Bekijk volle/desktop versie : Laat je condooms Altijd in de auto liggen.



11-01-2009, 14:16
Las dit bij de kardashforum. De ik-persoon = een jongen!

Ik was gelukkig! Ik had al bijna een jaar een geweldige vriendin, en we besloten te gaan trouwen.
Het leven met haar was geweldig, ze was lief en sexy.
Alles wat een man maar wenst.
Er was slechts EEN ding wat mij dwars zat, .. haar zus.. , welke zelf ook niet mis was, maakte steeds avances naar mij en niet zo onopvallende ook!
Ik voelde mij er soms ongemakkelijk bij.
Op een dag riep ze mij bij zich om de bruiloft goed door te nemen.
Ze was immers Ceremonie meester. Dus ik ging er heen. Ze was alleen thuis, luchtig gekleed en fluisterde in mijn oor dat ik binnenkort getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens had die ze niet langer meer kon controleren.
Binnenkort zou ik mijn hart aan haar zus geven, dus wilde ze VOOR de bruiloft de liefde met mij bedrijven.
Wat kon ik zeggen, ik was geschokt! Ze liep de trap op en zei: 'Ik ga nu naar de slaapkamer en wacht op je.''
Even stond ik onderaan de trap, ik draaide me om en liep naar de voordeur... ik opende hem en liep richting mijn auto, en daar stond haar vader.
Met tranen in zijn ogen zei hij: 'Je hebt de laatste test doorstaan, mijn jongen. Je bent de ideale man voor mijn dochter (dochter 1) Welkom in de familie. ''

Moraal van het verhaal:
LAAT JE CONDOOMS ALTIJD IN DE AUTO LIGGEN!!

voordiegene die het niet snappen.. Die jongen wilde condooms gaan pakken uit zijn auto.. maar de vader dacht dus dat hij naar huis zou gaan!


11-01-2009, 14:25

wuhauaha voorsgutt

11-01-2009, 14:37


Ki7 ki7 ki7 ki7

11-01-2009, 15:11
whahahahaahhahahahahah

11-01-2009, 15:23

Hahaha ik vind deze echt goed

11-01-2009, 15:29

Citaat door 3Birds:
Las dit bij de kardashforum. De ik-persoon = een jongen!

Ik was gelukkig! Ik had al bijna een jaar een geweldige vriendin, en we besloten te gaan trouwen.
Het leven met haar was geweldig, ze was lief en sexy.
Alles wat een man maar wenst.
Er was slechts EEN ding wat mij dwars zat, .. haar zus.. , welke zelf ook niet mis was, maakte steeds avances naar mij en niet zo onopvallende ook!
Ik voelde mij er soms ongemakkelijk bij.
Op een dag riep ze mij bij zich om de bruiloft goed door te nemen.
Ze was immers Ceremonie meester. Dus ik ging er heen. Ze was alleen thuis, luchtig gekleed en fluisterde in mijn oor dat ik binnenkort getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens had die ze niet langer meer kon controleren.
Binnenkort zou ik mijn hart aan haar zus geven, dus wilde ze VOOR de bruiloft de liefde met mij bedrijven.
Wat kon ik zeggen, ik was geschokt! Ze liep de trap op en zei: 'Ik ga nu naar de slaapkamer en wacht op je.''
Even stond ik onderaan de trap, ik draaide me om en liep naar de voordeur... ik opende hem en liep richting mijn auto, en daar stond haar vader.
Met tranen in zijn ogen zei hij: 'Je hebt de laatste test doorstaan, mijn jongen. Je bent de ideale man voor mijn dochter (dochter 1) Welkom in de familie. ''

Moraal van het verhaal:
LAAT JE CONDOOMS ALTIJD IN DE AUTO LIGGEN!!

voordiegene die het niet snappen.. Die jongen wilde condooms gaan pakken uit zijn auto.. maar de vader dacht dus dat hij naar huis zou gaan!









Hahahahahahahahahahahahaha
Kortom geweldig!

11-01-2009, 16:05
Ik vind m wel grappig

11-01-2009, 16:17
En nu?? doet hij nu zogenaamd normaal tegen die zus??? Hij zal echt wel over haar fantaseren.....

11-01-2009, 16:26
fantaseren hehehe

11-01-2009, 16:28
3la prehistorie verhalen, is kapotoud man.

11-01-2009, 16:39

Citaat door Grover:
fantaseren hehehe


Terwijl hij zijn vrouw neu-kt fantaseert hij over haar zus...of over een trio....

11-01-2009, 16:49
wuhahahah dankjewel voor de tip

11-01-2009, 16:58

Heb ze standaard in een pakje in mijn stoel zitten in de auto.. Vorige week had ik mijn kleine neefje achterin en die zat weer te graaien tovert ie die dingen te voorschijn.. hahahaha

Gelukkig ware we met zen 2 en was er verder niemand bij

11-01-2009, 19:04
OUDOUDOUDOUDOUD ik krijg het alleen nog kouder van OUDE VERHALEN!