Bekijk volle/desktop versie : Als de test negatief is .....?



Pagina's : [1] 2

10-01-2009, 17:33
Als je zwanger bent en je denkt en miskraam te hebben gehad zie je dat ook als je de test heb gedaan? Dan geeft ie als het goed is dat je niet zwanger bent?

10-01-2009, 17:34


Hoeft volgens mij niet perse. Als er nog zwangerschapshormoon in je lijf zit dan geeft de test positief aan terwijl je al een miskraam hebt gehad.

10-01-2009, 17:36
Volgens mij blijft het zwangersschapshormoon nog een tijdje in jouw lichaam zitten. Dus dan geeft de test waarschijnlijk positief aan. Als je niet zeker bent van een miskraam kun je het beste een echo laten doen.
Ik laat de inwendige echo nooit doen. Ben bang dat ze dan juist een miskraam opwekken dus ik wacht dan gewoon af tot 7 weken zwangerschap.

10-01-2009, 17:36
Nee meid als je zwanger bent of bent geweest blijft het zwangerschapshormoon nog een tijdje in je bloed. dus als je een miskraam hebt gehad, dan heb je nog steed een positief resultaat als je test doet.

10-01-2009, 17:38


Heb je al gebeld met je verloskundige?

10-01-2009, 17:38

Citaat door Radijsje_:
Volgens mij blijft het zangersschapshormoon nog een tijdje in jouw lichaam zitten. Dus dan geeft de test waarschijnlijk positief aan. Als je niet zeker bent van een miskraam kun je het beste een echo laten doen.
Ik laat de inwendige echo nooit doen. Ben bang dat ze dan juist een miskraam opwekken dus ik wacht dan gewoon af tot 7 weken zwangerschap.



Klinkt alsof je al iets van 8 kinderen hebt haha!

Maar hier doen ze een inwendige echo tot veel meer dan 7 weken, wel iets van 10 a 12 weken.

10-01-2009, 17:41
Ik lees net op een site dat het zwangerschapshormoon zelfs tot 6 weken na miskraam in jouw lichaam kan blijven zitten. Er was een vrouw die 5 weken 5 dagen zwanger was en die had het hormoon na 8 weken nog in haar lichaam

10-01-2009, 17:41

Citaat door Radijsje_:
Volgens mij blijft het zangersschapshormoon nog een tijdje in jouw lichaam zitten. Dus dan geeft de test waarschijnlijk positief aan. Als je niet zeker bent van een miskraam kun je het beste een echo laten doen.
Ik laat de inwendige echo nooit doen. Ben bang dat ze dan juist een miskraam opwekken dus ik wacht dan gewoon af tot 7 weken zwangerschap.




Nee, joh. Ik heb begin van me zwangerschap met 7,8,9 en 10 weken een inwendig echo gehad, hamdoellah niets aan de hand.

10-01-2009, 17:46
Ik vind inwendig ook eng.K heb pas afspraak 22 januari en dat is zoo stom want dan zit ik in onzekerheid

10-01-2009, 17:48
En k heb gehoord dat je hevige bloedingen krijgt en buikkrampen dat had ik dus niet. Iedereen zegt je maakt je druk om niets maar tog ben k bang dat er iets niet klopt

10-01-2009, 17:51
ik heb een vroege miskraam gehad, en toen ik een zwangerschap test deed was ie negatief, en in het ziekenhuis had ik wel zwangerschap hormoon in mijn bloed.

10-01-2009, 17:53
bloed je nog meid?

10-01-2009, 17:54


Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook een bloeding gehad , dus ik belde de verkoskundige, vertelde de assistente dat ik een miskraam had maar dat ik de volgende dag moest komen om te controleren. Dus ik hele in stress en huilen enzz.. ga ik de volgende dag naar de verloskundige deed ze een echo bij ( niet inwendig) bleek dat ik al bijna 3 maanden zwanger was
Bloedingen komt vaak voor bij zwangere vrouwen meende 1 op de 5 vrouwen heeft er last van, en als je geen krampen hebt is het meestal vooral op het begin een innestellingsbloeding.
Dus maak je geen zorgen en misschien kun je bellen dat je sneller terecht kunt.

Khair inshallah en alles is mektab.

10-01-2009, 17:57

Citaat door toutou20:
bloed je nog meid?

Nee schat gelukkig niet het ws niet veel ofzo maar tog ik vind het vervelend dat ik zolang moet wachten voordat k het weet snapje daarom
en k d8 misschien als je met een test kan zien dan ga k die halen. Dan weet k tenminste wat dan helemaal niets

10-01-2009, 17:59

Citaat door Saadiaatje:
Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook een bloeding gehad , dus ik belde de verkoskundige, vertelde de assistente dat ik een miskraam had maar dat ik de volgende dag moest komen om te controleren. Dus ik hele in stress en huilen enzz.. ga ik de volgende dag naar de verloskundige deed ze een echo bij ( niet inwendig) bleek dat ik al bijna 3 maanden zwanger was
Bloedingen komt vaak voor bij zwangere vrouwen meende 1 op de 5 vrouwen heeft er last van, en als je geen krampen hebt is het meestal vooral op het begin een innestellingsbloeding.
Dus maak je geen zorgen en misschien kun je bellen dat je sneller terecht kunt.

Khair inshallah en alles is mektab.

Ik hoop dat er iets aan de hand is insha Allah.

Pagina's : [1] 2