Bekijk volle/desktop versie : topic 'hitler' was verwijderd nadat ik een reactie had geplaatst



11-01-2009, 16:24

Citaat door Muad_Dib:
Dat is toch precies wat Immanuel zegt! Het gaat niet om de argumenten maar om het feit dat het moslims zijn.
Zoiets als het voor Joran opnemen alleen omdat het een Nederlander is.
Wat moet jij blij zijn met zulke mensen in je kamp!
zolang de argumenten er zijn, wat scheelt er dan. iemand kan een tegenstander zijn van het jagen op herten simpelweg omdat hij een liefhebber is van de tekenfilm bambi, dat maakt ook helemaal niet uit want de argumenten liggen alsnog in zijn voordeel. wat echter wel als foutief en vreemd gedrag bestempeld kan worden is een voorstander zijn van een gruweldaad dat maar liefst honderden doden en duizenden gewonden op zijn geweten heeft onder de vermomming van zelfverdediging, dat is geen standpunt meer, maar lariekoek

11-01-2009, 16:29



Citaat door MonkeyDLuffy:
zolang de argumenten er zijn, wat scheelt er dan. iemand kan een tegenstander zijn van het jagen op herten simpelweg omdat hij een liefhebber is van de tekenfilm bambi, dat maakt ook helemaal niet uit want de argumenten liggen alsnog in zijn voordeel. wat echter wel als foutief en vreemd gedrag bestempeld kan worden is een voorstander zijn van een gruweldaad dat maar liefst honderden doden en duizenden gewonden op zijn geweten heeft onder de vermomming van zelfverdediging, dat is geen standpunt meer, maar lariekoek


Er stond veel meer rottigheid, het hoeft helemaal niet aan jou gelegen te hebben.

11-01-2009, 16:34

Citaat door HINDUSTAN:
Er stond veel meer rottigheid, het hoeft helemaal niet aan jou gelegen te hebben.


ja Jij .

11-01-2009, 16:36

Citaat door Mugabe:
ja Jij .


Hahaha

11-01-2009, 16:39



Citaat door HINDUSTAN:
Er stond veel meer rottigheid, het hoeft helemaal niet aan jou gelegen te hebben.
oftewel de roti is naar je hoofd gestegen

11-01-2009, 16:41

Citaat door MonkeyDLuffy:
oftewel de roti is naar je hoofd gestegen


Nee het was geen space-roti

11-01-2009, 16:46

Citaat door HINDUSTAN:
Nee het was geen space-roti


een extreme hoeveelheid doodgewone roti kan net zo goed een overdosis veroorzaken

11-01-2009, 16:48

Citaat door Rijmaraan:
Bedoel je de rösti?
waarschijnlijk niet

11-01-2009, 16:49

Citaat door Rijmaraan:
Bedoel je de rösti?



Hij bedoeld gewoon roti

11-01-2009, 16:50

Citaat door MonkeyDLuffy:
een extreme hoeveelheid doodgewone roti kan net zo goed een overdosis veroorzaken


'Overdaad schaadt', noemen ze dat, en geldt natuurlijk voor alles

11-01-2009, 16:57

Citaat door Karima_X:
Hij bedoeld gewoon roti


ik schreef roti, maar ik bedoel eigenlijk gewoon roti - zo, ik hoop dat het nu wel duidelijk is