Bekijk volle/desktop versie : Roeqya.



09-01-2009, 11:46
Is er misschien iemand die mij in contact kan brengen met iemand die dit doet, een betrouwbaar iemand zonder kwakzalverij inshallah.

Ik herken mezelf niet meer.. Ik ben de laatste tijd veel lichamelijk ziek geweest, en ik heb het gevoel dat er iets met me is. Als ik ga bidden heb ik soms moeite om de woorden uit te spreken, stotteren, terwijl ik dit nooit eerder heb gehad. Ik maak ruzie met de mensen die me dierbaar zijn terwijl ik dit helemaal niet wil, ik heb ook regelmatig last van agressie waarbij ik dingen kapot maak of sterk die neiging heb omdat ik zo veel verdriet en woede in mezelf voel dat zo overweldigend is dat ik niet weet wat ik moet doen. En ook zonder ik mij steeds meer af van de mensen terwijl ik altijd genoot van hun gezelschap en dat terwijl ik me juist zo eenzaam en down voel.

Heeft iemand goede raad voor mij, inshallah.

09-01-2009, 14:56


Daar ben ik van op de hoogte.. Het probleem is, ik heb niemand die dit voor mij kan doen. Ik luister wel Quraan, en soms voel ik dan een vreemde sensatie in mijn gezicht en hoofd. Niet naar, gewoon vreemd, ik voel dan ook dat mijn spieren zich spannen. Ik versta ook geen Arabisch en mijn Imaan is op dit moment niet zo sterk. Eigenlijk heb ik mezelf er al van overtuigd dat het mij niet zal helpen op deze manier.

DjazakAllah.

09-01-2009, 17:56
Assalaam Moualajkoum,


Wat uit je verhaal naar voren komt duid er inderdaad op dat er wellicht sprake is van sihr of bezetenheid, hiervoor dient men echter niet bang voor te zijn.

Wat je op dit moment dient te doen is proberen voor jezelf roqya te doen, er staat letterlijk voor duizenden uren aan roqya gratis op internet te downloaden. Ik zal insha Allah een aantal sites noemen aan het eind.


Allereerst wat ik je aanraad is om te beginnen met het schoonmaken van jezelf en je omgeving waarin je leeft, ik bedoel hiermee dus jezelf schoonmaken van zondes en je omgeving ontdoen van alles wat haram is.

Ik zal een aantal zaken noemen:


- Draag een correcte hijaab
- Bid je gebeden goed en op tijd
- Doe veel extra gebeden voor Qijaam Layl(in de nacht bidden)
- Geen Muziek en tv, dit is een drugs voor de shaytaan om sterker te worden.
- Vermijd contact met niet-mahram mannen(mannen met wie je mag trouwen) je mag wel alleen zijn met je vader, broer vader of moeder enz, maar dus geen neef enz.
- Doe veel Dua bij Allah, Dua is een krachtige wapen en dit heeft de Profeet Vrede zij met hem ook gedaan toen hij door sihr werd getroffen van de jood Lubaid ibn Al-A3sam.
- Wees hygienisch, parfumeer je zelf veelvuldig(niet al je naar buiten gaat) want de shayateen haten dit, en vooral na je mestruatie periode moet je dit veelvuldig doen en vooral bij je geslachtsdelen met bijv. witte musk of rozewater om te voorkomen dat de shayateen zich in je baarmoeder gaan nestelen.
- Laat geen afbeelding van levende wezens in je huis, de engelen komen er niet in.
- Lees of als dat niet kan speel 1 keer in de 3 dagen Surah Al-Baqarah af
- Zeg de smeekbedes op voor de bescherming, zoals na elk gebed, in de ochtend, avond, voor het slapengaan, wakker worden, verlaten/betreden huis, deze staan allemaal in Hisn Muslim(citadel van de moslim)
- Doe kennis op omtrent dit onderwerp via betrouwbare kanalen, lezingen van betrouwbare mensen en boeken(zoals van de Geleerde Wahid Abdussalaam Bali, Ibn Taymiyyah, Ibn Abd-Al-Barr, Omar al-Ashqar enz.)
Kennis zal je angst ook wegnemen, omdat je dan gaat realiseren dat de shaytaan niks is en niks voorstelt, dit zal je helpen met de sihr of bezetenheid te leven als de genezing wat langer gaat duren.
- Verhoog je imaan doormiddel van daden vaan aanbidding, vast vrijwillig, vrijwillige gebeden, reciteer Koran enz. Met een hoge imaan ben je sterker en worden de shayateen zwakker.
- Hou je woede in, je woede is een ingang van de shayateen, hiermee geef je ze kracht en kunnen ze zelfs versterking krijgen.
- Onthoud, alles wat slecht in je hoofd is is van hen, dus negeer dit, de shayateen zullen wantrouwen bij je opwekken bij vele van je famillie en kennissen, ga hie rniet op in.
- Doe roqya voor jezelf, door naar te luisteren of zelf te reciteren vooral, Al-Fatiha, Ayat Al Kursi, laatste 2 verzen surah Al-Baqarah, Surah Al-Ikhlas,Mu'awidatayn(Falaq en Annas).
- Haal een diep adem en heb veel gedul, je bent een strijder, je vecht namelijk tegen de shaytaan, dus wanhoop niet, het kan snel gaan, maar het kan ook wel even duren, dit is een test onthoud dat!!
- Vraag vergiffenis elke dag, toon berouw elke dag.

Dit zijn een aantal zaken om mee te beginnen, als je alleen dit al zal doen, zal het insha Allah genoeg moeten zijn.

Maak ook gebruik van honing, olijfolie, zwarte zaad olie enz, er zijn nog vele zaken insha Allah maar indien u dat wilt wetenn hoor ik het wel.

Ga pas op zoek naar iemand die roqya voor je wil doen, als jezelf niet meer in staat bent om het voor je te doen.

Indien u dus toch iemand wilt die het voor u doet, denk dan aan een aantal zaken, pas op niet alles is zoals het lijkt en vele tovenaars doen zich voor al goede mensen die alles via de Koran en sunnah doen.

Een aantal herkenningspunten van een tovenaar zijn:

-Hij stinkt en heeft een schaduw op zijn gezicht.
- Hij vraagt de naam van je moeder
- Vraagt je een dier te offeren
- Vraagt je een bepaald soort voedsel te eten en de schaduw voor een bepaalde tijd te vermijden
- Maakt een blaadje voor je klaar waar ok verzen van de Koran op staat, maar daarnaast ook allemaal lijntjes en rare tekentjes( Hij kan je dit vragen te verbranden en de rook te ademen, of om je nek te dragen, of in je kleding, of onder je kussen)
- Vraagt je de Koran onder je kussen te doen, dit is onrespectvol jegens de Koran en heeft werkelijk geen nut.

Dit zijn een aantal tekenen.


Indien u nog meer info wenst hoor ik het wel, mocht u niet in staat zijn zelf roqyah te doen en ook niemand anders kunnen vinden dan kan ik u zelf wellicht helpen met iemand.

Sites voor Roqya zijn, http://www.ahdaf.com, www. roqyahvoice.com

Assalaam Moualajkoum,

12-01-2009, 10:53
Alaykoem salaam.

Djazak Allahoe ghairan.

Ik heb veel aan deze reactie, in eerste instantie werd ik er een beetje moedeloos van omdat ik dacht dat veel van die zaken ik toch niet zou kunnen opbrengen. Maar ik weet met mijn verstand dat dit sjaytaan is die mij dit wijsmaakt, en ik doe mijn best om daar niet naar te luisteren. Ik zou graag nog wel meer willen weten, inshallah. Ik had nog een vraag en dat is dat stel dat ik weet wie de bron van mijn ellende is, kan ik iets doen met die kennis?