Bekijk volle/desktop versie : Een maagdelijke topic



Pagina's : [1] 2 3 4

09-01-2009, 15:49
BRON

Vrouw is na drie jaar huwelijk nog maagd en eist schadevergoeding

In Saoedi-Arabië heeft een vrouw klacht ingediend tegen haar echtgenoot en schadevergoeding geëist omdat ze na drie jaar huwelijk nog steeds maagd is. De echtgenoot, die volgens zijn advocaat impotent is, wil haar pas laten gaan als haar familie de bruidsschat van 40.000 rial (7.818 euro) terugbetaalt. Dat begrijpt de ontgoochelde vrouw niet. Ze eist nu van haar man voor drie huwelijksjaren zonder seks 20.000 rial als financiële tegemoetkoming.

De Saoedische krant Okaz berichtte vandaag dat de jonge vrouw zo beschaamd was dat ze drie jaar lang niemand wat verteld heeft over haar gedwongen seksuele onthouding.

Bruidsschat
Pas toen ze tijdens een onderzoek door haar dokteres werd gevraagd of ze zwanger was, stortte ze haar hart uit. In tranen bracht ze haar dokteres op de hoogte, die daarop de vader van de patiënte inlichtte.

Toen de vader daarop bij de echtgenoot zijn dochter terugeiste, weigerde deze met de verwijzing naar de bruidsschat. Nu moet een islamitische rechtbank in de havenstad Jeddah zich over de zaak buigen. (dpa/ka)


09/01/09 12u50

09-01-2009, 15:50



Citaat door rijmaran:
BRON

Vrouw is na drie jaar huwelijk nog maagd en eist schadevergoeding

In Saoedi-Arabië heeft een vrouw klacht ingediend tegen haar echtgenoot en schadevergoeding geëist omdat ze na drie jaar huwelijk nog steeds maagd is. De echtgenoot, die volgens zijn advocaat impotent is, wil haar pas laten gaan als haar familie de bruidsschat van 40.000 rial (7.818 euro) terugbetaalt. Dat begrijpt de ontgoochelde vrouw niet. Ze eist nu van haar man voor drie huwelijksjaren zonder seks 20.000 rial als financiële tegemoetkoming.

De Saoedische krant Okaz berichtte vandaag dat de jonge vrouw zo beschaamd was dat ze drie jaar lang niemand wat verteld heeft over haar gedwongen seksuele onthouding.

Bruidsschat
Pas toen ze tijdens een onderzoek door haar dokteres werd gevraagd of ze zwanger was, stortte ze haar hart uit. In tranen bracht ze haar dokteres op de hoogte, die daarop de vader van de patiënte inlichtte.

Toen de vader daarop bij de echtgenoot zijn dochter terugeiste, weigerde deze met de verwijzing naar de bruidsschat. Nu moet een islamitische rechtbank in de havenstad Jeddah zich over de zaak buigen. (dpa/ka)


09/01/09 12u50


Echte liefde is mooi.

09-01-2009, 15:52
Artsen die vaders inlichten, vaders die dochters opeisen.


Het is toch echt een hele andere wereld.

09-01-2009, 15:52
ben al lang geen maagd meer

09-01-2009, 15:53



Citaat door bor:
Echte liefde is mooi.

Ja, drie jaar lang heeft hij ze niet aangeraakt.
Hoe doet ie het dan?

O, wacht effe, de paus weet er meer van.


09-01-2009, 15:54

Citaat door fatima2009:
ben al lang geen maagd meer


Jouw vader zal je dus niet komen opeisen.

09-01-2009, 15:54

Citaat door LaPoekel:
Artsen die vaders inlichten, vaders die dochters opeisen.


Het is toch echt een hele andere wereld.



Laten we even vooraan beginnen. Die arme meid heeft al drie jaar geen seks gehad en dan is ze nog wel getrouw ... hier gaan we naar de kroeg als we echt te droog staan en zonder zitten maar daar moet je het dus maar treffen met een potente echtgenoot.

09-01-2009, 15:54

Citaat door LaPoekel:
Jouw vader zal je dus niet komen opeisen.



woon op me zelf

09-01-2009, 15:56

Citaat door fatima2009:
woon op me zelf

Dan woon je ook niet groot hé..en doet dat dan geen pijn?

09-01-2009, 15:58
Wat hebben ze in godsnaam dan tijdens de huwelijksnacht zitten doen?
Potje Patience?

09-01-2009, 16:03

Citaat door Anne33:
Laten we even vooraan beginnen. Die arme meid heeft al drie jaar geen seks gehad en dan is ze nog wel getrouw ... hier gaan we naar de kroeg als we echt te droog staan en zonder zitten maar daar moet je het dus maar treffen met een potente echtgenoot.



Als ze maagd is weet ze ook niet wat ze mist.

Anyway, dit vertelt ze na drie jaar aan een arts en i.p.v. dat die arts die man erbij betrekt om er achter te komen wat er aan de hand is, belt hij/zij naar papa maagd.

Zoals ik al zei. Een hele andere wereld.

09-01-2009, 16:05

Citaat door LaPoekel:
Als ze maagd is weet ze ook niet wat ze mist.

Anyway, dit vertelt ze na drie jaar aan een arts en i.p.v. dat die arts die man erbij betrekt om er achter te komen wat er aan de hand is, belt hij/zij naar papa maagd.

Zoals ik al zei. Een hele andere wereld.



Die heeft al drie jaar kriebel aan haar doos en straks valt het tegen omdat ze te hoge verwachtingen heeft gekregen in die drie jaar. Geen mens moet te lang maagd blijven juist om die reden.

09-01-2009, 16:11



Citaat door Anne33:
Die heeft al drie jaar kriebel aan haar doos en straks valt het tegen omdat ze te hoge verwachtingen heeft gekregen in die drie jaar. Geen mens moet te lang maagd blijven juist om die reden.


Die arts had haar op de hoogte moeten stellen van de mogelijkheid van masturbatie.

Ik vind het zielig voor die kerel. Die zit met z'n slappe piemeltje aan de nana thee en durft geen hulp te vragen.

En de hele familie weet het nu.

09-01-2009, 16:21

Citaat door rijmaran:
Dan woon je ook niet groot hé..en doet dat dan geen pijn?


Ze hebben alweer je topic verwijderd, deze keer zou ik het hier niet bij laten.

09-01-2009, 16:22

Citaat door Belgiquia:
Ze hebben alweer je topic verwijderd, deze keer zou ik het hier niet bij laten.


Een zielige vertoning idd.

Pagina's : [1] 2 3 4