Bekijk volle/desktop versie : Waarom kunnen jongens het niet hebben als..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-01-2009, 23:39
als een marokkaanse meid op een ander afkomst jongen vallen..bedoel jullie vallen op nederlandse meiden...waarom zou dat wel kunnen en vind het persoonlijk geen probleem

12-01-2009, 23:41


Wat maakt het nou uit, wat de jongens ervan vinden....

Vrees voor allah,...

Ik weet niet of je het hebt bekeerde nederlanders, maar denk het niet...

12-01-2009, 23:42
Ze zijn gewoon jaloers meid

12-01-2009, 23:44
Ik heb geen problemen mee hoor, je mag vallen op wie jij wilt. Zelfs al is het iemand met een onbesneden lul, gewoon in je mond nemen man. Lekker sexen joh, schijt aan alles. Andere nationaliteiten praten toch niet, want ze hebben geen mond. Neeh joh, niemand komt erachter. Lekker standje 69, doe wat je wilt, nederland is een vrij land!!!

12-01-2009, 23:44


dat is het zeker jaloezie

12-01-2009, 23:44
we voelen ons in onze eer aangetast. en ja, tuurlijk zijn we jaloers.

12-01-2009, 23:45
en dan jij steekt je lul toch lekker overal in wat een debiel...

12-01-2009, 23:45

Citaat door xXxLoubnaxXx:
als een marokkaanse meid op een ander afkomst jongen vallen..bedoel jullie vallen op nederlandse meiden...waarom zou dat wel kunnen en vind het persoonlijk geen probleem



waarom verzin je het??

elke jongen denkt er anders over

12-01-2009, 23:45

Citaat door argaz:
we voelen ons in onze eer aangetast. en ja, tuurlijk zijn we jaloers.



Hamdoulilah!

12-01-2009, 23:46
joh van mij part laat jij je dogystreren door heel paramaribo en ankara bij elkaar.
what the fuck interesseert ons dat nou, lang leve de blondjes en fuck de marokkaanse teenheksen

proost !!

12-01-2009, 23:47
allemaal dames die netjes gaan reageren, maar van alles al ooit hebben uitgespookt...dat maakt ons volk schijnheilig en triest....de schijnheilige meiden willen graag een pm ontvangen van hey je bent goed blabla maar ze hebben alles al uitgespookt...hoe vind je die boys

12-01-2009, 23:48
Wie bedoel jij met jongens??? ik voel me wel aangesproken omdat jij alle jongens aanspreekt..maar ik voel me niet aangesproken aan wie jij je lichaam geeft!!!

Pleeg zelfmoord, of stel jezelf goedkoper dan gratis aan...geloof mij niemand zal om je huilen behalve je moeder..maar ze zal meer huilen uit teleurstellendheid dat haar dochter een soort h.oer is geworden

12-01-2009, 23:48



Citaat door James_Sok:
joh van mij part laat jij je dogystreren door heel paramaribo en ankara bij elkaar.
what the fuck interesseert ons dat nou, lang leve de blondjes en fuck de marokkaanse teenheksen
proost !!



OMG!

12-01-2009, 23:48

Citaat door xXxLoubnaxXx:
allemaal dames die netjes gaan reageren, maar van alles al ooit hebben uitgespookt...dat maakt ons volk schijnheilig en triest....de schijnheilige meiden willen graag een pm ontvangen van hey je bent goed blabla maar ze hebben alles al uitgespookt...hoe vind je die boys


ga eens dood. doe je tenminste nog wat nuttigs in je hoerenleven.

12-01-2009, 23:48

Citaat door xXxLoubnaxXx:
als een marokkaanse meid op een ander afkomst jongen vallen..bedoel jullie vallen op nederlandse meiden...waarom zou dat wel kunnen en vind het persoonlijk geen probleem



Grootheidswaan[zin].

Pagina's : [1] 2 3 4 5