Bekijk volle/desktop versie : ik denk dat ik een eetprobleem heb



Pagina's : [1] 2

12-01-2009, 20:58
wil wel eten maar ben er gewoon te lui voor heb geen zin in eten denk niet aan eten en wil ook niet afvallen weeg zo 50 kilo en zie me zelf steeds meer vermageren.

wil veel bijkomen maar de probleem bij mij is ik heb geen zin om te eten en te drinken met kleine hapjes en dan klaar ik kan ook als ik wil dagen niks eten zonder er bij na te denken.
ben altijd heel druk bezig dat ik steeds vergeeet dat ik moet eten en drinken .


hebben jullie tips of adviezen voor mij zodat ik wat bijkom

12-01-2009, 21:03


niemand

12-01-2009, 21:05

Citaat door Foxy:
je moet niet te veel aan hem denken..

12-01-2009, 21:06

Citaat door moslima-vrede:
wil wel eten maar ben er gewoon te lui voor heb geen zin in eten denk niet aan eten en wil ook niet afvallen weeg zo 50 kilo en zie me zelf steeds meer vermageren.

wil veel bijkomen maar de probleem bij mij is ik heb geen zin om te eten en te drinken met kleine hapjes en dan klaar ik kan ook als ik wil dagen niks eten zonder er bij na te denken.
ben altijd heel druk bezig dat ik steeds vergeeet dat ik moet eten en drinken .


hebben jullie tips of adviezen voor mij zodat ik wat bijkom



Ik heb precies hetzelfde probleem als jij

12-01-2009, 21:08


Er is altijd een reden waarom je niet wilt eten, dat je het te druk hebt is volgens mij niet de echte reden.

Ga achterna wat het precies is.

Als dat er niet is, dan gewoon proberen te eten. Op deze manier verwaarloos je je lichaam en dat is niet goed.

12-01-2009, 21:08
totdat je een x flauwvalt dan piep je wel anders..
Waar je heen gaat neem eten mee.. als je thuis bent zet desnoods alarm van je telefoon zodat je weet dat je moet eten.

12-01-2009, 21:09
Wat raar dat heb ik dus ook.......Maar nu heb ik ineens weer trek om te eten..

Heb het vooral tijdens de vakantie als ik alleen thuis ben.. Dan vergeet ik gwn te eten.. nergens zin in (alleen ijs)...

Ik weet niet wat je er tegen kunt doen mss een schema maken wat je juist moet eten enz..

Als ik soms op kinderen moet letten vergeet ik zelfs eten voor hun te maken.. Gwn omdat ik nooit zo'n hongergevoel heb..

12-01-2009, 21:09

Citaat door moslima-vrede:
wil wel eten maar ben er gewoon te lui voor heb geen zin in eten denk niet aan eten en wil ook niet afvallen weeg zo 50 kilo en zie me zelf steeds meer vermageren.

wil veel bijkomen maar de probleem bij mij is ik heb geen zin om te eten en te drinken met kleine hapjes en dan klaar ik kan ook als ik wil dagen niks eten zonder er bij na te denken.
ben altijd heel druk bezig dat ik steeds vergeeet dat ik moet eten en drinken .


hebben jullie tips of adviezen voor mij zodat ik wat bijkom



Daar heb ik nou ook last van:moe

12-01-2009, 21:14
Hier moet je niet zijn. Dit forum gaat over liefde en relaties.

12-01-2009, 21:17
ze hebben het in reclama en programa en veel op internet te vinden over dikke mensen en als ze het hebben over vermagering dan hebben ze het over anorectie

maar ze hebben het nooit over deze problemen ik heb nooit een hongergevoel en vergeet heel vaak dat ik moet eten en drinken, soms dwing ik mezelf en dan eet ik maar niet veel ben dan ook nog eens sneller vol
kan ook eten wat ik wil maar kom niet bij val juist af

als ik erg druk ben kan ik dagen niks eten en drinken denk ik gewoon totaal niet aan tussen dooor een slokje water en dat is het dan.
niet dat ik het wil maar het gaat automatiche van zelf
ik denk er niet aan

12-01-2009, 21:27

Citaat door moslima-vrede:
ze hebben het in reclama en programa en veel op internet te vinden over dikke mensen en als ze het hebben over vermagering dan hebben ze het over anorectie

maar ze hebben het nooit over deze problemen ik heb nooit een hongergevoel en vergeet heel vaak dat ik moet eten en drinken, soms dwing ik mezelf en dan eet ik maar niet veel ben dan ook nog eens sneller vol
kan ook eten wat ik wil maar kom niet bij val juist af

als ik erg druk ben kan ik dagen niks eten en drinken denk ik gewoon totaal niet aan tussen dooor een slokje water en dat is het dan.
niet dat ik het wil maar het gaat automatiche van zelf
ik denk er niet aan



Klinkt heel ernstig, maar voel je dan ook geen honger? Gaat je lichaam niet protesteren na een tijdje?

Zulke dingen merk je al snel, je moet zo denken: je lichaam verwaarlozen is ook een zonde. Zorg dus ook voor je lichaam.

12-01-2009, 21:29

Citaat door Rei7aan:
Klinkt heel ernstig, maar voel je dan ook geen honger? Gaat je lichaam niet protesteren na een tijdje?

Zulke dingen merk je al snel, je moet zo denken: je lichaam verwaarlozen is ook een zonde. Zorg dus ook voor je lichaam.
nee ik voel geen honger dat is het probleem dorst kan ik nog wel voelen als ik dorst heb maar honger gevoel nee ik moet me zelf echt dwingen om te eten
want ik denk er niet aan om te eten ente drinken

12-01-2009, 21:29



Citaat door moslima-vrede:
wil wel eten maar ben er gewoon te lui voor heb geen zin in eten denk niet aan eten en wil ook niet afvallen weeg zo 50 kilo en zie me zelf steeds meer vermageren.

wil veel bijkomen maar de probleem bij mij is ik heb geen zin om te eten en te drinken met kleine hapjes en dan klaar ik kan ook als ik wil dagen niks eten zonder er bij na te denken.
ben altijd heel druk bezig dat ik steeds vergeeet dat ik moet eten en drinken .


hebben jullie tips of adviezen voor mij zodat ik wat bijkom

mocht je medicatie slikken, kijk dan voor bijwerkingen als verminderde eetlust

ook lichamelijke inactiviteit kan eetlust verminderen, ook je geestelijke gesteldheid kan een rol spelen, zoals bij depressie


hoe is het overigens met de regelmaat van je menstruatie?

12-01-2009, 21:34
There comes our o so caring and beloved prof. dr. ir. dr. prof. ir ADHDtje


Nee hoor grapje, goed dat je haar wilt helpen.

12-01-2009, 21:34
mijn menstruatie is normaal al tijd zo geweest nooit problemen er mee .
medicijnen voor wat ben niet ziek in mijn hoofdt alles doet het prima in me hersens

Pagina's : [1] 2