Bekijk volle/desktop versie : help nog steeds bloedingen

11-01-2009, 15:33
hoi dames heb een probleem, ik ben 3 maanden geleden bevallen en gaf borstvoeding .. opeens werd ik ongesteld en bleef 2,5 week bloeden . het bloeden stopte niet dus was gestopt met borstvoeding en ben aan de pil begonnen. maar nu ben ik weer 2 weken verder en ondanks dat ik de pil slik ben ik nu weer aan het bloeden. word er echt gek van . en begrijp er niks van. heeft iemand dit ook meegmaakt?

11-01-2009, 15:48

niemand di eme kan helpen?

11-01-2009, 16:01
als 1e gefeliciteerd met je baby

2e ga naar een dokter

11-01-2009, 16:02
ja ben al geweest nr de gynocoloog maar die zag niks raars

11-01-2009, 16:02

ik zou naar je huisarts gaan.

11-01-2009, 16:03

Citaat door sjeema23:
ja ben al geweest nr de gynocoloog maar die zag niks raars

heb je een normale bevalling gehad?

11-01-2009, 16:08
ja heb opzich een normale bevalling gehad, was wel heel zwaar en had 2 lieter bloed verloren. huisarts heeft een zin om naar toe te gaan want die verwijst me door nr de gyno en daar ben ik al naar toe geweest weet het echt net meer

11-01-2009, 16:12

Citaat door sjeema23:
ja heb opzich een normale bevalling gehad, was wel heel zwaar en had 2 lieter bloed verloren. huisarts heeft een zin om naar toe te gaan want die verwijst me door nr de gyno en daar ben ik al naar toe geweest weet het echt net meer

die gyn van jou is niet goed.. gewoon weer terug gaan en vraag om en andere gyn..

heb ook zo iets met bloedingen, heb toen pilletjes voor gekregen, en daarna was het over

11-01-2009, 16:14
echt waar wat voor pilletjes?? ik ga zeker terug morgen en vraag om nog een onderzoek

11-01-2009, 16:20

Citaat door sjeema23:
echt waar wat voor pilletjes?? ik ga zeker terug morgen en vraag om nog een onderzoek

zou het niet meer weten wat voor pilletjes dat waren..

maar ik krege ze omdat ik door de prikpil juist 3 maanden lang bijna alleen maar heb gebloed.. werd er ziek van enzo..

had toen van die pilletjes gekregen, om menstruati weer normaal te krijgen.. en dat lukte, normalen menstruatie toen en geen constante bleodingen meer

11-01-2009, 16:20

Citaat door sjeema23:

Ga gewoon naar je huisarts terug..Sommige huisartsen moet ze lastig vallen voordat ze jou serieus nemen...