Bekijk volle/desktop versie : Bush heeft zijn allerlaatste persconferentie



Pagina's : [1] 2

12-01-2009, 21:59
De Amerikaanse president George Bush heeft zijn allerlaatste persconferentie gegeven in het Witte Huis. Hij maakte de balans op van acht jaar presidentschap.

"Op sommige plaatsen in Europa kan je populair zijn door elk probleem in het Midden-Oosten toe te schrijven aan Israël. Of populair zijn door toe te treden tot het Internationaal Strafhof. Ik had populair kunnen zijn door het Kyotoverdrag te aanvaarden", zo zei Bush.

Iran en Noord-Korea zijn nog steeds bedreigingen, zo zei Bush en de grootste bedreiging voor zijn opvolgers is volgens hem nog steeds een aanval op het vaderland.

"Ik had liever gemeld dat dit niet langer het geval is maar er is nog altijd een vijand die Amerika wil beschadigen", zo zei hij.

Bush gaf toe dat het een fout was van begin mei 2003 op een vliegdekschip een toespraak te houden voor een spandoek met "mission accomplished". In de toespraak zei Bush dat de Iraakse grondtroepen verslagen waren en dat de grote gevechten in Irak voorbij waren.

Als grootste teleurstellingen uit zijn acht jaar presidentschap noemde Bush de Abu Ghraib-gevangenis in Irak, waar Iraakse krijgsgevangenen gefolterd werden, en het feit dat er in Irak geen massavernietigingswapens waren.

Niet op het strand
Toen de journalisten Bush vroegen wat hij van plan was na zijn presidentschap, liet hij niet in zijn kaarten kijken.

"Ik zie mezelf niet met een grote strooien hoed met een Hawaï-hemd op het strand...", zo zei hij. "Zeker sinds ik niet meer drink."

http://deredactie.be/cm/de.redactie/buitenland/090112_bush_laatste

http://www.dumpert.nl/mediabase/359541/b302a506/ultimate_george_bush_retrospective.html

12-01-2009, 22:01


Dat die mongool nog durft te praten

12-01-2009, 22:02
Die gast heeft echt 0.0 bereikt en overal op de wereld oorlogen gestart. Ze moeten hem snel berechten in den haag ofzo.

12-01-2009, 22:08
Nog Een Week En Dan Is Hij Weg....

12-01-2009, 22:11


Tijd om hem op te hangen.

12-01-2009, 22:12

Citaat door Mugabe:
Nog Een Week En Dan Is Hij Weg....


Daarna ben je aan de beurt.

12-01-2009, 22:16
De wereld wordt bevrijd van de last van de grote dictator. Een land binnenvallen met grote populistische poeha en leugens is niet bepaald ruimdenkend te noemen. Een vies politiek spel heeft hij gespeeld.

Tsja, die Amerikanen [cq.: de regering] kunnen maar niet ophouden met het wijzen naar potentiële vijanden. Alsof we zijn vergeten welk land als eerste een atoombom dropte, een land binnenviel onder het mom van leugens, mensenrechtenschendingen willens en wetens steunde in Guantanamo Bay etc.

Tot nooit meer ziens, naïeve duivel.

12-01-2009, 22:18

Citaat door Mugabe:
Nog Een Week En Dan Is Hij Weg....


Ja wat gaat er veranderen? Bush is wel weg, maar de werkelijke personen achter hem?

12-01-2009, 22:36

Citaat door Mr_Bruinsma:
Dat die mongool nog durft te praten

Moet jij zeggen, mafketel

12-01-2009, 22:36
Bush is weg maar mn gevoel zegt dat die zwarte nog veel erger is dan bush en zn vader bij elkaar.

12-01-2009, 22:37

Citaat door led_zeppelin:
Moet jij zeggen, mafketel


Ga jij maar mensen verdedigen die schijt aan jou hebben

12-01-2009, 22:56
Weg met die hond! haha hij word voor de rechter gesleurd samen met zijn andere vriendjes die int MO hebben gefoefelt

12-01-2009, 23:44


Ik heb afgelopen nacht een droom gehad. Ik had gedroomd dat ik als journalist 2 schoenen naar Bush had gegooid die hem precies op zijn voorhoofd raakten, dan weer terugkaatsten als een boomerang om vervolgens via de muur weer terug op zijn hoofd te belanden. Ik kwam helaas te laat op school, want ik wilde niet meer wakker worden.

13-01-2009, 01:13
Bush wordt als een van de beruchtste sadistische, gewelddadige en uiterst gevaarlijke man van deze tijd beschouwd , die zich omringt door een koude bende aanhangers van het staatsterrorisme .bush is een top oorlog criminel van deze eeuw. Hij is verdacht van het schenden van internationaal humanitair recht waardoor hij de hoofdverantwoordelijke voor de moord op 1.5million mensen in irak,duizenden gedood afghaanse burgers, en tijdens zijn regering werden duizenden palestijnse vermoord door zionisten en sterk nog vandaag nog steeds.Deze man heeft alle wetten en gebruiken van oorlog overtreden onder meer plundering in irak , het nemen van gijzelaars deportaties en hechtenis nemen van burgers door de CIA met terechtstellingen zonder proces in guantanamo cuba , daden van staat terrorisme,schendingen van de menselijke waardigheid waaronder lijfstraffen, marteling ,verminking ,verkrachting door Z'n leger in abu ghraib gevangenis in irak , mits ten tijde van oorlog, en bovendien tegen de Conventies van Genève.
Oorlogsmisdadigers zullen zelf deze daden meestal niet als misdaad beschouwen integendeel Ze zijn er rotsvast van overtuigd dat de burgers die niet over z'n eigen gevechtsmiddelen beschikken helemaal onderaan liggen in de strijd voor het overleven. Als ze dan sterven is het hun eigen schuld, het gevolg van hun eigen gebrek aan realisme. hoe kan men iemand blameren voor zijn eigen dood? Het is onrechtvaardig de gebeden te reciteren van dode kinderen,vrouwen,alles wat ademt. Deze kinderen waren geen strijders. Zij waren niet aangesloten bij het verzet. Ze zijn niet gestorven om de overlevenden de overwinning te schenken, die hun leven niet hebben moeten wagen in de vuurlijn. Deze kinderen zijn gestorven omdat ze er niet in geslaagd zijn zich te verbergen voor de vliegtuigen.Het gevechtsvliegtuig is de kwintessens van de moderne beschaving, de moderne wapen, het collectief product van alle wetenschappers. Het gevechtsvliegtuig schakelt tegelijkertijd alle morele woorden uit.De volkeren van de wereld kunnen worden onderverdeeld in diegenen die F-15 en F-16-gevechtstoestellen bezitten en diegenen die ze niet bezitten (&hellip
Deze gevechtsvliegtuigen zijn alomtegenwoordig. Zij kunnen zichtbaar of onzichtbaar zijn. Maar er bestaat geen enkele mogelijkheid om aan hun venijn te ontsnappen, er is geen enkele plek om zich te verbergen voor hun raketten. Deze vliegtuigen blijven in de lucht, maar hun raketten komen in duikvlucht neer op school of op de inzittenden van een auto, die op de vlucht is, of op een bus, of op een ambulance. Zij doorboren de zoldering van bunkers en schuilkelders tot ze de zachte lichamen hebben gevonden. Menselijk vlees heeft geen schijn van een kans. Het menselijk lichaam is naakt voor deze monster, terwijl de gebouwen van steen en cement instorten , zijn deze kinderen de slachtoffers van deze barbaarse en misdadige beschaving. Hun moordenaars zullen rekenschap moeten afleggen voor hun daden en het verzet tegen de agressie moet onze steun krijgen.

13-01-2009, 01:41
Die clown moet voor circus. Wegwezen met die strontkop.!


Pagina's : [1] 2