Bekijk volle/desktop versie : Andere koranlessen na ‘kindermishandeling'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-01-2009, 14:44
De Marokkaanse Ibrahim moskee in Maassluis gaat de koranlessen op een andere manier inrichten.

Er zijn nieuwe docenten aangetrokken die tijdens de lessen ook aandacht besteden aan de Nederlandse samenleving en aan Nederlandse normen en waarden.

Dit heeft het moskeebestuur deze week aan de gemeente Maassluis gemeld.

Het bestuur stopte eind vorig jaar met de lessen. Docenten stapten toen op nadat burgemeester Koos Karssen het bestuur had aangesproken over signalen dat kinderen door de docenten zouden worden geslagen. Karssen, destijds: ,,Er is geen aangifte gedaan maar op basis van verschillende klachten van serieuze bronnen en gesprekken die ik heb gevoerd, kwam ik tot de conclusie dat er wel degelijk iets aan de hand is geweest. Dergelijke signalen kunnen wij niet naast ons neerleggen, aldus ad.nl.

Het moskeebestuur heeft afgelopen week intern overleg gehad over de nieuwe structuur. De groep kinderen wordt gesplitst in vijf verschillende niveaus.

In samenwerking met de Marokkaanse jongerenorganisatie Ummah Wahidah is nu voldoende huisvesting gevonden om vijf groepen van twintig kinderen samen te stellen.

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=12579

12-01-2009, 14:49


Hoe worden dat soort leden docenten dan? Achterlijke kinderklappers.

12-01-2009, 15:17

Citaat:
Er zijn nieuwe docenten aangetrokken die tijdens de lessen ook aandacht besteden aan de Nederlandse samenleving en aan Nederlandse normen en waarden.[/SIZE]
[SIZE="2"] Ruim veertig jaar na de aankomst van moslims gaan ze nu pas kijken naar de Nederlandse waarden en normen?

Ik ben trouwens benieuwd of die islam die nu wordt onderwezen zich verhoudt tot die Nederlandse waarden en normen. Gaat de islam nu democratie prediken?

12-01-2009, 15:25
Je vraagt je af wat deze moskee de volgelingen gaat leren over

- euthenasie
- homoseksualiteit
- abortus
- satirische kunstuitingen
- etc

12-01-2009, 15:28



Citaat door Redactie:
De Marokkaanse Ibrahim moskee in Maassluis gaat de koranlessen op een andere manier inrichten.

Er zijn nieuwe docenten aangetrokken die tijdens de lessen ook aandacht besteden aan de Nederlandse samenleving en aan Nederlandse normen en waarden.

Dit heeft het moskeebestuur deze week aan de gemeente Maassluis gemeld.

Het bestuur stopte eind vorig jaar met de lessen. Docenten stapten toen op nadat burgemeester Koos Karssen het bestuur had aangesproken over signalen dat kinderen door de docenten zouden worden geslagen. Karssen, destijds: ,,Er is geen aangifte gedaan maar op basis van verschillende klachten van serieuze bronnen en gesprekken die ik heb gevoerd, kwam ik tot de conclusie dat er wel degelijk iets aan de hand is geweest. Dergelijke signalen kunnen wij niet naast ons neerleggen, aldus ad.nl.

Het moskeebestuur heeft afgelopen week intern overleg gehad over de nieuwe structuur. De groep kinderen wordt gesplitst in vijf verschillende niveaus.

In samenwerking met de Marokkaanse jongerenorganisatie Ummah Wahidah is nu voldoende huisvesting gevonden om vijf groepen van twintig kinderen samen te stellen.

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=12579



Vijf verschillende niveau's nog wel...................zo zo, daar zit zeker heel wat intelligentie bij............

12-01-2009, 15:33
wat ze zegge dat er is gebeurt is niet waar.
het kind die dat heeft gezegt is door iemand anders geslagen en durfde de moeder niet aangetegeven dus zei ze dat de leraar die haar les gaf het had gedaan wat abnormaal gedrag is vind ik!?

12-01-2009, 15:34

Citaat door led_zeppelin:
Je vraagt je af wat deze moskee de volgelingen gaat leren over

- euthenasie
- homoseksualiteit
- abortus
- satirische kunstuitingen
- etc


dat vraag ik me af van ieder 'godsinstituut'

12-01-2009, 16:06

Citaat door Scottie:
Ruim veertig jaar na de aankomst van moslims gaan ze nu pas kijken naar de Nederlandse waarden en normen?

Ik ben trouwens benieuwd of die islam die nu wordt onderwezen zich verhoudt tot die Nederlandse waarden en normen. Gaat de islam nu democratie prediken?


en vertel eens - wat zijn 'de nederlandse normen en waarden'? en waren die 40 jaar geleden hetzelfde als nu?

hoe zag bijvoorbeeld de sociale status van een homoseksuele man er uit, 40 jaar geleden?

12-01-2009, 16:52

Citaat door atropos:
en vertel eens - wat zijn 'de nederlandse normen en waarden'? en waren die 40 jaar geleden hetzelfde als nu?

hoe zag bijvoorbeeld de sociale status van een homoseksuele man er uit, 40 jaar geleden?

vieze verrader.

12-01-2009, 16:53

Citaat door Djongo:
vieze verrader.


reaguurder.

12-01-2009, 17:03

Citaat door led_zeppelin:
Je vraagt je af wat deze moskee de volgelingen gaat leren over

- euthenasie
- homoseksualiteit
- abortus
- satirische kunstuitingen
- etc


ik hoop het volgende:

- euthenasie...........................Zelfmoord ondankbaar voor zijn/haar leven
- homoseksualiteit.................. Grootste ziekte / moet uitgeroeid worden
- abortus.................................kindermoor d/ laf achterbaks

12-01-2009, 17:07

Citaat door atropos:
en vertel eens - wat zijn 'de nederlandse normen en waarden'? en waren die 40 jaar geleden hetzelfde als nu?

hoe zag bijvoorbeeld de sociale status van een homoseksuele man er uit, 40 jaar geleden?


Die vraag heb ik al vele malen gesteld en er nog nooit een bevredigend antwoord op gekregen.

12-01-2009, 17:19



Citaat door Back_Again:
ik hoop het volgende:

- euthenasie...........................Zelfmoord ondankbaar voor zijn/haar leven
- homoseksualiteit.................. Grootste ziekte / moet uitgeroeid worden
- abortus.................................kindermoor d/ laf achterbaks


Dat is allemaal in ieder geval nog beter dan ACHTERLIJK zijn ...

12-01-2009, 17:21

Citaat door Tat twam asi:
Dat is allemaal in ieder geval nog beter dan ACHTERLIJK zijn ...


wij zullen zien wie er achterlijk is op de dag des oordeels

12-01-2009, 17:22

Citaat door Aislin:
Die vraag heb ik al vele malen gesteld en er nog nooit een bevredigend antwoord op gekregen.


het enige antwoord dat ik nu krijg - en niet eens van degene aan wie ik de vraag stelde - is 'vieze verrader'.

dat is in zoverre bevredigend dat het maar weer eens duidelijk maakt dat al dat gelul over 'onze' normen en waarden een heteluchtballon is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6