Bekijk volle/desktop versie : Deel je ervaringen met mij over Ziana Chaimae...



12-01-2009, 15:16
Meiden,

Als goed is wordt het ziana Chaimae, heb morgen een afspraak met haar juppie!...wat zijn jullie ervaringen met haar.

Komt ze op tijd...want wil dat ik met garja mn bruidsjurk aan heb en dus dat ze mijn make up doet...hetzelfde geldt aan het einde van de avond bij de taart...doet ze dat ook?
Is ze aardig? Geeft ze je ook de gelegenheid om te zeggen "'sorry dit vind ik afschuwlijke make-up"...of doet ze alleen waar ze zin in heeft, aardig, betrouwbaar???

let me know!

12-01-2009, 15:21



Citaat door WidadA.:
Meiden,

Als goed is wordt het ziana Chaimae, heb morgen een afspraak met haar juppie!...wat zijn jullie ervaringen met haar.

Komt ze op tijd...want wil dat ik met garja mn bruidsjurk aan heb en dus dat ze mijn make up doet...hetzelfde geldt aan het einde van de avond bij de taart...doet ze dat ook?
Is ze aardig? Geeft ze je ook de gelegenheid om te zeggen "'sorry dit vind ik afschuwlijke make-up"...of doet ze alleen waar ze zin in heeft, aardig, betrouwbaar???

let me know!


Afgelopen weekend was ik op een bruiloft waar Chaima de negaffa was. Ondanks alle negatieve zaken die ik hier las zag de bruid er beeldschoon uit. Ik vind haar zeker een aanrader qua negaffa dan.

Hoe zijzelf als persoon is, weet ik niet. Succes!

12-01-2009, 15:22
Bij mij in de familie komt ze heel vaak als negafa en ze is nog nooit te laat gekomen haar dochter Farida vind ik wel wat beter dan chaimae zelf en ze is super snel

12-01-2009, 15:27
hoeveel moesten jullie voor borgg betalen om zeg maar je datum vast te houden? en hoe duur zijn haar lebsa's?

12-01-2009, 15:30



Citaat door WidadA.:
Meiden,

Als goed is wordt het ziana Chaimae, heb morgen een afspraak met haar juppie!...wat zijn jullie ervaringen met haar.

Komt ze op tijd...want wil dat ik met garja mn bruidsjurk aan heb en dus dat ze mijn make up doet...hetzelfde geldt aan het einde van de avond bij de taart...doet ze dat ook?
Is ze aardig? Geeft ze je ook de gelegenheid om te zeggen "'sorry dit vind ik afschuwlijke make-up"...of doet ze alleen waar ze zin in heeft, aardig, betrouwbaar???

let me know!


hey meid ik was gisteren bij chaimae geweest ze is echt een schat van een vrouw echt lief spontaan en ik zelf hou van zulke mensen ze heeft echt leuke jurke en kwa mak-up mag je zelf weten zegt ze dus het lig dus hellemaal aan jou en zei zelf komt niet bij jou thuis maar haar dochter komt bij jou thuis en chaimae wacht al op jou in de zaal

ps. laat me weten hoe het was en als je nog vragen hebt vraag het maar gerust

12-01-2009, 15:32
Hoe duur is ze dan?!!?

12-01-2009, 15:32
Ooh echt...welke kosten komen erbij als je vanuit huis wordt opgemaakt en gekapt?

12-01-2009, 15:35

Citaat door WidadA.:
Ooh echt...welke kosten komen erbij als je vanuit huis wordt opgemaakt en gekapt?



100 meid

13-01-2009, 09:45
thanx ladiesss...heb vanmiddag een afspraak bij haar! Verheug me er wel op!

13-01-2009, 09:52
wanneer ga je trouwen? of is je bruiloft?

Mij vroeg ze trouwens € 500.- borg

13-01-2009, 10:50
Hoi meid,

Afgelopen jaar heeft Hind haar dochter mijn zusje haar genomen als negaffa, ik moet je zeggen het zag er beeldschoon uit. Ik heb tot nu toe haar dochter Hind 3 keer meegemaakt en vergeleken met Chaima heeft haar dochter veel beter ervaring qua make-up en kapsel! Ik ga binnenkort trouwen en neem haar dochter Hind ook als negaffa!!!

Verder wens ik alle meiden suc6 met het vinden van een geschikte negaffa!

liefsssssss

13-01-2009, 11:23
ze heeft dus een dochter farida...en nog Hind...sooo wist ik niet...

13-01-2009, 11:27



Citaat door Moslima_85:
Afgelopen weekend was ik op een bruiloft waar Chaima de negaffa was. Ondanks alle negatieve zaken die ik hier las zag de bruid er beeldschoon uit. Ik vind haar zeker een aanrader qua negaffa dan.

Hoe zijzelf als persoon is, weet ik niet. Succes!


In het Trefcentrum Amstelveen???
Daar was ik ook, mijn neef ging trouwen. Was supa gezellig
en ze zag er heel mooi uit, alleen mocht de make-up wat minder