Bekijk volle/desktop versie : Ik ga verder op adhdtje zijn topic



Pagina's : [1] 2

10-01-2009, 20:35



deusje!! het is juist die zenders die je ogen openen!!! door de nederlandse of belgische zenders ga je het niet erg vinden!!


maar aljazeera opent je ogen

10-01-2009, 20:36


wrm heeft ie het weggehaald?

beelden drukken uit meer dan 1000 woorden...schrikt af he, de waarheid

10-01-2009, 20:38
als je dat ogen openen noemt.. dat is jkeihard inspelen op emoties van mensen. is niet objectief meer. dat is mijn mening

10-01-2009, 20:39

Citaat door _______________:
wrm heeft ie het weggehaald?

beelden drukken uit meer dan 1000 woorden...schrikt af he, de waarheid

omdat sommige mensen geen beelden van dode kinderen nodig hebben om te beseffen dat de wereld fucked up is

10-01-2009, 20:41



Citaat door Deusje:
omdat sommige mensen geen beelden van dode kinderen nodig hebben om te beseffen dat de wereld fucked up is



sommige willen het niet zien, een schuldgevoel is a bitch, dus geef een euro aan de kankerstichting en koop je schuldgevoel weg.


wereld is fucked op, maar Centraal stations all over the country zitten vol met ons wachtend op ons m.nl date

















just showing ya'll your true colors

10-01-2009, 20:43

Citaat door fatimake:

deusje!! het is juist die zenders die je ogen openen!!! door de nederlandse of belgische zenders ga je het niet erg vinden!!

maar aljazeera opent je ogen


nederlandse zenders laten de halve waarheid zien.. met nog een eigen draai aan! denk aan... terroristische aanslag van hamas , maar als isreal schiet.. noemen ze dan beschieting!!!


aljazeera laat de harde waarheid zien!!! maar deharde waarheid is wel duidelijk!!! dat de wereld aan het vergaan is

10-01-2009, 20:43

Citaat door _______________:
wrm heeft ie het weggehaald?

beelden drukken uit meer dan 1000 woorden...schrikt af he, de waarheid



ja het is dat juist dat de ogen van een mens opent

en nogmaals mijn excuses had jou reactie verkeerd begrepen!!!

10-01-2009, 20:45

Citaat door Deusje:
omdat sommige mensen geen beelden van dode kinderen nodig hebben om te beseffen dat de wereld fucked up is



ja dat klopt ik eet en drink

en als ik hoor daar is er een auto ongeluk gebeurd of een oorlog en ik zie geen beelden dan ga ik zeggen ooh dat is erg maar dan kan ik niet meevoelen wat zij voelen

maar als ik de beelden zie van dode kinderen of een vrouw die wordt aangevallen dan besef ik van hey dit is erger dan ik had verwacht en dat opende mijn ogen


DUS JA BEELDEN ZIJN NODIG

10-01-2009, 20:47

Citaat door verdwaalde:
nederlandse zenders laten de halve waarheid zien.. met nog een eigen draai aan! denk aan... terroristische aanslag van hamas , maar als isreal schiet.. noemen ze dan beschieting!!!


aljazeera laat de harde waarheid zien!!! maar deharde waarheid is wel duidelijk!!! dat de wereld aan het vergaan is



DEUSJE KOM HIER EENS LEZEN

ik was op een belgische zender het nieuws aan het zien weetje wat daar op kwam

oorlog in gaza maar wat dan met de rest van het land 60 km verder zie je mensen zonnebaden, ijsjes eten en genieten van de zon! noem je dat meeleven??

nee ze laten zien dat de oorlog toch niet erg is toch??

10-01-2009, 20:49

Citaat door fatimake:
ja dat klopt ik eet en drink

en als ik hoor daar is er een auto ongeluk gebeurd of een oorlog en ik zie geen beelden dan ga ik zeggen ooh dat is erg maar dan kan ik niet meevoelen wat zij voelen

maar als ik de beelden zie van dode kinderen of een vrouw die wordt aangevallen dan besef ik van hey dit is erger dan ik had verwacht en dat opende mijn ogen


DUS JA BEELDEN ZIJN NODIG

er zijn grenzen.. 10 keer dezelfde doden laten zien is nergens voor nodig

10-01-2009, 20:50

Citaat door Deusje:
er zijn grenzen.. 10 keer dezelfde doden laten zien is nergens voor nodig



ze laten niet 10 keer dezelfde doden laten zien!

er zijn nu ruim 800 doden gevallen...
ze hebben al moeite om de nieuwe steeds erbij te houden..

en ik ben het eens met fatimke..

beelden doen het oog zien maar laten het hart vooral voelen!!
als je iets hoort is anders dan als je iets met je ogen ziet!

10-01-2009, 20:52

Citaat door Deusje:
er zijn grenzen.. 10 keer dezelfde doden laten zien is nergens voor nodig



zoals ik dacht was jij een nederlander? heb jij wel aljazeera

kijk eerst aljazeera voor dat je hier komt zeiken over 10 keer dezelfde dode laten zien


ze laten alles live zien.. daarstraks twee helicopters live he je zag altijd een vonk in de lucht ze ware toen aant schieten in vijf min zeker 20 bommen laten vallen noem jij dat niet erg??


dus jongedame als je aljazeera hebt dan daag ik je nu uit om te gaan kijken en over een paar uurs trg kijken en je zal zien of het dezelfde beelden zijn wij hebben drie tv's en op ene staat aljazeera altijd aan

10-01-2009, 20:53



Citaat door fatimake:

DEUSJE KOM HIER EENS LEZEN

ik was op een belgische zender het nieuws aan het zien weetje wat daar op kwam

oorlog in gaza maar wat dan met de rest van het land 60 km verder zie je mensen zonnebaden, ijsjes eten en genieten van de zon! noem je dat meeleven??

nee ze laten zien dat de oorlog toch niet erg is toch??

wat versta je onder medeleven? dat er 24/7 beelden van dode mensen op tv moet zijn?

ik weet niet of je het door hebt maar leven gaat gewoon door. klinkt heel hard en ik vind echt wel erg wat er in israel gebeurd maar besef jij eigenlijk ook wel dat op dit moment mensen doodvriezen omdat rusland zo nodig de askraan dichtdraait en dat in darfur dagelijks honderden, lees: HONDERDEN mensen door oorlog om het leven komen.. en dan noem jij eljazeera objectief?? laat me niet lachen..

10-01-2009, 20:54

Citaat door verdwaalde:
ze laten niet 10 keer dezelfde doden laten zien!

er zijn nu ruim 800 doden gevallen...
ze hebben al moeite om de nieuwe steeds erbij te houden..

en ik ben het eens met fatimke..

beelden doen het oog zien maar laten het hart vooral voelen!!
als je iets hoort is anders dan als je iets met je ogen ziet!



ja wollah jij begrijpt mij teminste deusje is onwetend volgens mij ze moest aljazeera eens opzetten dan zal ze anders praten"typen"

10-01-2009, 20:56

Citaat door fatimake:
zoals ik dacht was jij een nederlander? heb jij wel aljazeera

kijk eerst aljazeera voor dat je hier komt zeiken over 10 keer dezelfde dode laten zien


ze laten alles live zien.. daarstraks twee helicopters live he je zag altijd een vonk in de lucht ze ware toen aant schieten in vijf min zeker 20 bommen laten vallen noem jij dat niet erg??


dus jongedame als je aljazeera hebt dan daag ik je nu uit om te gaan kijken en over een paar uurs trg kijken en je zal zien of het dezelfde beelden zijn wij hebben drie tv's en op ene staat aljazeera altijd aan

uitdagen?? ga spelen man.. dit is maar een forum..

ik ben geen nederlander en heb ook geen eljazeera maar ik heb genoeg vrienden met schotel en zo dus ik zie heus wel die beelden.

en als je perse gelijk wil halen en dat je een fijn gevoel geeft; je hebt gelijk meid..

Pagina's : [1] 2