Bekijk volle/desktop versie : Ruzie met mijn buurman



09-01-2009, 18:28

Citaat:
Stel
Je hebt een conflict met je buurman, we zijn elkaar al een paar keer in de haren gevlogen. Wie gelijk heeft is niet eenvoudig maar de hele straat vindt het vervelend. Ondertussen heeft de buurman een hek om ons huis gezet en beslist wie er in en uit mag. Ook als ik in mijn huis van de ene naar de andere kamer wil moet ik toestemming vragen aan mijn buurman. Hij beslist ook dat ik soms dagenlang niet naar de badkamer mag of de keuken! De hele straat vindt dat dit echt niet kan en zegt dat mijn buurman daarmee moet stoppen. Maar hij heeft daar maling aan en pakt doodleuk stukken van mijn moestuin af of bouwt weer een nieuwe schuur op mijn grond. En dit gaat, ondanks alle klachten uit de hele straat, jarenlang ongestraft gewoon door...
Wij raken op een gegeven moment alles kwijt; onze baan, onze scholen, onze dokters en medicijnen, onze voedsel, onze toekomst. Uiteindelijk gooien mijn familie en ik van pure frustratie stenen over de schutting. Gek hè? De kans dat we iemand raken is klein maar we proberen het toch, wat hebben we te verliezen? We zijn alles al kwijt! Maar mijn buurman heeft een toren gebouwd en kan overal op mijn grond kijken. Af en toe schiet hij met zijn grote geweer op ons. Aan onze kant vallen slachtoffers, ook kinderen.

En sommigen hebben dan begrip voor mijn buurman. Moeten we maar niet met stenen gooien, hij verdedigt zich toch alleen maar?
Herkenbaar voor iemand?

06-02-2009, 17:23


whaaahaa ik heb elke ochtend ruzie met me buurman!!!!
(hij vind dat ik te veel lawaai maak als ik sochtends de deur uit ga en ik maak heb daar door dus wakker):P