Bekijk volle/desktop versie : Riffische meiden met...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-01-2009, 10:55
Die mooie lekkere "mamitafiguurtjes"...
Ik weet zeker dat al die riffische meiden met die prachtfiguren het te danken hebben aan al die mamita...
Van jongs af aan al, bijna dagelijks, genoeg eiwitten en combinatie van brood met aardappels dus zetmeel en zetmeel... Dat zorgt voor die mooie volle perzikken, goeie cupmaat en een zandloperfiguurtje...

12-01-2009, 10:57



Citaat door MrAllure:
Die mooie lekkere "mamitafiguurtjes"...
Ik weet zeker dat al die riffische meiden met die prachtfiguren het te danken hebben aan al die mamita...
Van jongs af aan al, bijna dagelijks, genoeg eiwitten en combinatie van brood met aardappels dus zetmeel en zetmeel... Dat zorgt voor die mooie volle perzikken, goeie cupmaat en een zandloperfiguurtje...


En hoe zit het met de berberse heren...zij eten ook veel marmita waar komt dat allemaal te zitten?

12-01-2009, 11:00

Citaat door bijdehandje:
En hoe zit het met de berberse heren...zij eten ook veel marmita waar komt dat allemaal te zitten?


In hun hoofd, zij krijgen van de marmitahersens.

12-01-2009, 11:00
Igh kotsmisselijk wordt ik hiervan je bedoeld gewoon vetkleppen...tfoe

12-01-2009, 11:01



Citaat door bijdehandje:
En hoe zit het met de berberse heren...zij eten ook veel marmita waar komt dat allemaal te zitten?


Weet ik niet... ben geen berber... maarre het viel me gewoon op dat berberse meiden gewoon veel lekkerdere figuurtjes hebben dan alle andere soorten marokkaanse meiden... wat niet wegneemt dat ik van mening ben dat soieso de marokkaanse vrouw op zich tot de mooiste soort vrouw ter wereld behoort... qua uiterlijk

12-01-2009, 11:01

Citaat door bijdehandje:
En hoe zit het met de berberse heren...zij eten ook veel marmita waar komt dat allemaal te zitten?


kaa die mamita gaat bij hun naar die hersens
je weet onze marokkaanse heren zijn zóó slim

12-01-2009, 11:01

Citaat door Butterfly17:
In hun hoofd, zij krijgen van de marmitahersens.



Hahahah..van die geplette hersens yek..

12-01-2009, 11:02

Citaat door Lauren:
Igh kotsmisselijk wordt ik hiervan je bedoeld gewoon vetkleppen...tfoe


Hahahaha... nooooo... i don't like fat girls... ik ruik wat jaloezie??? :P

12-01-2009, 11:02

Citaat door marokkia_:
kaa die mamita gaat bij hun naar die hersens
je weet onze marokkaanse heren zijn zóó slim



ZEHMA SLIM!

12-01-2009, 11:06

Citaat door MrAllure:
Weet ik niet... ben geen berber... maarre het viel me gewoon op dat berberse meiden gewoon veel lekkerdere figuurtjes hebben dan alle andere soorten marokkaanse meiden... wat niet wegneemt dat ik van mening ben dat soieso de marokkaanse vrouw op zich tot de mooiste soort vrouw ter wereld behoort... qua uiterlijk



wtf

van mamita word je moddervet ja...

12-01-2009, 11:08

Citaat door MrAllure:
Weet ik niet... ben geen berber... maarre het viel me gewoon op dat berberse meiden gewoon veel lekkerdere figuurtjes hebben dan alle andere soorten marokkaanse meiden... wat niet wegneemt dat ik van mening ben dat soieso de marokkaanse vrouw op zich tot de mooiste soort vrouw ter wereld behoort... qua uiterlijk



En je denkt dat dat te wijten valt aan het dagelijks eten van marmita...geloof je het zelf..

12-01-2009, 11:08

Citaat door MrAllure:
Weet ik niet... ben geen berber... maarre het viel me gewoon op dat berberse meiden gewoon veel lekkerdere figuurtjes hebben dan alle andere soorten marokkaanse meiden... wat niet wegneemt dat ik van mening ben dat soieso de marokkaanse vrouw op zich tot de mooiste soort vrouw ter wereld behoort... qua uiterlijk


Dan trouw je to0g met een rif meisje

12-01-2009, 11:09



Citaat door MrAllure:
Die mooie lekkere "mamitafiguurtjes"...
Ik weet zeker dat al die riffische meiden met die prachtfiguren het te danken hebben aan al die mamita...
Van jongs af aan al, bijna dagelijks, genoeg eiwitten en combinatie van brood met aardappels dus zetmeel en zetmeel... Dat zorgt voor die mooie volle perzikken, goeie cupmaat en een zandloperfiguurtje...




12-01-2009, 11:10
als je dagelijks mamita eet,....
woooooooooooooooow dat noem ik dan geen lekkere figuur hoor

12-01-2009, 11:10

Citaat door Lauren:
Igh kotsmisselijk wordt ik hiervan je bedoeld gewoon vetkleppen...tfoe




Pagina's : [1] 2 3 4 5 6