Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Nieuwe start nieuwe pogingen tot het afvallen!



Pagina's : [1] 2 3

10-01-2009, 12:35
Ik weeg nu 79 kilo zaterdag 10 januari

en mijn doel is 19 kilo afvallen.

mijn lengte is 1.68


Ieder dag zal ik eeb verslagje doen.

za 10 januari weeg ik 79 kilo.

ik ga alsvolgt te werk.

Volgende week sluit ik voor 3 maanden een fitnesslidmaatschap aan. Het is de bedoeling dat ik daardoor sneller ga afvallen.

en natuurlijk volg ik een dieet.

ik hoop dat het bijhouden van mij resultaten... mij motiveert om ermee door te gaan.

Ik woog voor mijn zwangerschap 57 kilo en ben tijdens mijn zwangerschap 50 kilo aangekomen. ... ben nu vanaf mijn zwangerschap 28 kilo afgevallen

nu de laatse 19 kilo incha allah.

10-01-2009, 12:40


Het effect van bewegen
Door sport en bewegen …
Kun je beter tegen stress
Zit je lekkerder in je vel
Ben je weerbaarder
Blijf je er jonger uitzien
Blijf je slanker
Ontmoet je nieuwe mensen
Kun je milde vormen van depressie voorkomen
Blijven ouderen vaak langer zelfstandig wonen
Krijg je een betere nachtrust
Leren kinderen omgaan met regels
Leer je doorzetten om te winnen
Kun je even alles van je afzetten
Heb je plezier met elkaar
Heb je minder kans op chronische aandoeningen en hart- en vaatziekten
Heb je minder kans op diverse vormen van kanker
Ontwikkelen kleine kinderen hun motoriek
Krijgen kinderen zelfvertrouwen
Neemt de productiviteit van werknemers toe
Kun je beter relativeren
Krijg je meer weerstand en word je minder snel ziek

10-01-2009, 12:42
Hoe beweeg ik elke dag 30 minuten?
Doe de Beweegtest en vind uit welke sport bij jou past
Pak de fiets in plaats van de auto
Neem de trap in plaats van de lift
Ga lopend of met de fiets naar de supermarkt
Was de auto zelf in plaats van de wasstraat
Loop een extra rondje met de hond
Stap een halte vroeger uit en wandel een stukje
Maak het huis grondig schoon
Ga wandelen met een vriendin en klets lekker bij!
Zoek een leuke fietstocht uit
Eet al wandelend de lunch op in de frisse lucht
Zoek een sport uit die u leuk vindt!

10-01-2009, 12:51
Ik doe met je mee.

Ik weeg 77 kilo. Ik wil graag eerst 10 kilo afvallen. Daar zal ik al heel blij mee zijn.
Ik zit helemaal niet lekker in me vel.

Ik was altijd heel sportief en had een mooie strakke buik maar sinds een jaar ben ik (te)veel aangekomen.

Ik ga 5 keer per week sporten in de sportschool. De dagen dat ik niet kan ga ik thuis springtouwen.

Verder ga ik elke dag 6 kleine maaltijden eten.

Ik maak een planning voor een hele week, wat ik ga eten en welke sport ik ga doen.

Ik mis gewoon de motivatie om door te zetten.

10-01-2009, 12:54


Is goed meid als we elkaar motiveren dan lukt het veel beter

ik ga weetje plaatsen en tips als hulpmiddeltjes...

10-01-2009, 12:57

Citaat door amira00:
Is goed meid als we elkaar motiveren dan lukt het veel beter

ik ga weetje plaatsen en tips als hulpmiddeltjes...



Dat denk ik ook..

10-01-2009, 13:01
Vetverbranders

Knoflook: Ik hou heel veel knoflook, voornamelijk vanwege zijn aroma. Echter, veel mensen haten omdat het leidt tot slechte adem. Nu, als u een van deze mensen, die u nodig heeft om te beslissen welke is belangrijker voor u: wilt u een 'schone' adem of afvallen? Als je wilt afvallen, dan moet u misschien wel een kleine 'offer' in de vorm van slechte adem.

In het geval u niet weet, knoflook verhoogt uw metabolische tarief, alsook insuline niveaus, die op zijn beurt leidt tot gewichtsverlies.

Ginger-gember: Even belangrijk is als knoflook gember, dit is de zoveelste 'moet' gewichtsverlies super voedsel moet u regelmatig consumeren. Net zoals knoflook, gember helpt ook bij het stimuleren van uw metabolische tarief.

Apple: Weet u dat de pectine u meer consumeren, hoe moeilijker het zou zijn om vetten te vestigen in je lichaam als vetafzettingen? Appelen bevatten veel pectine, dus vergeet niet om dit gewichtsverlies super eten in uw dieet.

Weer een andere vruchten die je kan helpen afvallen is bessen. Net zoals appelen, bijna alle soorten bessen bevatten pectine ook.

Water: Laten we niet vergeten lieve water die de voedingsbodem van ons lichaam. Water heeft vele voordelen, waarvan het ene is dat het verhoogt uw metabolische tarief. Een ander voordeel is dat het ontgift uw lichaam door het verwijderen van alle gifstoffen, eenmaal je lichaam krijgt ontdoen van deze toxines, gewicht verliezen zou makkelijker voor je.

Groene thee: Stop de gewone thee drinken en te vervangen door groene thee. Voor het geval u niet weet, groene thee stimuleert uw metabolische tarief toe te passen op de astronomisch hoge niveau. Hoe meer groene thee u consumeren, des te hoger je metabolisme zou zijn. Je moet drinken een minimum van 1 kop warme groene thee per dag. Vergeet niet een beetje citroensap en honing aan als zij voor de thee lekker

10-01-2009, 13:04
Ik hoop dat jullie hieraan wat hebben. Ik ga nu boodschappen doen.... en ga gember wortel aanschaffen....

die ik vervolgens ga raspen en in een 1.5 litter fles water ga doen. Ik ga dit nuttigen.. op de ochtend en in de avond incha allah.

tot dan en tot verslagziens

10-01-2009, 13:06

Citaat door amira00:
Ik hoop dat jullie hieraan wat hebben. Ik ga nu boodschappen doen.... en ga gember wortel aanschaffen....

die ik vervolgens ga raspen en in een 1.5 litter fles water ga doen. Ik ga dit nuttigen.. op de ochtend en in de avond incha allah.

tot dan en tot verslagziens



Is goed meid,

laat nog even weten hoe je de andere zwangerschapkilos bent kwijtgeraakt!

10-01-2009, 15:20
Welke dieet ga je doen ...
En heeft hier iemand verstand met de south beach dieet?

10-01-2009, 19:26
whahaah ...

10-01-2009, 20:04
upperrdee pup

Hoi meiden ... de eerste kilos waarvan ik ben afgevallen ... was puur gezond eten en iedere ochtend deed ik buikdansen en bewegen ... zo kwam ik ervan af.

10-01-2009, 23:39


Ik vond het leuk zoals je het zei , en meid je bent niet de enige

10-01-2009, 23:40

Citaat door amira00:
upperrdee pup

Hoi meiden ... de eerste kilos waarvan ik ben afgevallen ... was puur gezond eten en iedere ochtend deed ik buikdansen en bewegen ... zo kwam ik ervan af.


Doe je buikdansen op sportschool?

12-01-2009, 11:07
hallo dames... buikdansen deed ik gewoon thuis... en echt als je dit 1 uur per dag doet.. dan krijg je binnen een mum van tijd weer een platte buik.

Zelf had ik echt 4 vetkwabben aan mn buik zitten... door buikdansen zijn die helemaal verdwenen. ik dacht echt er nooit van af te komen. hamdoulilah is gelukt.. nu nog de laatste 14 kilo..

Pagina's : [1] 2 3