Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans volk meest hete volk???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

08-01-2009, 12:52
Noem mij een volk dat meer jaagt op sex (in alle vormen) dan de marokkanen??? En dan heb ik het over beide geslachten JA..!!

08-01-2009, 12:55


i love sxex

08-01-2009, 12:57
Wij zijn gewoonweg passievolle, spannende mensen..
We zijn gwoon heet.. Niets meer en niets minder..


Uitzonderingen daargelaten..

08-01-2009, 13:00
Ik vind het ook niet erg of zo maar ik vraag me gewoon af of ik de enige ben bij wie dat is opgevallen en ik zal maar niet de vraag stellen waarom wij zo zijn??? waarschijnlijk zit het gewoon in ons bloed???

08-01-2009, 13:00



Citaat door Hanaetje:
Je hebt gelijk.

Nee ik denk gewoon 'moslims' in algemeen.

Al die regels van geen sex voor huwelijk, geen relaties, geen kusje stelen, niet flirten, geen oogcontact, geen strakke kledij...
Worden met de paplepel gegeven.

Wat verboden is, wordt aantrekkelijker en spannender...
Geen wonder dat er vele 'heet' staan.

Ik zie die westerse mensen niet zo véél over zulke onderwerpen praten, vitten, zagen en weet ik veel...

Marokkaanse mannen hebben precies nooit een vrouw gezien, enz...


haha

08-01-2009, 13:02
pik in de knoop

en douw een kurk in je kut

he jasses

08-01-2009, 13:02

Citaat door Hanaetje:
Je hebt gelijk.

Nee ik denk gewoon 'moslims' in algemeen.

Al die regels van geen sex voor huwelijk, geen relaties, geen kusje stelen, niet flirten, geen oogcontact, geen strakke kledij...
Worden met de paplepel gegeven.

Wat verboden is, wordt aantrekkelijker en spannender...
Geen wonder dat er vele 'heet' staan.

Ik zie die westerse mensen niet zo véél over zulke onderwerpen praten, vitten, zagen en weet ik veel...

Marokkaanse mannen hebben precies nooit een vrouw gezien, enz...


Hahaha... misschien heb je wel een beetje gelijk maar ga niet beginnen over ALLEEN mannen... marokkaanse vrouwen zijn net zo erg... Het is LETTERLIJK jagen wat de marokkaanse jongens EN meisjes doen tegenwoordig

08-01-2009, 13:10

Citaat door Hanaetje:
Je hebt gelijk.

Nee ik denk gewoon 'moslims' in algemeen.

Al die regels van geen sex voor huwelijk, geen relaties, geen kusje stelen, niet flirten, geen oogcontact, geen strakke kledij...
Worden met de paplepel gegeven.

Wat verboden is, wordt aantrekkelijker en spannender...
Geen wonder dat er vele 'heet' staan.

Ik zie die westerse mensen niet zo véél over zulke onderwerpen praten, vitten, zagen en weet ik veel...

Marokkaanse mannen hebben precies nooit een vrouw gezien, enz...


Sorry maar als er iets verboden is en je begrijpt echt de gevolgen van zina, dan is het helemaaaaal niet aantrekkelijk Het is juist het niet volgen van de islam, wat deze rwiena heeft veroorzaakt. En het ligt niet aan marokkanen, het ligt aan de mensheid. In de westerse wereld hebben ze het alleen maar over sex dus wat praat jij? Je leeft in een land met tv-programma's over sex en big brother

08-01-2009, 13:17
Antilianen?!

08-01-2009, 13:18

Citaat door MrAllure:
Noem mij een volk dat meer jaagt op sex (in alle vormen) dan de marokkanen??? En dan heb ik het over beide geslachten JA..!!



Tja we hebben warm bloed zeker?

08-01-2009, 13:19

Citaat door Anoniempje25:
Tja we hebben warm bloed zeker?



wij zijn gezond

08-01-2009, 13:21
Ik denk persoonlijk niet dat het iets is wat te maken heeft met je afkomst echt niet alle marokkanen zijn to hot to handle...
Maar dat is daarintegen ook weer zo bij andere nationaliteiten... Of je bent gewoon te heet en je weet of niet, ligt aan je karakter je uiterlijk en je zelfvertrouwen, zou wat zijn als het aan je nationaliteit zou liggen... dan was het volk super heet en het andere volk niet onzin....

Ik ben zelf half marokkanse en half kaapverdiaanse en ik moet eerlijk toegeven ik vind ( mijn eigen persoonlijke mening ) dat ik van mijn moeders kant ( kaapverdiaanse ) meer mooie en heette mannen ben tegengekomen tot nu toe in mijn leven dan van mijn vaders kant ( marokkans )

Maar dan nog ligt er niet aan where ya come from
Who are YOU??

Krullenbol Malika
xoxo

08-01-2009, 13:22


Negers.
Die denken vaker aan seks dan aan hun toekomst.

08-01-2009, 13:22

Citaat door insaf21:
wij zijn gezond



Heel gesund

08-01-2009, 13:22

Citaat door MOisBACK:
Negers.
Die denken vaker aan seks dan aan hun toekomst.




Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7