Bekijk volle/desktop versie : Joden doden moeder voor de ogen van haar kroost!



11-01-2009, 20:29
Isreaelische soldaten doden moeder 9laten geen ambulance komen) terwijlkinderen zitten te kijken, soldaten antwoorden dat dit normaalis,breken het helehuis overhoopen maken een muur kapot.De kinderen verweest achterlaten, en dit is dagelijkse kost....

"A Tape The IDF Doesn't Want You To See"

http://www.liveleak.com/view?i=6cc_1191761917

11-01-2009, 20:30


Dezelfde beelden


11-01-2009, 20:34
Ik kan hier zo kwaad om worden.
Ik zou best bij Hamas aan willen sluiten.






AIVD, was maar een grapje.

11-01-2009, 20:35
Hoeveel goodwill heeft Israel nu nog kun je je afvragen......

11-01-2009, 20:36


Joden hebben geen hart.

11-01-2009, 20:39

Citaat door Abu Hamza:
Isreaelische soldaten doden moeder 9laten geen ambulance komen) terwijlkinderen zitten te kijken, soldaten antwoorden dat dit normaalis,breken het helehuis overhoopen maken een muur kapot.De kinderen verweest achterlaten, en dit is dagelijkse kost....

"A Tape The IDF Doesn't Want You To See"

http://www.liveleak.com/view?i=6cc_1191761917


En dan snapt die zion israHel niet dat ze worden gehaat!!!

11-01-2009, 20:40

Citaat door Hmeds_Daughter:
Ik kan hier zo kwaad om worden.
Ik zou best bij Hamas aan willen sluiten.






AIVD, was maar een grapje.



En dan gelijk raar opkijken als de Palastijnen hun land willen verdedigen, worden ze gelijk terroristen genoemd. En wat israHel doet is wel rechtvaardig.. ze plegen daar gewoon opnieuw de Holocaust!!!

11-01-2009, 20:45
Dit doet zo'n pijn om te zien. Ik ben zo tegen onrechtvaardigheid.
Dit is onrechtvaardigheid ten voete uit.
Waarom doet niemand hier iets tegen? iedereen ziet deze beelden echt wel.
Maar het is politieke zelfmoord voor leiders om zich hierover uit te spreken. dit allemaal uit zelfprotectie. Geef je hier kritiek over dan kan het over zijn met je carriere, en vele arabische leiders willen hun carriere niet opgeven.
Ik heb geen enkel land (behalve de Turkse) de acties van Israel zien veroordelen.
What is going on?

11-01-2009, 20:46
Stel dat het verzet in Nederland tijdens de Duitse bezetting ineens van de Britten kregen te horen dat ze de grens met Belgie zouden gaan bewaken om te voorkomen dat er wapens ons land in werden binnengesmokkeld die gebruikt werden om de Duitse bezetter te bestrijden. Dat zouden we toch buitengewoon onrechtvaardig vinden, nietwaar?

Het argument dat we dit doen omdat Hamas een terroristische organisatie is, lijkt me onhoudbaar, gezien het feit dat Israel op grote schaal al decennialang de Palestijnse bevolking terroriseert.

11-01-2009, 20:48
Harteloze tering volk die joden

11-01-2009, 20:52
Er moet nou een plan van aanpak komen over hoe de wezen op te vangen.
Dit is gewoon verschrikkelijk om aan te zien. Joden zijn bang voor de dood, de shoe7ada Wal-Hamdoelilah niet. Dit is een strijd voor Allah, wat is mooier om als sha7ied te overlijden. Inna Allah ma3a Sabirien.

11-01-2009, 20:53

Citaat door Mr_Bruinsma:
Harteloze tering volk die joden



Hitler: 'I could have annihilated all Jews in the world, but I left some of them , so you will know why I was killing them'.

Hij had gelijk..

11-01-2009, 20:58


Hitler was voor het Arische Ras. En daar hoor jij niet bij, schat.
Maar ik begrijp je statement,.

11-01-2009, 21:06
La hwala wa la qouata illah billah..

11-01-2009, 21:07
waarom onschuldige mensen vermoorden,en het ergste kinderen!!!wat hebben de burgers er mee te maken??? en dit is dus met elke oorlog zo altijd zijn de burgers die vermoord worden terwijl de "ruzies" tussen de leiders van het land zijn
laat die leiders elkaar maar lekker afmaken maar blijf van de mensen af die kunnen er niks aan doen en hebben er niks mee te maken.Het zijn MOORDENAARS <en degene die ze steunen ook>anders kan je het niet noemen.En dan heb ik het over elke oorlog waar dan ook!ALs ze echt vrede willen dan zouden ze nooit aan een oorlog beginnen!!!met geweld bereik je toch niks??!!juist het tegenovergestelde,maar goed het zijn DOMME harteloze mensen.