Bekijk volle/desktop versie : dames helppp....



09-01-2009, 13:35
[ ik moet voor eind april een vrijgezellenfeestje organiseren voor mijn zus ze weet t niet en ze mag het ook niet weten ik heb al een buurthuis bij mij in de buurt als locatie maar kunnen jullie me helpen watkan ik allemaal nodig hebben ]

09-01-2009, 13:55


niemand

09-01-2009, 14:36
iik geef t op

11-01-2009, 00:55
[B]Hallo meid, heb je al aan muziek gedacht? En niet alleen muziek.
Denk aan hapjes, decoratie en dat soort dingen. Neem anders even contact met ons op en wij vertellen je meer hierover.[/B]

Mocht je opzoek zijn naar een vrouwelijk DJ, lees even hieronder wie wij zijn:

DJ Basma creëert betoverende, meeslepende, vrolijke arabische en berberse muzieksferen. Non-stop, op ieder feest. Zo zal er nooit een stilte vallen.

DJ Basma heeft een persoonlijke aanpak. Samen met jou wordt bepaald welke muziekstijlen bij jouw feest passen. Zo wordt het feest of evenement omgetoverd tot een muzikale beleving die jij en je gasten niet snel zullen vergeten. Basma betekent niet voor niets glimlach in het arabisch. Neem gerust contact op en wij vertellen jou meer...

Wij geven nu tijdelijk 50% korting op de prijs en meer.
Je betaalt nu slechts 350 euro voor de hele avond.

Mocht je meer willen weten? Neem gerust contact met ons op via
06 45 83 85 05. Je kan ons ook mailen naar info@djbasma.com dan sturen wij onze brochure met alle informatie.
Kijk ook even op: http://link.marktplaats.nl/220515639

Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes DJ BASMA
een muzikale beleving om nooit te vergeten...

11-01-2009, 12:38


dank je wel k ga ff kijken

11-01-2009, 12:41
- DJ/ eventueel CD`s branden, maar dan toch het aparatuur waar het op gedraaid kan worden.
- Chocoladefontijn.
- Versiering
- Hapjes
- Drinken.
- Dakka.

Ik kan zo wel verder gaan hoor

Allah kemel bie gair inschaAllah, voor je zus!

11-01-2009, 13:45
heb je gedacht aan de catering, ik neem aan dat je ook wel eten of hapjes wil. Leuke bekleding voor de zaal.
kijk op http://www.cateringnaoufal.nl
kwaliteit en betaalbaar

11-01-2009, 13:47

Citaat door teshelhietihlan:
[ ik moet voor eind april een vrijgezellenfeestje organiseren voor mijn zus ze weet t niet en ze mag het ook niet weten ik heb al een buurthuis bij mij in de buurt als locatie maar kunnen jullie me helpen watkan ik allemaal nodig hebben ]


een special persoonlijk vrijgezellenfeest taart


xxx Aya