weten trouwens...als ik 18 ben betekent nog niet dat ik niet volwassenen ben!!!Al moet ik eerlijk zeggen dat ik wilde dat ik het inderdaad nog niet was.....

liefs elhabiba

Pagina's : [1] 2 3