Bekijk volle/desktop versie : Hou je van NBA Basketbal ..dan kan je het hier live zien



Pagina's : [1] 2

10-01-2009, 22:50
http://www.atdhe.net/

10-01-2009, 23:51


pff.bored...nl is een voetballand...heeft weinig nut dit te gaan promoten...straks kom je met honkbal, en ijshockey

als je in de VS met voetbal aan komt zetten roept ook iedereen GAAP

10-01-2009, 23:53

Citaat door Sellatin:
pff.bored...nl is een voetballand...heeft weinig nut dit te gaan promoten...straks kom je met honkbal, en ijshockey

als je in de VS met voetbal aan komt zetten roept ook iedereen GAAP


Beetje variatie in Sporthoekje kan geen kwaad.

10-01-2009, 23:54

Citaat door Miss_WafWaf:

Beetje variatie in Sporthoekje kan geen kwaad.



Inderdaad

10-01-2009, 23:56



Citaat door Breaking_News:
Inderdaad


we hebben variatie genoeg...we doen hier engels voetbal, spaans, nederlands, italiaans, marokaans elftal, nederlands elftal, africa cup...

variatie genoeg

11-01-2009, 00:04

Citaat door Breaking_News:
Inderdaad



11-01-2009, 00:05

Citaat door Sellatin:
we hebben variatie genoeg...we doen hier engels voetbal, spaans, nederlands, italiaans, marokaans elftal, nederlands elftal, africa cup...

variatie genoeg


Keer op keer voetbal, komt mij wel de strot uit, ben ook nieuwsgierig naar andere sporten.

11-01-2009, 00:24

Citaat door Miss_WafWaf:
Keer op keer voetbal, komt mij wel de strot uit, ben ook nieuwsgierig naar andere sporten.


tja zoals ik al zei..nl is een voetballand

11-01-2009, 00:58

Citaat door Sellatin:
pff.bored...nl is een voetballand...heeft weinig nut dit te gaan promoten...straks kom je met honkbal, en ijshockey

als je in de VS met voetbal aan komt zetten roept ook iedereen GAAP


wat zeik je? Ik kijk liever naar NBA dan de meeste wedstrijden die er dit weekend te zien zijn hoor ..

Boxen
NFL
NBA

zijn allemaal interessant als je voor andere dingen openstaat, ipv alleen maar voetbal .. zoals voetbal zn wereldsterren heeft zoals Messi, Kaka en C.Ronaldo .. hebben de bovengenoemde sporten dat ook, en dat maakt ze interessant.

11-01-2009, 01:08

Citaat door Cllash:
wat zeik je? Ik kijk liever naar NBA dan de meeste wedstrijden die er dit weekend te zien zijn hoor ..

Boxen
NFL
NBA

zijn allemaal interessant als je voor andere dingen openstaat, ipv alleen maar voetbal .. zoals voetbal zn wereldsterren heeft zoals Messi, Kaka en C.Ronaldo .. hebben de bovengenoemde sporten dat ook, en dat maakt ze interessant.
wat zeikt uzelf...ik vind ze toevallig niet zo intresant daar basseer ik mijn mening op...

Voetbal is voor mij de sport, en voor vele andere hier, want er wordt gelukkig verder niet veel andere topics geopend dan voetbal..en soms wat vechtsport, maar daar kan ik nog meeleven.

maar dat we hier basketbal, honk, of curling gaan bijhouden..dat gebeurt gelukkig niet

11-01-2009, 01:20
ik ben nu Charlotte - Washington aan het kijken

11-01-2009, 01:23

Citaat door Breaking_News:
ik ben nu Charlotte - Washington aan het kijken

o ..jemig..kun je het aub voor me opnemen...ik vrees dat ik het moet missen

11-01-2009, 01:25



Citaat door Sellatin:
o ..jemig..kun je het aub voor me opnemen...ik vrees dat ik het moet missen



doe niet stoer a l3robi .....ga slapen want morgen moet Raja Casablanca voetballen die moet je opnemen

11-01-2009, 01:32

Citaat door Breaking_News:
doe niet stoer a l3robi .....ga slapen want morgen moet Raja Casablanca voetballen die moet je opnemen

ik doe niet stoer, ik hou van cynisme....ga zelf slapen...hou me wel op de hoogte hoor van charlotte, washington..anders wordt ik gek.

11-01-2009, 01:36

Citaat door Sellatin:
ik doe niet stoer, ik hou van cynisme....ga zelf slapen...hou me wel op de hoogte hoor van charlotte, washington..anders wordt ik gek.



Ik hou je nu op de hoogte

het staat 23 -31 voor Wizzard.....Mohammed speelt goed en Rachid ook (wallah is geen grap)

Pagina's : [1] 2