Bekijk volle/desktop versie : ik ga helemaal stuk



Pagina's : [1] 2 3

09-01-2009, 16:30
Een vrouw in Saoedi-Arabië heeft haar man aangeklaagd omdat ze nog steeds maagd is.

Het stel is drie jaar getrouwd en ze pikt het niet dat hij geen seks met haar wil hebben, meldt de Saoedische krant Okaz vrijdag.

De vrouw was naar de huisarts gegaan om te klagen over haar gebrek aan seks. Ze schaamde zich daar erg over. De vrouwelijke arts nam vervolgens contact op met de vader van de vrouw. Die eist via de islamitische rechtbank dat de man zijn dochter afstaat.

Die weigerde dit, dus vader en dochter willen een schadevergoeding van bijna 4.000 euro.

Volgens de advocaat van de sekloze man is hij impotent. Hij eist op zijn beurt de bruidsschat van bijna 8.000 euro terug.


bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2964471/__Man_aangeklaagd_voor_maagdelijkheid__.html?p=16, 2

09-01-2009, 16:35


hahahahahaha dit is echt schandalig....

09-01-2009, 16:36
Klinkt als onzin, een bruidschat van 8.000 euro in KSA, klinkt als onzin...

09-01-2009, 16:36
Ik vind er niks grappigs aan. Ik vind het juist heel erg zielig.

09-01-2009, 17:10


wuahahaha 3la wereld waarin we leven je hoort tegenwoordig alleen maar gekke dingen

09-01-2009, 17:12
voel je je niet meer down

09-01-2009, 17:19
Meskiena, na 3 jaar! Ze heeft het wel lang volgehouden zeg!

09-01-2009, 17:29
Echt voorschut dit.

09-01-2009, 17:51
zielig voor de vrouw, snap niet waarom hij dit niet voo rhet huwelijk heeft aangegeven, loser

09-01-2009, 18:33
Ik vind het echt niet grappig hoor! Miskiena hoe moet zij zich wel hebben gevoeld 3Jaar lang afgewezen En dan praten we nog niet over de schaamte dat ze het met niemand er over durft te hebben

Gelukkig nam de vader het wel voor der op
Ik denk persoonlijk dat het een homo is Want welke man kan 3jaar lang van een vrouw afblijven? En dat nog wel in Saoedi-Arabië!

09-01-2009, 18:36
niet goed geld terug

09-01-2009, 18:37

Citaat door _prive_:
Een vrouw in Saoedi-Arabië heeft haar man aangeklaagd omdat ze nog steeds maagd is.

Het stel is drie jaar getrouwd en ze pikt het niet dat hij geen seks met haar wil hebben, meldt de Saoedische krant Okaz vrijdag.

De vrouw was naar de huisarts gegaan om te klagen over haar gebrek aan seks. Ze schaamde zich daar erg over. De vrouwelijke arts nam vervolgens contact op met de vader van de vrouw. Die eist via de islamitische rechtbank dat de man zijn dochter afstaat.

Die weigerde dit, dus vader en dochter willen een schadevergoeding van bijna 4.000 euro.

Volgens de advocaat van de sekloze man is hij impotent. Hij eist op zijn beurt de bruidsschat van bijna 8.000 euro terug.


bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2964471/__Man_aangeklaagd_voor_maagdelijkheid__.html?p=16, 2

moge allah swt. haar straffen, dat ze dit naar buiten heeft gebracht. ze kon het ook geheim houden en haar man niet voor schut zetten

09-01-2009, 18:38



Citaat door teteuania_17:
Ik vind het echt niet grappig hoor! Miskiena hoe moet zij zich wel hebben gevoeld 3Jaar lang afgewezen En dan praten we nog niet over de schaamte dat ze het met niemand er over durft te hebben

Gelukkig nam de vader het wel voor der op
Ik denk persoonlijk dat het een homo is Want welke man kan 3jaar lang van een vrouw afblijven? [COLOR="Red"]En dat nog wel in Saoedi-Arabië![/COLOR]

wat wil je daarmee zeggen?

denk je niet aan de man die meskien impotent is. dat is de grootste vernedering voor een man. impotent zijn is een ziekte

09-01-2009, 18:48

Citaat door laila2:
wat wil je daarmee zeggen?

denk je niet aan de man die meskien impotent is. dat is de grootste vernedering voor een man. impotent zijn is een ziekte



Wat ik daar bij wil zeggen is In saudi kun je niet snel vreemd gaan! Dus denk ook niet dat hij het ergens anders haalde Tenzij het een zakenman was en vaak te vinden in de buitenland is!

Waarom zou ik aan de man denken!?Kom nou als hij weet dat hij haar behoeftes niet kan vervullen moet hij ook niet met haar trouwen!
En had hij het in het begin moeten doorgeven dat hij niet in staat is tot seks!
Dan weet die vrouw ook waar zei aan toe is Ik denk niet dat als zij weet dat hij aan die ziekte lijdt Dat ze dan nog naar de rechter toe stapt!

09-01-2009, 18:50

Citaat door teteuania_17:
Wat ik daar bij wil zeggen is In saudi kun je niet snel vreemd gaan! Dus denk ook niet dat hij het ergens anders haalde Tenzij het een zakenman was en vaak te vinden in de buitenland is!

Waarom zou ik aan de man denken!?Kom nou als hij weet dat hij haar behoeftes niet kan vervullen moet hij ook niet met haar trouwen!
En had hij het in het begin moeten doorgeven dat hij niet in staat is tot seks!
Dan weet die vrouw ook waar zei aan toe is Ik denk niet dat als zij weet dat hij aan die ziekte lijdt Dat ze dan nog naar de rechter toe stapt!

een man kan dat alleen weten als hij sex wil doen, dan merkt hij pas dat zijn lichaam niet meewerkt. en impotent wil niet zeggen dat je dat altijd bent, het kan ook voor een tijdje zo zijn.

maakt niks uit of hij fout is of niet. ik vind die vrouw echt vies dat ze hem zo openbaar heeft vernederd.

Pagina's : [1] 2 3