Bekijk volle/desktop versie : ken je dat?



10-01-2009, 16:23
dat je vrij bent maar totaal nergens zin in?

ik heb dat dus nu....ik ben en blijf maar moe

heb een berg was waar je u tegen zegt, vaatwasser moet ook leeg en vol gemaakt worden en ik moet koken.....ben niet verder gekomen dan de kids voederen en wassen.....voel me schuldig

morgen gaan we waarschijnlijk naar ballorig en ik heb er een hekel aan als er rommel is en het niet schoon is wanneer ik maandag weer moet werken

kdenk dat ik dan alleen maar de was doe vandaag en een stofzuiger erdoorheen en de keuken....morgen de rest.....heb zo geeeeen zin!

10-01-2009, 16:29


Lieverd, Iedereen heeft wel eens zo'n dag!
Doe gewoon het noodzakelijke, en laat de rest gewoon voor wanneer je er wel fut voor hebt...
Weet je wat ik altijd heb, ik loop er tegen aan te hikken en als ik eenmaal begin dan vind ik het niet erg... Maar om me ertoe te zetten... hahaaha
Succes


10-01-2009, 16:30

Citaat door Yasmina1:
dat je vrij bent maar totaal nergens zin in?

ik heb dat dus nu....ik ben en blijf maar moe, rode kruis is op bezoek....

heb een berg was waar je u tegen zegt, vaatwasser moet ook leeg en vol gemaakt worden en ik moet koken.....ben niet verder gekomen dan de kids voederen en wassen.....voel me schuldig

morgen gaan we waarschijnlijk naar ballorig en ik heb er een hekel aan als er rommel is en het niet schoon is wanneer ik maandag weer moet werken

kdenk dat ik dan alleen maar de was doe vandaag en een stofzuiger erdoorheen en de keuken....morgen de rest.....heb zo geeeeen zin!



Ie3ouk hou die rode kruis lekker voor jezelf....!

10-01-2009, 16:31
meisje, ik heb het ook ik heb liever dat ik op de bank hele dag zit, maar ja er moet wat gedaan worden daarom ben ik nu bezig met schoonmaak en koken zodat ik straks lekker kan genieten, sta op met die dikke kont hihihihihi

10-01-2009, 16:34



Citaat door RENTMEESTER:
Ie3ouk hou die rode kruis lekker voor jezelf....!



if you can's stand the heat then stay out of the kitchen!

jij kiest ervoor op de wvdmv te komen meneer!

10-01-2009, 16:36

Citaat door Realiteit01:
meisje, ik heb het ook ik heb liever dat ik op de bank hele dag zit, maar ja er moet wat gedaan worden daarom ben ik nu bezig met schoonmaak en koken zodat ik straks lekker kan genieten, sta op met die dikke kont hihihihihi



een dikke kont heb ik niet maar ja...ik ga opstaan ik ga in elk geval stofzuigen, keuken opruimen, koken en wasjes wegwerken.......de rest zie ik wel....

morgen vroeg op om de was weg te vouwen en te dweilen....dan kan mijn zoon lekekr spelen in ballorig

idd, soms moet je sommige dingen opzij zetten voor de kids of jezelf!